Ser lovende ut hvertfallJo ser det, bare håper det stiger normalt![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser lovende ut hvertfallJo ser det, bare håper det stiger normalt![]()

Vet ikke om det har betydning, men jeg legger de inn under «andre». Mine er også ofte svake lenge, og så BÆM! Positiv på noen få timer.Hei igjen! Nå har jeg bestemt meg for å begynne med el-tester, men jeg skjønner ikke noe av detTatt noen dager nå og den begynte å øke litt i går, så tenkte at nå skjer det noe snart. Men i dag er den kjempesvak igjen
Vis vedlegget 412593
Ah okei! Kan jo prøve detVet ikke om det har betydning, men jeg legger de inn under «andre». Mine er også ofte svake lenge, og så BÆM! Positiv på noen få timer.
Eller er det sånn at det kun er temping man kan se det på? 
Det er vel hovedsakelig temping en kan se at el har skjedd, men tidligere gikk jeg ut fra at el var på vei ved positiv test og med tanke på smerterDere testetøser som har greie på EL testing. Er det sånn at om testene blir helt svake igjen etter positiv test så er det stor sannsynlighet for at egget slapp? Jeg spør siden testen min ble ned på 0,1 i følge premom igjen etter ELEller er det sånn at det kun er temping man kan se det på?
![]()
Det er så sykt at bp testen reagerer såpass sterkt på eggløsningBare meg igjen, som vil advare mot babyplan nok en gang. Dette er vanlig test, streken kom opp etter 1,5 minutt, bildet er tatt etter 3 min. Make sure er negativ.
Legger ved bilde av el test også, kanskje babyplan reagerer på LH?
Vis vedlegget 412616Vis vedlegget 412617

Ja, det er skikkelig dårlig!Det er så sykt at bp testen reagerer såpass sterkt på eggløsning![]()

Okei, jeg hadde positiv test og murringer i eggstokk området så antar at egget slappDet er vel hovedsakelig temping en kan se at el har skjedd, men tidligere gikk jeg ut fra at el var på vei ved positiv test og med tanke på smerter![]()

Det er det jeg også gikk ut fra før, ble da gravid forrige gang jeg testet etter elOkei, jeg hadde positiv test og murringer i eggstokk området så antar at egget slapp![]()
Ser veldig likt ut som mineHei igjen! Nå har jeg bestemt meg for å begynne med el-tester, men jeg skjønner ikke noe av detTatt noen dager nå og den begynte å øke litt i går, så tenkte at nå skjer det noe snart. Men i dag er den kjempesvak igjen
Vis vedlegget 412593
Jeg er også ny på testing og skjønner ikke bæret, så du er ikke alene.Vil tro du har hatt brå og kort topp mellom siste cd13 og første cd14. Legger ved en av mine gamle, der jeg ville missa toppen om jeg bare testa morgen cd13 og cd14. Ref til ditt spm @SkorpionSer veldig likt ut som mineJeg er også ny på testing og skjønner ikke bæret, så du er ikke alene.Vis vedlegget 412641Vis vedlegget 412638
Ja, se der ja! Søren også

Men dvs at egget mest sannsynlig slipper i løpet av i dag, så har du mann/partner hjemme så hopp i høyet!Ser veldig likt ut som mineJeg er også ny på testing og skjønner ikke bæret, så du er ikke alene.Vis vedlegget 412641Vis vedlegget 412638
Jeg har begynt, allerede testet to ganger idag pga murringer og vondterNår begynner dere å teste etter el to ganger om dagen?

Ja, men du begynner når du merker tegn til mulig el? Jeg testet to ganger igår, fordi jeg hadde en stigning i overigår, men nå har den synket igjen og jeg har ingen andre tegn til elJeg har begynt, allerede testet to ganger idag pga murringer og vondter![]()