Førstegang12
Andre møte med forumet
Ser noe på beggeUrin nr 2. Øverste er vanlig og nederste er tidlig. Noen som ser?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe på beggeUrin nr 2. Øverste er vanlig og nederste er tidlig. Noen som ser?
Er 9 DPO ut i fra min beregning. Mulig jeg hadde eggløsning dagen etter jeg trodde, så da er jeg i såfall 8 DPO. Jeg regnet den dagen jeg fikk positiv eggløsningstest, men usikker på om man kanskje heller burde regne fra dagen etter. Noen som vet?Ser noe, men ser foreløpig ikke ut som noen ordentlig strek dessverre.. mange dpo er du?![]()

Eggløsningen skjer som regel 12-48 timer etter positiv test. Vanligvis 24 timer, så du er kanskje bare 8dopEr 9 DPO ut i fra min beregning. Mulig jeg hadde eggløsning dagen etter jeg trodde, så da er jeg i såfall 8 DPO. Jeg regnet den dagen jeg fikk positiv eggløsningstest, men usikker på om man kanskje heller burde regne fra dagen etter. Noen som vet?![]()
Ja da får jeg kanskje endre til 8 DPOEggløsningen skjer som regel 12-48 timer etter positiv test. Vanligvis 24 timer, så du er kanskje bare 8dop![]()
Jeg pleier å gå utifra dagen etter iallfallJa da får jeg kanskje endre til 8 DPO![]()

Ja da er jeg 8 DPOJeg pleier å gå utifra dagen etter iallfallTestene dine ser forresten til noen som godt kan utvikle seg til babystrek, men er vist så mye skyggestreker på babyplan om dagen, så hadde ikke stolt på de helt enda. Håper for deg!
![]()

@MammaTilEnMillion Har du noen bilder av dine tester 8-12 DPO jeg kan se?Ser fremdeles en svaak strek.. hold ut, den kan fremdeles bli sterkere. Bare se på @MammaTilEnMillion![]()

Tok meg friheten til å rediger bildet ditt, og det ser absolutt ut som det kan bli noe herUrin nr 2. Øverste er vanlig og nederste er tidlig. Noen som ser?
Takk for det, bare å redigere alle bilder jeg legger utTok meg friheten til å rediger bildet ditt, og det ser absolutt ut som det kan bli noe herMen er dessverre ikke så mye annet å gjøre enn å teste igjen de neste dagene for å se hvordan det utvikler seg!
Blir bare så håpefull når flere ser
Nå har jeg funnet ut at jeg er 8 DPO, ikke 9 DPO som jeg trodde. Regnet litt feil ift positiv EL-test. 15/4 blir riktig dag for eggløsning.Da er vi helt likt, jeg hadde også eggløsning 15/4 og er 8 dpo. Venter med å teste til tirsdag, så lever litt på dere andres tester i mellomtidenTakk for det, bare å redigere alle bilder jeg legger utBlir bare så håpefull når flere ser
Nå har jeg funnet ut at jeg er 8 DPO, ikke 9 DPO som jeg trodde. Regnet litt feil ift positiv EL-test. 15/4 blir riktig dag for eggløsning.

Takk for det, bare å redigere alle bilder jeg legger utBlir bare så håpefull når flere ser
Nå har jeg funnet ut at jeg er 8 DPO, ikke 9 DPO som jeg trodde. Regnet litt feil ift positiv EL-test. 15/4 blir riktig dag for eggløsning.
Jeg er også 8 dpo i dag, kjekt vi er flereDa er vi helt likt, jeg hadde også eggløsning 15/4 og er 8 dpo. Venter med å teste til tirsdag, så lever litt på dere andres tester i mellomtiden![]()

Så gøyJeg er også 8 dpo i dag, kjekt vi er flerejeg venter til onsdag med å teste, da er jeg 11 dpo
![]()
Håper det går veien for oss alleMorroDa er vi helt likt, jeg hadde også eggløsning 15/4 og er 8 dpo. Venter med å teste til tirsdag, så lever litt på dere andres tester i mellomtiden![]()

Tok en test til nå. 2 timer siden sist dobesøk.Blir 3 test detteMorroHer testes det 2 ganger daglig
Tok en test til nå. 2 timer siden sist dobesøk.
Testetøsa følger ikke medTeststreken er like sterk som kontrollstreken, så da er den jo fortsatt positiv selv om den blir svakere? For tempen gikk ikke opp i dag, så jeg antar at el blir i dag da..
Vis vedlegget 403991

Håper dine tester også har tatt seg opp!@MammaTilEnMillion Har du noen bilder av dine tester 8-12 DPO jeg kan se?![]()