Oss testetøser imellom

Glemte å si at den øverste er fra to dager siden og den nederste er fra i dag
Jeg ser strek på begge og økning, dog veldig svakt. Vet du når du hadde EL ?
Alt frem til 12 dpo er jo fortsatt tidlig. Vet om flere som ikke har fått positiv før 14 dpo og 16 dpo som fortsatt fikk barn.
Krysser fingrene for deg :)

Jeg ser strek på begge og økning, dog veldig svakt. Vet du når du hadde EL ?
Alt frem til 12 dpo er jo fortsatt tidlig. Vet om flere som ikke har fått positiv før 14 dpo og 16 dpo som fortsatt fikk barn.
Krysser fingrene for deg :)
Jeg vet ikke når jeg hadde el, man aldri hatt så lang syklus som 32. Ingen tegn til at mensen skal komme foreløpig, så venter og venter. Testet negativt med clearblue i går

Skrev du på rett person? Jeg syns den er heeeelt blenda :smiley-angelic001
Jeg syns jeg skimter noe veeeldig svakt… Det er jo meget tidlig enda da, men har sett noen ha positiv på 7 dpo, så tenker at det er mulig. Du får jo svar tenker jeg, i morgen eller i over i morgen, men kanskje vil du ha stigning allerede i kveld ??

Har aldri fått svak positiv tidligere enn 9 dpo selv og da har jeg visst dpo nøyaktig pga prøverør :).
Men det ER mulig før dette.

Håper for deg. Du får jo sikkert ikke sove i natt… det er jo så spennende!

Jeg syns jeg skimter noe veeeldig svakt… Det er jo meget tidlig enda da, men har sett noen ha positiv på 7 dpo, så tenker at det er mulig. Du får jo svar tenker jeg, i morgen eller i over i morgen, men kanskje vil du ha stigning allerede i kveld ??

Har aldri fått svak positiv tidligere enn 9 dpo selv og da har jeg visst dpo nøyaktig pga prøverør :).
Men det ER mulig før dette.

Håper for deg. Du får jo sikkert ikke sove i natt… det er jo så spennende!
Wow, så gøy! Jeg fikk faktisk svaaak pos 6dpo sist, men da klarte jeg å se det, nå ser jeg blankt :p
Har flust med tester, så ryker nok en imorgen ja!

Wow, så gøy! Jeg fikk faktisk svaaak pos 6dpo sist, men da klarte jeg å se det, nå ser jeg blankt :p
Har flust med tester, så ryker nok en imorgen ja!
Herlighet så spennende! Ja jeg sliter litt med å klare å vente til i morgen kjenner jeg, men vil ikke ha for store forhåpninger hvis det ikke er noe også, så blandede følelser her :Heartpink :playful:

Tørket test. 10 dpo ( antagelig, ikke testet for El ) CD 23
A9F8F33B-D2B2-46E7-B318-66DB705C721C.jpeg

Back
Topp