Oss testetøser imellom

Ser noe, men ser foreløpig ikke ut som noen ordentlig strek dessverre.. mange dpo er du?❤️
Er 9 DPO ut i fra min beregning. Mulig jeg hadde eggløsning dagen etter jeg trodde, så da er jeg i såfall 8 DPO. Jeg regnet den dagen jeg fikk positiv eggløsningstest, men usikker på om man kanskje heller burde regne fra dagen etter. Noen som vet?:Heartred

Er 9 DPO ut i fra min beregning. Mulig jeg hadde eggløsning dagen etter jeg trodde, så da er jeg i såfall 8 DPO. Jeg regnet den dagen jeg fikk positiv eggløsningstest, men usikker på om man kanskje heller burde regne fra dagen etter. Noen som vet?:Heartred
Eggløsningen skjer som regel 12-48 timer etter positiv test. Vanligvis 24 timer, så du er kanskje bare 8dop :)

Last edited:
Ja da får jeg kanskje endre til 8 DPO :)
Jeg pleier å gå utifra dagen etter iallfall :) Testene dine ser forresten til noen som godt kan utvikle seg til babystrek, men er vist så mye skyggestreker på babyplan om dagen, så hadde ikke stolt på de helt enda. Håper for deg!:Heartred

Jeg pleier å gå utifra dagen etter iallfall :) Testene dine ser forresten til noen som godt kan utvikle seg til babystrek, men er vist så mye skyggestreker på babyplan om dagen, så hadde ikke stolt på de helt enda. Håper for deg!:Heartred
Ja da er jeg 8 DPO :) Håper virkelig det blir babystrek om noen dager:Heartred

Urin nr 2. Øverste er vanlig og nederste er tidlig. Noen som ser?
Tok meg friheten til å rediger bildet ditt, og det ser absolutt ut som det kan bli noe her :) Men er dessverre ikke så mye annet å gjøre enn å teste igjen de neste dagene for å se hvordan det utvikler seg!

Vedlegg

• IMG_9042.png
    IMG_9042.png
    4,4 MB · Visninger: 113
Tok meg friheten til å rediger bildet ditt, og det ser absolutt ut som det kan bli noe her :) Men er dessverre ikke så mye annet å gjøre enn å teste igjen de neste dagene for å se hvordan det utvikler seg!
Takk for det, bare å redigere alle bilder jeg legger ut :Heartred Blir bare så håpefull når flere ser:):Heartred Nå har jeg funnet ut at jeg er 8 DPO, ikke 9 DPO som jeg trodde. Regnet litt feil ift positiv EL-test. 15/4 blir riktig dag for eggløsning.

Takk for det, bare å redigere alle bilder jeg legger ut :Heartred Blir bare så håpefull når flere ser:):Heartred Nå har jeg funnet ut at jeg er 8 DPO, ikke 9 DPO som jeg trodde. Regnet litt feil ift positiv EL-test. 15/4 blir riktig dag for eggløsning.
Da er vi helt likt, jeg hadde også eggløsning 15/4 og er 8 dpo. Venter med å teste til tirsdag, så lever litt på dere andres tester i mellomtiden :hilarious:

Da er vi helt likt, jeg hadde også eggløsning 15/4 og er 8 dpo. Venter med å teste til tirsdag, så lever litt på dere andres tester i mellomtiden :hilarious:
Jeg er også 8 dpo i dag, kjekt vi er flere :D jeg venter til onsdag med å teste, da er jeg 11 dpo :love2

Morro:Heartred:)Her testes det 2 ganger daglig:happy093Tok en test til nå. 2 timer siden sist dobesøk.

Vedlegg

• 023D0B8E-A624-4AB0-95C5-F97321794EF2.jpeg
    023D0B8E-A624-4AB0-95C5-F97321794EF2.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 117
Må legge ut denne her også :) Ser på YouTube nå og hun fikk ikke svak strek før 15 DPO, så det er håp selv om man ikke får positiv 10 og 11:Heartred

Vedlegg

• 60E6840A-D4E2-4994-AD5F-5A98F68140EE.jpeg
    60E6840A-D4E2-4994-AD5F-5A98F68140EE.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 112
Teststreken er like sterk som kontrollstreken, så da er den jo fortsatt positiv selv om den blir svakere? For tempen gikk ikke opp i dag, så jeg antar at el blir i dag da..
IMG_6983.jpeg

Teststreken er like sterk som kontrollstreken, så da er den jo fortsatt positiv selv om den blir svakere? For tempen gikk ikke opp i dag, så jeg antar at el blir i dag da..
Vis vedlegget 403991

Kun ut ifra tester så ville jeg sagt el er i går, men temping kan jeg ingenting om :shy:
utifra bildene så er ikke de to siste el testene positive, men sterke og på vei ned i styrke!

Hvordan kan det være blinkende smiley med så svak strek? Noen erfaringer?

Vedlegg

• 76BD3A24-BA4F-4B1E-9A0B-97779564066F.jpeg
    76BD3A24-BA4F-4B1E-9A0B-97779564066F.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 79
Back
Topp