Gratulerer så myeBare måtte ta en tilføler den her er enda sterkere enn den i mårrest
![]()
Hvilke tester er dette?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeBare måtte ta en tilføler den her er enda sterkere enn den i mårrest
![]()
TakkGratulerer så mye
Hvilke tester er dette?![]()
strimmeltest er makesure vanlig, den hvite å rosa er valmet tror jeg den hette fra boots apotek så vanlig clearblue digitalTusen takkGratulerer så mye![]()

Det her er vel ikke en skyggestrek9dpo idag og fikk denne. Er tydligere i virkligheten. Må ikke myse eller vende å vri for å se.
Hehehehe var så rart for dagen etter den første som jeg da trodde var skygge var jo helt negativ, til disse testene idagSa make sure ikke gir skyggergratulerer
![]()
men var vel litt tidlig å kunne få positiv 7dpo
selvom symptomene har vært tilstede siden helgenOm g-testen ligger inntil LH-testen kan fargen smitte over å lage strek. Kan det ha skjedd?Er strek over hele, fremdeles. Vet ikke om den slå ut på det men har ingen økning i lh.
Hehehehe var så rart for dagen etter den første som jeg da trodde var skygge var jo helt negativ, til disse testene idagmen var vel litt tidlig å kunne få positiv 7dpo
selvom symptomene har vært tilstede siden helgen
Nei de har ikke loggt sammen, la den dit nå jeg tok bildeOm g-testen ligger inntil LH-testen kan fargen smitte over å lage strek. Kan det ha skjedd?
Sant det ja, uff kan ikke huske jeg hadde så vondt i lyskeområdet med førstemannVet om flere her inne som har testa tidlig positivt, skikkelig rart st det går an så tidlig, men veldig gøy![]()
murret konstant i venstre lyskeområde i flere dager og bare av og til på høyre side
men kjennes som bare rakkernSer bra ut det der. Kanskje du er som meg, brå og kort topp. Jeg tester 3-4ggr daglig når den nærmer seg. Tester jeg kun morgen så mister jeg den.Okei. Jeg er herved livredd for å ta dagens eggløsningstest, for sist jeg så økning datt den bare ned igjen. Jeg skal etter kalenderen ha eggløsning om 2 dager, og friker litt ut. Katastrofetanker som «kanskje jeg ikke har eggløsning», «kanskje vi må ha hjelp denne gangen», «hvor lenge skal vi gå og venter før vi tar tak», osv… Kjenner at denne teste-greia ikke er helt for meg, men klarer heller ikke bare å «se hva som skjer». Dere som er litt erfarne, ser disse testene «innafor normalen» ut?Vis vedlegget 412545

Det som synes av streken er mye sterkere enn første test, så jeg jeg ville ikke tenkt at den er på vei til å bli negativHei!
Regner med at jeg har kommet riktig sted mtp tolking av tester
ikm var på mandag, positiv test på tirsdag, klarte ikke anna enn å ta en ny i dag for å se om streken var sterkere, men den er gradert, går helt til bunnen hvis jeg kikker veldig nøye
Er den defekt eller er den på vei til å bli negativ?
Øverste er tirsdag og nederst er fra nå.
Den ser jo sterkere ut der det er farge. Ville definitivt testet på nytt for å være sikker, men synes det ser veldig lovende utHei!
Regner med at jeg har kommet riktig sted mtp tolking av tester
ikm var på mandag, positiv test på tirsdag, klarte ikke anna enn å ta en ny i dag for å se om streken var sterkere, men den er gradert, går helt til bunnen hvis jeg kikker veldig nøye
Er den defekt eller er den på vei til å bli negativ?
Øverste er tirsdag og nederst er fra nå.

Takk for tips! Når ca på dagen tester du de gangene du tester 3-4 ganger?Ser bra ut det der. Kanskje du er som meg, brå og kort topp. Jeg tester 3-4ggr daglig når den nærmer seg. Tester jeg kun morgen så mister jeg den.
Litt sånn jevnlig, kanskje 07-14-1930-2230 eller noeTakk for tips! Når ca på dagen tester du de gangene du tester 3-4 ganger?
Ja! Hvis du ser forskjellen mellom test 2 og 4, så er det stor forskjell derEr dette en grei stigning?livredd for SA igjen

Jo ser det, bare håper det stiger normaltJa! Hvis du ser forskjellen mellom test 2 og 4, så er det stor forskjell der![]()
![]()