Oss testetøser imellom

12 dpo morgen. Strek er nå tydelig og sees etter 1 min, tydelig etter 1,5 min. Grei stigning så langt.

7B38E3B3-C87A-4FE9-94AD-A05AE4E496B3.jpeg

Samme test. Nr.1 etter 3 min og nr.2 etter 5 min. Hva tenker dere?

Redd for det jeg ser er bare en berømt skyggestrek til tross for at gjentagende her inne sier dem ikke pleier å få skyggestrek på MS sine tester

Vedlegg

• IMG_0156.jpeg
    IMG_0156.jpeg
    698,4 KB · Visninger: 119
Er det sånn at LH testene blir positiv når man er gravid . Har svak hcg IKM idag . Er liksom ikke stigning . Har aldri hatt skygge på bp før heller , ikke på den andre .

Vedlegg

• IMG_4560.jpeg
    IMG_4560.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 129
  • IMG_4557.jpeg
    IMG_4557.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 120
Er det sånn at LH testene blir positiv når man er gravid . Har svak hcg IKM idag . Er liksom ikke stigning . Har aldri hatt skygge på bp før heller , ikke på den andre .
Ja LH tester kan bli positive når man er gravid. Men vil si at det der er definitivt babystrek, for de var mye sterkere enn skyggestreker :smiley-ashamed004
Gratulerer :Heartred

Vil da regne med at EL skjedde i natt grunnet smerter, og at LH var på høyest nå i går 11.07? Eller skal jeg fortsette å teste LH ettersom dette var veldig utvannet og lite urin (eller telles slikt på LH testet?) :wacky:

Vedlegg

• IMG_7185.jpeg
    IMG_7185.jpeg
    440,3 KB · Visninger: 79
Når er det seneste noen har testet positivt på hcg-tester?
Cd 30, to dager siden ikm.. og alle tester er negative. Litt spotting på formiddagen i dag, men det ble ikke noe mer. Føler på meg at mensen kommer når som helst nå, men lurer på om det fortsatt er håp.. EL ca på cd 18, så er bare 12 dpo

Har jeg utviklet streksyn, eller er det noe her? Metode tidlig test:facepalm:

Vedlegg

• IMG_6513.jpeg
    IMG_6513.jpeg
    753,3 KB · Visninger: 90
Vil da regne med at EL skjedde i natt grunnet smerter, og at LH var på høyest nå i går 11.07? Eller skal jeg fortsette å teste LH ettersom dette var veldig utvannet og lite urin (eller telles slikt på LH testet?) :wacky:
Ingen ekspert da jeg nett er begynt med EL testing selv, men vil tippe EL var etter den høyeste testen din.
Men mener å ha sett at de fleste ikke har såå svak igjen etter positiv EL test, men godt mulig det er normalt likevel altså:confused005

Klarte selvfølgelig å ryke på en test til da jeg så spottingen. Jeg som hadde planer om å teste i morgen men :hilarious::banghead:

Alle er samme test, hvor nr.1 er tatt når det har gått 3min bare i litt forskjellig lys og nr.2 er når det har gått 5min.

Hva tenker dere? :smiley-ashamed005

Vedlegg

• IMG_0196.jpeg
    IMG_0196.jpeg
    660,9 KB · Visninger: 97
Back
Topp