Oss testetøser imellom

Gratulerer så mye :)
Hvilke tester er dette? :)
Takk :love017 strimmeltest er makesure vanlig, den hvite å rosa er valmet tror jeg den hette fra boots apotek så vanlig clearblue digital

Sa make sure ikke gir skygger :D gratulerer ❤️
Hehehehe var så rart for dagen etter den første som jeg da trodde var skygge var jo helt negativ, til disse testene idag :think005 men var vel litt tidlig å kunne få positiv 7dpo :laughing002selvom symptomene har vært tilstede siden helgen

Hehehehe var så rart for dagen etter den første som jeg da trodde var skygge var jo helt negativ, til disse testene idag :think005 men var vel litt tidlig å kunne få positiv 7dpo :laughing002selvom symptomene har vært tilstede siden helgen

Vet om flere her inne som har testa tidlig positivt, skikkelig rart st det går an så tidlig, men veldig gøy :D

Vet om flere her inne som har testa tidlig positivt, skikkelig rart st det går an så tidlig, men veldig gøy :D
Sant det ja, uff kan ikke huske jeg hadde så vondt i lyskeområdet med førstemann :facepalm: murret konstant i venstre lyskeområde i flere dager og bare av og til på høyre side :laughing002 men kjennes som bare rakkern

Okei. Jeg er herved livredd for å ta dagens eggløsningstest, for sist jeg så økning datt den bare ned igjen. Jeg skal etter kalenderen ha eggløsning om 2 dager, og friker litt ut. Katastrofetanker som «kanskje jeg ikke har eggløsning», «kanskje vi må ha hjelp denne gangen», «hvor lenge skal vi gå og venter før vi tar tak», osv… Kjenner at denne teste-greia ikke er helt for meg, men klarer heller ikke bare å «se hva som skjer». Dere som er litt erfarne, ser disse testene «innafor normalen» ut?
IMG_7959.jpeg

Okei. Jeg er herved livredd for å ta dagens eggløsningstest, for sist jeg så økning datt den bare ned igjen. Jeg skal etter kalenderen ha eggløsning om 2 dager, og friker litt ut. Katastrofetanker som «kanskje jeg ikke har eggløsning», «kanskje vi må ha hjelp denne gangen», «hvor lenge skal vi gå og venter før vi tar tak», osv… Kjenner at denne teste-greia ikke er helt for meg, men klarer heller ikke bare å «se hva som skjer». Dere som er litt erfarne, ser disse testene «innafor normalen» ut?Vis vedlegget 412545
Ser bra ut det der. Kanskje du er som meg, brå og kort topp. Jeg tester 3-4ggr daglig når den nærmer seg. Tester jeg kun morgen så mister jeg den.

Hei!
Regner med at jeg har kommet riktig sted mtp tolking av tester :think005
ikm var på mandag, positiv test på tirsdag, klarte ikke anna enn å ta en ny i dag for å se om streken var sterkere, men den er gradert, går helt til bunnen hvis jeg kikker veldig nøye
Er den defekt eller er den på vei til å bli negativ?
Øverste er tirsdag og nederst er fra nå.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    2,5 MB · Visninger: 149
Last edited:
Hei!
ikm var på mandag, positiv test på tirsdag, klarte ikke anna enn å ta en ny i dag for å se om streken var sterkere, men den er gradert, går helt til bunnen hvis jeg kikker veldig nøye
Det som synes av streken er mye sterkere enn første test, så jeg jeg ville ikke tenkt at den er på vei til å bli negativ :)
Men den ser defekt ut mtp at det ikke er fargestoff på hele streken!

Hei!
Den ser jo sterkere ut der det er farge. Ville definitivt testet på nytt for å være sikker, men synes det ser veldig lovende ut :happy:

Er dette en grei stigning? :nailbiting: livredd for SA igjen

Vedlegg

• Snapchat-1592011836.jpg
    Snapchat-1592011836.jpg
    1,1 MB · Visninger: 96
Back
Topp