Oss testetøser imellom

Jihu!! Første positive el test! Here we go! :blob1

Vedlegg

• IMG_8037.jpeg
    IMG_8037.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 90
Veldig betryggende! Men nå må jeg altså gå to uker til før jeg kan håpe på positiv graviditetstest, og da må jeg enda en gang forberede meg på at den kan være negativ (igjen). Men dette gir meg ihvertfall masse håp :Heartred
Ja, mye venting... Men du er hvertfall et steg nærmere! :happy:

Ok, så babyplan graviditetstester skal jeg holde meg unna. Men hva med eggløsningstestene? Er de ok?

Personlig er det babyplan sine EL-tester jeg liker best, og MakeSure sine grav.tester. Liker ikke EL-testene til MakeSure.
Jeg har brukt S milereader nå og har ingenting å sammenligne med :knegg: Takk for svar!

Hei. Har ingen erfaring med RFSU sine graviditestester, men synes å huske å ha lest om skyggestreker. Kan denne tolkes som positiv?
Takk for hjelpen
Den har farge. Vet ikke om jeg ville stolt på RFSU men testen ser positiv ut :) :love017

Hei, første gangen jeg tester etter el med slike tester. Er det normalt at el testene går opp og ned som dette?
Vis vedlegget 412870
Jepp… min (riktignok begrensede) erfaring er at det hopper opp og ned en stund og så svosj, får de en topp:hilarious: fullstendig forvirrende i starten, men så lettet når den toppen kom

Vedlegg

• IMG_8057.png
    IMG_8057.png
    1,3 MB · Visninger: 73
  • IMG_8058.jpeg
    IMG_8058.jpeg
    254,4 KB · Visninger: 78
Ok, så babyplan graviditetstester skal jeg holde meg unna. Men hva med eggløsningstestene? Er de ok?
Jeg er fornøyd med dem så langt, men har ingenting å sammenligne med heller. Var én gang at jeg tok en ny test av samme urinen for å sjekke at det ikke var noe galt. De ser helt totalt ulike ut for meg, men slo inn med samme resultat i appen, så jeg regner dem å være til å stole på.

Vedlegg

• IMG_8005.jpeg
    IMG_8005.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 75
Jeg er fornøyd med dem så langt, men har ingenting å sammenligne med heller. Var én gang at jeg tok en ny test av samme urinen for å sjekke at det ikke var noe galt. De ser helt totalt ulike ut for meg, men slo inn med samme resultat i appen, så jeg regner dem å være til å stole på.
Mye mer fargestoff i den nederste, dermed ser strek nr 2 mye sterkere ut på den :) men ja, hadde sikkert stusset litt selv :p

Ja, der hadde jeg nok begynt å lure, er så glad det finnes apper som kan tolke disse testene :hilarious:

Back
Topp