Oss testetøser imellom

Hei igjen! Nå har jeg bestemt meg for å begynne med el-tester, men jeg skjønner ikke noe av det :wacky: Tatt noen dager nå og den begynte å øke litt i går, så tenkte at nå skjer det noe snart. Men i dag er den kjempesvak igjen:shifty:
IMG_0766.png

Hei igjen! Nå har jeg bestemt meg for å begynne med el-tester, men jeg skjønner ikke noe av det :wacky: Tatt noen dager nå og den begynte å øke litt i går, så tenkte at nå skjer det noe snart. Men i dag er den kjempesvak igjen:shifty:Vis vedlegget 412593
Vet ikke om det har betydning, men jeg legger de inn under «andre». Mine er også ofte svake lenge, og så BÆM! Positiv på noen få timer.

Bare meg igjen, som vil advare mot babyplan nok en gang. Dette er vanlig test, streken kom opp etter 1,5 minutt, bildet er tatt etter 3 min. Make sure er negativ.
Legger ved bilde av el test også, kanskje babyplan reagerer på LH?
Screenshot_20230818_123920_Gallery.jpgScreenshot_20230818_123939_Gallery.jpg

Dere testetøser som har greie på EL testing. Er det sånn at om testene blir helt svake igjen etter positiv test så er det stor sannsynlighet for at egget slapp? Jeg spør siden testen min ble ned på 0,1 i følge premom igjen etter EL :smiley-ashamed004 Eller er det sånn at det kun er temping man kan se det på? :happy:

Dere testetøser som har greie på EL testing. Er det sånn at om testene blir helt svake igjen etter positiv test så er det stor sannsynlighet for at egget slapp? Jeg spør siden testen min ble ned på 0,1 i følge premom igjen etter EL :smiley-ashamed004 Eller er det sånn at det kun er temping man kan se det på? :happy:
Det er vel hovedsakelig temping en kan se at el har skjedd, men tidligere gikk jeg ut fra at el var på vei ved positiv test og med tanke på smerter :)

Bare meg igjen, som vil advare mot babyplan nok en gang. Dette er vanlig test, streken kom opp etter 1,5 minutt, bildet er tatt etter 3 min. Make sure er negativ.
Legger ved bilde av el test også, kanskje babyplan reagerer på LH?
Vis vedlegget 412616Vis vedlegget 412617
Det er så sykt at bp testen reagerer såpass sterkt på eggløsning :meh:

Det er vel hovedsakelig temping en kan se at el har skjedd, men tidligere gikk jeg ut fra at el var på vei ved positiv test og med tanke på smerter :)
Okei, jeg hadde positiv test og murringer i eggstokk området så antar at egget slapp :happy:

Testene fra 9dpo til idag 11dpo, morgen og ettermiddag annenhver. Ser økningen best på ettermiddagstestene.

Vedlegg

• Screenshot_20230818_170132_Snapchat.jpg
    Screenshot_20230818_170132_Snapchat.jpg
    63 KB · Visninger: 96

Vedlegg

• A69A99B1-1FEB-415E-860C-88092550BEA2.png
    A69A99B1-1FEB-415E-860C-88092550BEA2.png
    3,5 MB · Visninger: 64
Når begynner dere å teste etter el to ganger om dagen?

Jeg har begynt, allerede testet to ganger idag pga murringer og vondter :hilarious:
Ja, men du begynner når du merker tegn til mulig el? Jeg testet to ganger igår, fordi jeg hadde en stigning i overigår, men nå har den synket igjen og jeg har ingen andre tegn til el :hilarious:

Back
Topp