Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!CD 23 kveld , tror 10 dpoVis vedlegget 392548

Så fantastisk!!CD 23 kveld , tror 10 dpoVis vedlegget 392548

VanligSå fantastisk!!er det tidlig eller vanlig bp?
Gratulerer![]()
![]()
HærligVanlig![]()
Så gøyCD 23 kveld , tror 10 dpoVis vedlegget 392548
Ser ingenting jeg.På dette bildet ser jeg strek
Må bare legge godvilje til det er nok en skygge strek. Skal se om det kommer skygge i morgen også.Ser ingenting jeg.
Skimter noe! Krysser fingrene for i morgen!Må bare legge godvilje til det er nok en skygge strek. Skal se om det kommer skygge i morgen også.
Nei, ser ikke skygge streken en gang på de. Er det tidlig test eller vanlig?Noen som ser noe her? Begge fra i dag, morgen og kveld. 9 dpo.
Vis vedlegget 392566Vis vedlegget 392567
Kanskje noe på den nederste! Men kan hende streksynet mitt er blitt ødelagt av timevis med mysing og håping.Noen som ser noe her? Begge fra i dag, morgen og kveld. 9 dpo.
Vis vedlegget 392566Vis vedlegget 392567

TakkHurra!![]()
Håper det varer til over uke 39Ser ikke noe jeg heller.. det er tidligtester.Nei, ser ikke skygge streken en gang på de. Er det tidlig test eller vanlig?
Vi prøver igjen i morgenSer ikke noe jeg heller.. det er tidligtester.

Spennende! Nå så jeg det. Må øve meg på å se, hehe.Må bare legge godvilje til det er nok en skygge strek. Skal se om det kommer skygge i morgen også.
Vi håper på i morgenSpennende! Nå så jeg det. Må øve meg på å se, hehe.
I morgen tidlig skal jeg teste igjen! Lite håp, men vil teste![]()
Ja, jeg ser heller ingen strek. Hvilken dpo er du??God dag! Negativ i dag også. Synes først jeg skimtet noe, men var en skygge fra glasset
Vis vedlegget 392594Vis vedlegget 392593