Har du testen i dag?Åååh spennende![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du testen i dag?Åååh spennende![]()

Sniker. Målingene på premom er veiledende, og er ikke til å stole på selv om de står der. De fleste målingene der er misvisendeSe på de to siste EL testene mine. Det er bilde av den samme testen, bare med 1minutt mellomrom. Er det flere her som bruker premom appen, som har opplevd at LH målingen viser feil?

Ser desverre ingenting her :-/
Ja her er den. Hva tenker du??Har du testen i dag?![]()
definitivt noe, men du kan jo være en av de uheldige som får skygger. SpennendeJa her er den. Hva tenker du??

Ser negative ut, men er jo kjempetidlig!!
Tok den nå nettop, var på do for 1 1/2 time siden, så er ganske utvanna tiss. Tar en ny i morgen igjendefinitivt noe, men du kan jo være en av de uheldige som får skygger. Spennende![]()
GratulererHar ikke flere babyplan, så får ikke testet for å se om det stiger eller synkerfortsatt spotting, nå brunt. Tok en vanlig digital i dag
har en til som jeg kan ta neste uke om blødningen ikke starter for fullt før den tid. Åpnet selvfølgelig testen for jeg er så nysgjerrig
Vis vedlegget 403882

GratulererEr 10 dpo idag
Men etter første test så fikk jeg brun utflod og litt menssmerter. Den bruke utfloden har stoppet og menssmertene er kun litt ømme.
Fikk positiv ultra tidlig digital også.
Men den brune utfloden og smertene gjør meg bekymret. Her er det bare å smøre seg med tålmodighet.
Vis vedlegget 403886Vis vedlegget 403887

Ser fremdeles en svaak strek.. hold ut, den kan fremdeles bli sterkere. Bare se på @MammaTilEnMillionDagens test 9 DPO… ser så vindt noe, men nå begynner jeg å miste håpet![]()
Fikk opp at peak var i går, men testen er ganske høy i dag også. Når ville dere sagt el er? I dag eller i morgen?
Jeg kjenner at el er på gang, mye murringer og sånn. Bruker å teste 2 ganger pr dag når jeg får pos test for å følge med, så skal teste igjen i ettermiddag/kveld.
Vis vedlegget 403941
Takk skal prøve å holde utSer fremdeles en svaak strek.. hold ut, den kan fremdeles bli sterkere. Bare se på @MammaTilEnMillion![]()

Okei. Får se hvordan testen blir i kveld og i morgen. Jeg temper også, så får se om tempen stiger i morgen eller ikke da. Sånt er jo spennendeVille sagt el er idag siden peaken var i går, den har jo gått en del ned i styre, men ville fortsatt testa ikveld og/eller i morgen for å se at den fortsetter å synke![]()

Okei. Får se hvordan testen blir i kveld og i morgen. Jeg temper også, så får se om tempen stiger i morgen eller ikke da. Sånt er jo spennende![]()
Urin nr 2. Øverste er vanlig og nederste er tidlig. Noen som ser?