M.V
Glad i forumet
Kan være at urinen var bedre konsentrert i går kveld enn i dag tidligTakk for svar =)
Jeg tok den i går kveld og tok en til i dag tidlig som ble litt svakere
Lese mange som få skygge på disse og vet ikke hvordan skyggene ser ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan være at urinen var bedre konsentrert i går kveld enn i dag tidligTakk for svar =)
Jeg tok den i går kveld og tok en til i dag tidlig som ble litt svakere
Lese mange som få skygge på disse og vet ikke hvordan skyggene ser ut.
Helt klart positiv gratulerer så mye med spirenEr dette positiv? =)
![]()
Neinei, din er positiv jo!ser dine skygge ut som min? den bilde jeg delte
Gratulerer!

Neinei, din er positiv jo!Gratulerer!
Jeg får ofte (alltid) skygge på babyplan tidligtester, da er streken veldig svak, så vidt synlig. Men synlig nok til å lure meg![]()
Kan være at urinen var bedre konsentrert i går kveld enn i dag tidlig![]()
Helt klart positiv gratulerer så mye med spiren![]()
Gratulerer så mye!Må dele her og
Klarte ikke å vente til ikm, men fikk denne i dag, 13 dpo.

Tusen takkGratulerer så mye!
Blir så glad av å se positive tester![]()

Ser lett to streker!!Spør her også. CD25, usikker dpo da jeg ikke har testet for EL denne mnd. Pleier å få tr cd25-26. Negativ test i morges (helt blenda). Nå så den sånn ut (vanlig MS test):
Vis vedlegget 391771Vis vedlegget 391772Vis vedlegget 391773

HurraMå dele her og
Klarte ikke å vente til ikm, men fikk denne i dag, 13 dpo.
Gratulerer
Jeg syns dessverre dette ser ut som en skyggestrek.Spør her også. CD25, usikker dpo da jeg ikke har testet for EL denne mnd. Pleier å få tr cd25-26. Negativ test i morges (helt blenda). Nå så den sånn ut (vanlig MS test):
Vis vedlegget 391771Vis vedlegget 391772Vis vedlegget 391773
Gratulerer!Vil bare oppdatere med digital testen idag
![]()
Kanskje!

Ja det glasset er virkelig bare i veien.. irritert meg over det flere ganger nå. Ny i morgen!Kanskje!
Jeg synes glasset er bare i veien, og plukker omtrent alltid testene fra hverandre![]()
På make sure'n min, så måtte jeg plukke den fra hverandre for å se streken i starten, så..Ja det glasset er virkelig bare i veien.. irritert meg over det flere ganger nå. Ny i morgen!