Oss testetøser imellom

Prøvde makesure graviditetsstrimmel idag siden det var det jeg fikk tak i. Aldri prøvd det merke før noen som har erfaring med de? Gir de mye skygge? Føler meg litt tomlerusk her nå med streksyn :think005 er 7 eller 8dpo idag. Alle er samme test, 2 er etter tiden. De 2 andre er innafor tiden. Bare forskjellig lys
Føler jeg ser noe :hello2 etter det jeg har lest er makesure en av de beste og sikreste på markedet som ikke gir skyggestreker. Så har selv valgt å kjøpe dem. Her er bilde av min testrekke frem til idag :) de røde er rfsu og ikke noe gode.

Vedlegg

• IMG_20230814_100840.jpg
    IMG_20230814_100840.jpg
    2,7 MB · Visninger: 126
Når jeg har fått slike så har jeg sendt inn bilde og klage til babyplan. Har fått igjen nye tester. Man ser at denne er defekt siden det ikke er en hel strek.
Men skjønner virkelig hva du mener!!

Får skygge på alle tidligtestene derfra. Det var ei som mente at de hadde blitt enda bedre disse tidligtestene, fordi den kan oppdage hcg på 5, som vi kan ha i kroppen uten å være gravid. Jeg mener de har blitt håpløse jeg da!!! Om jeg fikk sterke skygger 8/9 dpo hadde jeg trodd at jeg var gravid. Men synes disse rett og slett har blitt søppel!!! Jeg har igjen en del vanlige BP, som jeg skal bruke opp neste PP. Satser på at de ikke gir like mye skygge.
Dessverre.. her er min vanlig bp

Screenshot_20230814_211738_Gallery.jpg

Føler jeg ser noe :hello2 etter det jeg har lest er makesure en av de beste og sikreste på markedet som ikke gir skyggestreker. Så har selv valgt å kjøpe dem. Her er bilde av min testrekke frem til idag :) de røde er rfsu og ikke noe gode.
Har prøvd rfsu før jeg også men de ga ikke strek selv når jeg var gravid engang så aldri mer rfsu. Men måtte prøve makesure idag da, er gul pakke. Vet ikke om det er tidligtest eller vanlig da jeg bare rasket tak i de i farten

Prøvde makesure graviditetsstrimmel idag siden det var det jeg fikk tak i. Aldri prøvd det merke før noen som har erfaring med de? Gir de mye skygge? Føler meg litt tomlerusk her nå med streksyn :think005 er 7 eller 8dpo idag. Alle er samme test, 2 er etter tiden. De 2 andre er innafor tiden. Bare forskjellig lys
Make sure gir ikke skygger, aldri jeg opplevd hvert fall! Kunne skimte noe svaaakt 8 dpo med make sure sist jeg ble gravid! Spennende å se i morgen :D

Føler jeg ser noe! Krysser fingrene❤️

Ser ut til å bli en kjemisk her :( første gang jeg har opplevd det også. Alt man skal igjennom :arghh:

Vedlegg

• IMG_20230815_063629.jpg
    IMG_20230815_063629.jpg
    2,6 MB · Visninger: 121
Såå skal kjøpe meg noen flere graviditetstester i dag.. make sure vanlig eller metode tidlig?

Såå skal kjøpe meg noen flere graviditetstester i dag.. make sure vanlig eller metode tidlig?
Make sure, alltid! :hilarious:
Metode er dårlig selv med tidlig test, make sjre slår tidligere ut selvom det er vanlig test :happy:

Make sure, alltid! :hilarious:
Metode er dårlig selv med tidlig test, make sjre slår tidligere ut selvom det er vanlig test :happy:
Ja jeg gikk tilbake i dagboka mi fra forrige gang og ser at det du sier er heeelt rett :hilarious: så må på meny og kjøpe i dag , det er helt sikkert :joyful:

Ser ut til å bli en kjemisk her :( første gang jeg har opplevd det også. Alt man skal igjennom :arghh:
Var nok bare teit skygge her :facepalm: var blenda idag såvitt jeg så på morgenurin. Så lei av skygger

Du får bli med i rehab for testetøser-tråden :angelic:
Hadde jeg klart å holdt meg til ikm :angelic: når jeg kommer til 10 dpo så blir jeg stressa å vil vite, så jeg sliter med å holde meg til 11 dpo. Føler fallet blir større om jeg venter til ikm, orker ikke å gå i håpet lenger :salut

Hadde jeg klart å holdt meg til ikm :angelic: når jeg kommer til 10 dpo så blir jeg stressa å vil vite, så jeg sliter med å holde meg til 11 dpo. Føler fallet blir større om jeg venter til ikm, orker ikke å gå i håpet lenger :salut
Hehe, jeg er motsatt- orker ikke gå og myse etter streker i mange dager, og få sånn berg og dalbane av håp/ikke-håp, mulige kjemiske og alt mulig sånt. Men man er forskjellige- må bare gjøre det som funker for en selv.

Hehe, jeg er motsatt- orker ikke gå og myse etter streker i mange dager, og få sånn berg og dalbane av håp/ikke-håp, mulige kjemiske og alt mulig sånt. Men man er forskjellige- må bare gjøre det som funker for en selv.
Helt enig, ganske lei av disse skyggene. Jeg føler at hvis jeg tester på cd 11 så bør streken være tydeligere, hvis jeg må myse så er det mest sannsynlig ikke noe. Så tar jeg enda en test på cd 12 og på cd 13 kommer mensen.

Veldig spent på dere nå, hååper dere får en terminspire snart ❤️❤️

Helt enig, ganske lei av disse skyggene. Jeg føler at hvis jeg tester på cd 11 så bør streken være tydeligere, hvis jeg må myse så er det mest sannsynlig ikke noe. Så tar jeg enda en test på cd 12 og på cd 13 kommer mensen.

Veldig spent på dere nå, hååper dere får en terminspire snart ❤️❤️
Håper for deg/dere og! Jeg har testa positivt på 11dpo to ganger, en ble barn en ble mist. Nå tester jeg på 14dpo, og dropper progesteronen hvis den er negativ da.

Veldig spent på om vi får prøve denne runden eller om vi må vente på ivf neste syklus.

Back
Topp