Oss testetøser imellom

Har noen av dere fått mega svak strek på make sure som ikke vært baby strek? Jeg har aldri hatt antydninger til skygge eller lignende på make sure og burde egentlig hatt mensen igår eller idag senest i morgen. Tester igår vanlig test og fikk et syyykt svakt strek. Tenkte jeg skulle vente til i morgen med digital. Er på reise og har ikke andre tester med :D Har noen fått skygge på de tidligere?

Disse babyplan testene slår ikke sterkt ut. Fikk positiv digital idag så noe hcg må det være der :happy093

Vedlegg

• 9EB0E022-C0ED-4C02-BCC4-F234A6B963B3.jpeg
    9EB0E022-C0ED-4C02-BCC4-F234A6B963B3.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 185
Disse babyplan testene slår ikke sterkt ut. Fikk positiv digital idag så noe hcg må det være der :happy093

De har lik sensitivitet som digital; 25mlu. Så da skal de jo slå ut "svakt" begge to i starten ;)
Men klart gravidstrek

Ny i klubben. Klarte ikke la være å teste igjen. Prøver å holde meg til en test i uka, men neida! Haha. Jeg er uregelmessig på dag 31 nå.
Satser på TR snart, eller positiv test, hihi.75B15BDA-B3DA-4FA6-9825-035966C93C39.jpeg

Last edited:
Ikke relatert til det du skrev her, men hvordan går det hos deg? Håper spiren klorer seg fast enda? :D

Takk, bare bra! Hyggelig at du spør! Er 5+3 i dag :) alt later til å være bra så langt, har ultralyd om litt under to uker, så spent på hva den viser o.o

11 dager siden svangerskapsavbruddet. Ser frem til at denne skal bli negativ.
Uffda, håper det får i orden fort.

Lurer på å kjøpe eggløsningstester igjen, fikk de aldri positive, bare svakere tester. Men blir jo helt tullete av dette. Dyrt blir det også. Synes jeg har slim «hele tiden», kan det være at kroppen ikke får til eggløsning?

Uffda, håper det får i orden fort.

Lurer på å kjøpe eggløsningstester igjen, fikk de aldri positive, bare svakere tester. Men blir jo helt tullete av dette. Dyrt blir det også. Synes jeg har slim «hele tiden», kan det være at kroppen ikke får til eggløsning?
Når på døgnet testet du og testet du flere ganger om dagen? Har du eggløsningsslim hele tiden? Eller kan det være vanlig utflod? :shy:

EL-slim kan godt vare en uke før tror jeg. Og EL-toppen er litt forskjellig fra person til person, noen har en smal topp, mens andre har sterke tester i to-tre dager. Når teststrek begynner å nærme seg like sterk som kontrollstrek bruker jeg å begynne å teste to ganger pr dag. Men ja, det går noen tester. :bored:

Når på døgnet testet du og testet du flere ganger om dagen? Har du eggløsningsslim hele tiden? Eller kan det være vanlig utflod? :shy:

Testet som det sto på pakken, men prøvde både morgen, midt på dagen og ettermiddag, men sjeldent mer enn en gang per dag. Kan jo være der.

Kan jo være det, men er sånn gjennomsiktig og lar seg strekke. Det er ikke så veldig mye av det. Bortsett fra rett etter p pille slutt, da var det mye!
Kanskje greit å gi kroppen enda litt tid på å stabilisere seg, men blir så veldig utålmodig!

Svidd av første! 5-7 dpo (tror selv jeg er 6)

Vedlegg

• FD8B1198-D7D5-4E88-8FE4-75882010F76F.jpeg
    FD8B1198-D7D5-4E88-8FE4-75882010F76F.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 101
  • 147023D6-0521-4FCC-8556-9F285E2FFB50.jpeg
    147023D6-0521-4FCC-8556-9F285E2FFB50.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 96
Back
Topp