Oss testetøser imellom

Kan du ha hatt eggløsning tidligere enn du trodde? :)
Jeg troooor ut i fra symptomer at jeg kan være rundt 9 dpo, men jeg har egentlig ikke snøring. Får veldig såre nipler etter el, så er det jeg regner ut fra :p Er cd 42 i dag, har ofte for lange sykluser og sein eggløsning. Denne syklusen har jeg i tillegg hatt prøvepause ;) så har ikke testet etter eggløsning denne gangen.
Fikk super positiv eggløsningstest 14/4 tidlig på morgenen, kan ha hatt positiv kvelden før, men testa ikke. Fikk lyserosa blødning 18 etterfulgt av brunt slim. Dagen etter var det lysebrunt slim. Hadde så vondt i magen og det var som sånne hugg så måtte bøye meg hver gang. Har aldri hatt noe sånt før og har alltid regelmessig mens og spotter aldri før mensen. Mensen et om 8 dager, så jeg er super forvirra :schocked028

Vedlegg

• B2B577DC-46AC-4D3F-8275-D599807F795A.png
    B2B577DC-46AC-4D3F-8275-D599807F795A.png
    1,6 MB · Visninger: 87
Fikk super positiv eggløsningstest 14/4 tidlig på morgenen, kan ha hatt positiv kvelden før, men testa ikke. Fikk lyserosa blødning 18 etterfulgt av brunt slim. Dagen etter var det lysebrunt slim. Hadde så vondt i magen og det var som sånne hugg så måtte bøye meg hver gang. Har aldri hatt noe sånt før og har alltid regelmessig mens og spotter aldri før mensen. Mensen et om 8 dager, så jeg er super forvirra :schocked028
Så utrolig spesielt at du får positiv test så tidlig da om den ikke er falsk. Synes ikke den blenda som du la ut her oppe var helt blenda, men jeg tror jeg har utviklet streksyn så jeg burde ikke stoles på :hilarious:
Håper at du bare kanskje hadde mer utvanna urin i dag, at det var derfor streken ikke kom. Vi får begge teste i morgen og oppdatere her! :D

Den appen så kjempefin ut forresten, hvilken er det?

Så utrolig spesielt at du får positiv test så tidlig da om den ikke er falsk. Synes ikke den blenda som du la ut her oppe var helt blenda, men jeg tror jeg har utviklet streksyn så jeg burde ikke stoles på :hilarious:
Håper at du bare kanskje hadde mer utvanna urin i dag, at det var derfor streken ikke kom. Vi får begge teste i morgen og oppdatere her! :D

Ja veldig rart…. Og veldig rart med den blødningen DPO 4… ble helt satt ut. Har jo hørt om festeblødning før, men det er vel som regel mye senere. Er det sant? Kan du skimte noe? Jeg blir jo helt strekgal selv :schocked028 :hilarious: Ja vi må oppdatere i morgen:) Ja jeg syns det er den beste kalenderen jeg har testa. Den heter «min kalender»

Jeg fikk rosa strek når jeg hadde eggløsning, trodde jeg hadde hatt EL men viste seg at den var forsinket.

Det blir spennende i morgen! :p det bildet jeg postet i sta var tatt innom tidsfristen, her er streken etter ca 10-15 min etter det (ugyldig etter tidsfristen selvfølgelig). Selv har jeg aldri fått strek på noen tester uten å være gravid men er klar over at det kan skje. Endelige svaret får jeg uansett ila helga :HeartredVis vedlegget 403726
Den MÅ jo være positiv! Har du tatt ny i dag?

Her er dagens på morgen urin. Fortsatt ikke noe strek, men kan skimte noe svakt i virkeligheten:nailbiting:

Back
Topp