Jeg ser også strek øverstVis vedlegget 410003Vis vedlegget 410004
Hei alle sammeni DPO land som dere og klarer ikke å la være å teste før ikm. Testene over viser dagens test på ettermiddagsurin. Er 8/9 dpo. Ser jeg syner eller er det noe der?
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser også strek øverstVis vedlegget 410003Vis vedlegget 410004
Hei alle sammeni DPO land som dere og klarer ikke å la være å teste før ikm. Testene over viser dagens test på ettermiddagsurin. Er 8/9 dpo. Ser jeg syner eller er det noe der?
![]()

Denne er vel ikke god![]()
Ville ha tatt en ny enNei, den ser defekt ut. Ta en ny i morgen om du har flere?Denne er vel ikke god![]()
Ser ikke helt god ut nei, ta en ny test imorgenDenne er vel ikke god![]()
Ja LH tester kan bli positive når man er gravid. Men vil si at det der er definitivt babystrek, for de var mye sterkere enn skyggestrekerEr det sånn at LH testene blir positiv når man er gravid . Har svak hcg IKM idag . Er liksom ikke stigning . Har aldri hatt skygge på bp før heller , ikke på den andre .

Tok enda en, og ser noe her ogsåHar jeg utviklet streksyn, eller er det noe her? Metode tidlig test![]()

Her ser jeg også noe, hvor mange dpo er du?Tok enda en, og ser noe her også![]()
7 dpoHer ser jeg også noe, hvor mange dpo er du?
Så veldig tidlig! Men fikk svak strek 7 dpo i forrige svangerskap også!Ingen ekspert da jeg nett er begynt med EL testing selv, men vil tippe EL var etter den høyeste testen din.Vil da regne med at EL skjedde i natt grunnet smerter, og at LH var på høyest nå i går 11.07? Eller skal jeg fortsette å teste LH ettersom dette var veldig utvannet og lite urin (eller telles slikt på LH testet?)![]()

Jeg ser noe på denne hvertfall,krysser fingreneTok enda en, og ser noe her også![]()
Ser noe svakt her ja.Tok enda en, og ser noe her også![]()