Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du skal sammenligne 9 og 11 dpo, siden hcg øker hver andre dag. Å da ser du jo en fin økningAnd so it begins... Overanalysering!![]()
Føler ikke økningen er bra idag og begynner å bli redd for kjemisk.
Når er "grensen" for kjemisk? Det er jo enda veldig tidlig så vet godt at det er en reell sjanse for det.

Ser desverre ingenting på noen av deTok en gravid test i dag da jeg føler syklusen har vært rar. Hadde blødning som varte ikke 5 dager engang. Føler jo som alltid jeg ser noe, men blir jo helt koko av å glo på disse testene![]()
Testene fra i går
Etter ca 3 min
Vis vedlegget 412356
Etter ca 5 min
Vis vedlegget 412357
Testene fra i dag
Etter ca 3 min
Vis vedlegget 412360
Etter ca 5min
Vis vedlegget 412361
Hva ser dere?![]()
Ser ingenting dessverre :/Tok en gravid test i dag da jeg føler syklusen har vært rar. Hadde blødning som varte ikke 5 dager engang. Føler jo som alltid jeg ser noe, men blir jo helt koko av å glo på disse testene![]()
Testene fra i går
Etter ca 3 min
Vis vedlegget 412356
Etter ca 5 min
Vis vedlegget 412357
Testene fra i dag
Etter ca 3 min
Vis vedlegget 412360
Etter ca 5min
Vis vedlegget 412361
Hva ser dere?![]()

Skyt meg!! Og tok en el test også. Jaja!! Da vet vi virkelig hva vi ikke kan stol på. Cd8. Og ja, streken er rosa…skal ha el på cd 14/15Minn meg på å ikke kjøpe babyplan igjen hvis denne er falskFikk tester i dag og vill bare se på en ordentlig negativ tidlig test så jeg ikke trenger leit skygge i dpo landSkyt meg!! Og tok en el test også. Jaja!! Da vet vi virkelig hva vi ikke kan stol på. Cd8. Og ja, streken er rosa…skal ha el på cd 14/15

Denne er falsk….! Er på cd 8. hadde jeg vært 8dpo så hadde jeg tolket den som positiv…Minn meg på å ikke kjøpe babyplan igjen hvis denne er falsk
Denne er falsk….! Er på cd 8
jeg har ikke godt streksyn,men denne så jeg uten problemer...La med flere bilder i kommentaren etter du så den. Ja jeg så den rimelig tidlig etter dypp i urin![]()
![]()
jeg har ikke godt streksyn,men denne så jeg uten problemer...
Helt håpløst daLa med flere bilder i kommentaren etter du så den. Ja jeg så den rimelig tidlig etter dypp i urin
Kanskje det er eggløsning som nærmer seg? Helt vannet utflod. Har ikke hatt el slim de siste årene, bare tynn utflod ved el
Godt mulig, når pleier el å komme?Kanskje det er eggløsning som nærmer seg? Helt vannet utflod. Har ikke hatt el slim de siste årene, bare tynn utflod ved el.
13-15 har den kommet sist tidenGodt mulig, når pleier el å komme?![]()
Helt enig, ALDRI mer babyplan! Har fått slike tester mange ganger, nå har jeg 3 vanlig bp igjen, og kjøper ikke nye!Måtte jo ta en nySiste gang babyplan!!!!
Når jeg har fått slike så har jeg sendt inn bilde og klage til babyplan. Har fått igjen nye tester. Man ser at denne er defekt siden det ikke er en hel strek.Måtte jo ta en nySiste gang babyplan!!!!
er 7 eller 8dpo idag. Alle er samme test, 2 er etter tiden. De 2 andre er innafor tiden. Bare forskjellig lysTørket test! Streken ble ikke borte og den er sterk!!Når jeg har fått slike så har jeg sendt inn bilde og klage til babyplan. Har fått igjen nye tester. Man ser at denne er defekt siden det ikke er en hel strek.
Men skjønner virkelig hva du mener!!
Får skygge på alle tidligtestene derfra. Det var ei som mente at de hadde blitt enda bedre disse tidligtestene, fordi den kan oppdage hcg på 5, som vi kan ha i kroppen uten å være gravid. Jeg mener de har blitt håpløse jeg da!!! Om jeg fikk sterke skygger 8/9 dpo hadde jeg trodd at jeg var gravid. Men synes disse rett og slett har blitt søppel!!! Jeg har igjen en del vanlige BP, som jeg skal bruke opp neste PP. Satser på at de ikke gir like mye skygge.