Gratulerer så myeTok nå nettoppdu har helt riktig, jeg er gravid!... men jeg blør
får se om det tar seg opp de neste dagene eller ikke. Hvis det blir kjemisk så får jeg høre om jeg får utredning
Vis vedlegget 403790
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeTok nå nettoppdu har helt riktig, jeg er gravid!... men jeg blør
får se om det tar seg opp de neste dagene eller ikke. Hvis det blir kjemisk så får jeg høre om jeg får utredning
Vis vedlegget 403790
Tok en vanlig fra BP. Noen som ser?
Ser noe på begge! Håper den blir sterkere i morgenEn tidlig fra BP
Det håper jeg ogsåSer noe på begge! Håper den blir sterkere i morgen![]()
Nei, jeg er bare 6 dpo. Orker ikke forhåpninger av svak strek lenger. Fikk uendelig mange av de i den lange syklusen min uten det var noe. Så nå venter jeg til onsdag/11 dpoDet håper jeg ogsåHar du tatt en test?
Det er noe dritt! Det er første gang jeg venter, overrasket over meg selv faktiskJeg skjønner! Ikke lett med de svake strekene. Burde egentlig ikke gjort det selv, men klarer ikke å dy megFlink du er som venter
![]()
men tror det hjelper på at jeg ikke har troen..
Bra jobbaDet er noe dritt! Det er første gang jeg venter, overrasket over meg selv faktiskmen tror det hjelper på at jeg ikke har troen..
![]()
Åh, nå fikk jeg litt håpBra jobbaJa er ofte sånn når man gir litt f at det faktisk skjer noe! Krysser fingrene for at du får positiv når du tester
![]()
takk, jeg krysser fingrene for deg også, håper det blir en strek i morgen Ja! Jeg prøvde denne appen for første gang denne pp'en, men oppdaget at målingen endret seg alt etter hvordan jeg tok bildeSe på de to siste EL testene mine. Det er bilde av den samme testen, bare med 1minutt mellomrom. Er det flere her som bruker premom appen, som har opplevd at LH målingen viser feil?

Tusen takkÅh, nå fikk jeg litt håp![]()
takk, jeg krysser fingrene for deg også, håper det blir en strek i morgen
![]()
Ikke opplevd dette med denne app’en tidligere. Har brukt den iallefall i 4 mnd’er nå. Men synes det var rart den fant peak’en når testen i seg selv ikke så positiv utJa! Jeg prøvde denne appen for første gang denne pp'en, men oppdaget at målingen endret seg alt etter hvordan jeg tok bilde![]()

Måtte alltid justere manuelt, den automatiske er sjeldent riktig..Se på de to siste EL testene mine. Det er bilde av den samme testen, bare med 1minutt mellomrom. Er det flere her som bruker premom appen, som har opplevd at LH målingen viser feil?
Har fått flere rare tester med MS tidligtester. Kun brukt MS vanlig da jeg testet positivt, så ikke opplevd noe galt med dem. Men denne ser ugyldig ut..Flere som har hatt sånn tullestrek på make sure?
Vi prøver ikke men siden jeg fikk <mensen> på dag 21/22 av syklus trodde jeg kanskje det kunne være festeblødning som sist jeg ble gravid
Dyppet to andre tester i samme urin, den ene trakk seg dårlig opp men begge var negative.
Må si jeg synes ikke set spesielt spennende med syklus på tre uker![]()
Ok. Takk for info!Måtte alltid justere manuelt, den automatiske er sjeldent riktig..

Tror dette er vanlig 25Har fått flere rare tester med MS tidligtester. Kun brukt MS vanlig da jeg testet positivt, så ikke opplevd noe galt med dem. Men denne ser ugyldig ut..
Ja, er lett å få forhåpninger da. Kjente på det selv med mine falske positive…Tror dette er vanlig 25
Men ja regner med den ikke er positiv altså
Bare typisk dette var første test jeg tok
fortsatt spotting, nå brunt. Tok en vanlig digital i dag
har en til som jeg kan ta neste uke om blødningen ikke starter for fullt før den tid. Åpnet selvfølgelig testen for jeg er så nysgjerrig