Tydelig strek derEr jeg blitt gal, eller er dette en antydning til strek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tydelig strek derEr jeg blitt gal, eller er dette en antydning til strek?
Absolutt ikke gal. En tydelig strek med fargeEr jeg blitt gal, eller er dette en antydning til strek?
Ikke gal! Det er en rosa strek der!Er jeg blitt gal, eller er dette en antydning til strek?

Strek!Er jeg blitt gal, eller er dette en antydning til strek?
Ganske synlig! Du er gravid, gratulerer så myeEr jeg blitt gal, eller er dette en antydning til strek?

Ser den tydelig jegEr jeg blitt gal, eller er dette en antydning til strek?
Er jeg blitt gal, eller er dette en antydning til strek?
Gratulerer så mye med spiren

Måtte dette bli min julibaby! Dette er nr 3 og absolutt siste. Så jeg håper den vil klamre seg fast og komme ut til oss![]()
![]()

Ikke antydning. Det der er FAKTISK strekEr jeg blitt gal, eller er dette en antydning til strek?
GratulererMåtte dette bli min julibaby! Dette er nr 3 og absolutt siste. Så jeg håper den vil klamre seg fast og komme ut til oss![]()
![]()
Ser dere også en hvit strek her? Hva i alle dager betyr det? "Ekstra negativ test"?defekt test? 9 DPO ish, testen er fra Valmed (ikke tidligtest), kveldsurin, så null håp om en positiv test altså, bare veldig rart med den hvite saken
![]()
Hvordan ble testen etter å ha tørket?Ser dere også en hvit strek her? Hva i alle dager betyr det? "Ekstra negativ test"?defekt test? 9 DPO ish, testen er fra Valmed (ikke tidligtest), kveldsurin, så null håp om en positiv test altså, bare veldig rart med den hvite saken
![]()
Ser noe på denne, 6dpo?!?6 Dpo og galskapen er offisielt i gang![]()

Ser en svaaak strek på denne!6 Dpo og galskapen er offisielt i gang![]()
Ser noe på denne, 6dpo?!?![]()
Ser en svaaak strek på denne!
Kanskje en skygge?

Jeg fikk svak strek 6dpo med yngsteNei, er det mulig? Så tidlig?!Kanskje en skygge?
Jeg syns liksom streken beveger seg, så stoler ikke på mine egne øyne
Bare å håpe denne dagen går fort så jeg får tatt ny i mårra![]()