Oss testetøser imellom

Jeg skjønner! Ikke lett med de svake strekene. Burde egentlig ikke gjort det selv, men klarer ikke å dy meg:nailbiting: Flink du er som venter:Heartred

Jeg skjønner! Ikke lett med de svake strekene. Burde egentlig ikke gjort det selv, men klarer ikke å dy meg:nailbiting: Flink du er som venter:Heartred
Det er noe dritt! Det er første gang jeg venter, overrasket over meg selv faktisk :hilarious: men tror det hjelper på at jeg ikke har troen..:confused005

Bra jobba :) Ja er ofte sånn når man gir litt f at det faktisk skjer noe! Krysser fingrene for at du får positiv når du tester:)
Åh, nå fikk jeg litt håp :hilarious: :love017 takk, jeg krysser fingrene for deg også, håper det blir en strek i morgen ❤️

Se på de to siste EL testene mine. Det er bilde av den samme testen, bare med 1minutt mellomrom. Er det flere her som bruker premom appen, som har opplevd at LH målingen viser feil?

Vedlegg

• 0F11A18D-525D-453F-8F10-40B7D2F40E77.jpeg
    0F11A18D-525D-453F-8F10-40B7D2F40E77.jpeg
    874,9 KB · Visninger: 92
Se på de to siste EL testene mine. Det er bilde av den samme testen, bare med 1minutt mellomrom. Er det flere her som bruker premom appen, som har opplevd at LH målingen viser feil?
Ja! Jeg prøvde denne appen for første gang denne pp'en, men oppdaget at målingen endret seg alt etter hvordan jeg tok bilde :wideyed:

Ja! Jeg prøvde denne appen for første gang denne pp'en, men oppdaget at målingen endret seg alt etter hvordan jeg tok bilde :wideyed:
Ikke opplevd dette med denne app’en tidligere. Har brukt den iallefall i 4 mnd’er nå. Men synes det var rart den fant peak’en når testen i seg selv ikke så positiv ut :shifty:

Flere som har hatt sånn tullestrek på make sure?
Vi prøver ikke men siden jeg fikk <mensen> på dag 21/22 av syklus trodde jeg kanskje det kunne være festeblødning som sist jeg ble gravid :bag:
Dyppet to andre tester i samme urin, den ene trakk seg dårlig opp men begge var negative.

Må si jeg synes ikke set spesielt spennende med syklus på tre uker :hungover:

Vedlegg

• F7CCC0BB-B9C7-4B9A-BC90-F387138F64A8.jpeg
    F7CCC0BB-B9C7-4B9A-BC90-F387138F64A8.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 125
Flere som har hatt sånn tullestrek på make sure?
Vi prøver ikke men siden jeg fikk <mensen> på dag 21/22 av syklus trodde jeg kanskje det kunne være festeblødning som sist jeg ble gravid :bag:
Dyppet to andre tester i samme urin, den ene trakk seg dårlig opp men begge var negative.

Må si jeg synes ikke set spesielt spennende med syklus på tre uker :hungover:
Har fått flere rare tester med MS tidligtester. Kun brukt MS vanlig da jeg testet positivt, så ikke opplevd noe galt med dem. Men denne ser ugyldig ut..

Er 10 dpo idag
Men etter første test så fikk jeg brun utflod og litt menssmerter. Den bruke utfloden har stoppet og menssmertene er kun litt ømme.
Fikk positiv ultra tidlig digital også.
Men den brune utfloden og smertene gjør meg bekymret. Her er det bare å smøre seg med tålmodighet.
IMG_4718.jpeg
IMG_4715.jpeg

Back
Topp