Syns den er tydeligere i dag jegAlt for svak stigning til å bli noe? Øverste er 9 dpo (igår), nederste er 10 dpo (idag), tidligtester![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns den er tydeligere i dag jegAlt for svak stigning til å bli noe? Øverste er 9 dpo (igår), nederste er 10 dpo (idag), tidligtester![]()

Den nyeste er jo mye tydeligere så du burde ikke bli stresset endaAlt for svak stigning til å bli noe? Øverste er 9 dpo (igår), nederste er 10 dpo (idag), tidligtester![]()

Dette er nok den berømte skyggen dessverreTok ny vanlig test nå. Klarte ikke holde meg. Ganske utvannet urin, men syns jeg så svak strek med en gang men den forsvant nesten og nå 30min etter ser jeg ingenting. Vet man ikke skal se på den etter tiden men den skal vel ikke forsvinne etter tiden hvis den faktisk er positiv? Hva tenker dere?
Prøv å test på andrr urin. Mange opplever å få sterkere test på 2urin istedet for førsteOpplever jeg en kjemisk nå?Øverst 10 dpo, nederst idag 11 dpo..

Hei! Er det lov å spørre hva appen du bruker heter?
Ja, selvfølgelig! Premom heter denHei! Er det lov å spørre hva appen du bruker heter?
Ja10-11 dpopositiv?
![]()
10-11 dpopositiv?
![]()
Ja den hadde tørket da jeg tok bilde. Mye mer rosa strek i virkeligheten enn det kommer fremLitt usikker på om det er farge på den eller om det er skygge. Er denne tørket ?håper det er starten på noe!
Det lover godt! SpennendeJa den hadde tørket da jeg tok bilde. Mye mer rosa strek i virkeligheten enn det kommer frem