Oss testetøser imellom

Blæh, klarer aldri å holde meg. Testet på dagen dpo 7 og 9(8 og 10) og de er kritthvite. Vet EL pga. Ultralyd(om det ikke bare var en tom cyste - legen var usikker pga at størrelsen var 20x27 mm). Men jeg er økende kvalm(ja, jeg vet det er tidlig), akkurat som i forrige svangerskap, er det håp? Med stor cyste og negativ test?

Se på de to siste EL testene mine. Det er bilde av den samme testen, bare med 1minutt mellomrom. Er det flere her som bruker premom appen, som har opplevd at LH målingen viser feil?
Sniker. Målingene på premom er veiledende, og er ikke til å stole på selv om de står der. De fleste målingene der er misvisende :happy:

Er det noen som ser noe? 8 dpo
F6645047-E5A7-43AE-961F-DC3A6C06951B.jpeg
BF4C2539-2E30-44DB-BCD2-1B78DA790532.jpeg

Fikk opp at peak var i går, men testen er ganske høy i dag også. Når ville dere sagt el er? I dag eller i morgen?
Jeg kjenner at el er på gang, mye murringer og sånn. Bruker å teste 2 ganger pr dag når jeg får pos test for å følge med, så skal teste igjen i ettermiddag/kveld.
IMG_6965.jpeg

Fikk opp at peak var i går, men testen er ganske høy i dag også. Når ville dere sagt el er? I dag eller i morgen?
Jeg kjenner at el er på gang, mye murringer og sånn. Bruker å teste 2 ganger pr dag når jeg får pos test for å følge med, så skal teste igjen i ettermiddag/kveld.
Vis vedlegget 403941

Ville sagt el er idag siden peaken var i går, den har jo gått en del ned i styre, men ville fortsatt testa ikveld og/eller i morgen for å se at den fortsetter å synke ❤️

Ville sagt el er idag siden peaken var i går, den har jo gått en del ned i styre, men ville fortsatt testa ikveld og/eller i morgen for å se at den fortsetter å synke ❤️
Okei. Får se hvordan testen blir i kveld og i morgen. Jeg temper også, så får se om tempen stiger i morgen eller ikke da. Sånt er jo spennende :angelic:

Urin nr 2. Øverste er vanlig og nederste er tidlig. Noen som ser?

Vedlegg

• 6772A372-F666-4247-95E5-1928EAFE6A5C.jpeg
    6772A372-F666-4247-95E5-1928EAFE6A5C.jpeg
    2 MB · Visninger: 131
Back
Topp