Babyønske23
Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Septemberskattene 2023
Gresskarfrøene2023
Augusteplene 2026✨
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle mine negative tidlig tester fra CB, blir akkurat sånn etter en stund dessverre. Kast de etter fristen har gått ut.Jeg ser ikke noe.. synes sånne tester er vanskelig å se på med mindre det slår helt ut. Har vel svidd av 600 kr totalt på 3 CB tester.. tok denne i dag tidlig fordi jeg drømte om at den var positiv.. de to andre som jeg tok var negativ og digitale. Denne er tidlig test og ble til strek etter 2 timer. Men den kan jo ha blitt det etter 5 min... det skal bare være 1 strek.
Men så har jeg aldri fått positiv uten at den var negativ..og med symptomer jeg ikke har hatt tidligere. Få se om min kompis blir like glad da...
Ser en strek ja!Noen andre som ser noe her? 9 dpo
SerNoen andre som ser noe her? 9 dpo
Jeg serNoen som kan se noe?Vis vedlegget 390717
Jeg ser!Prøvde å ta en til test på urin 2 idag. Den så tilsynelatende negativ ut. Sjekket den 30 min etter (jeg veeeeet man ikke skal!) og klarer ikke legge ifra meg at det er noe der. Eller ser jeg syner?
Jeg ser!Noen som kan se noe?Vis vedlegget 390717
Skulle hatt EL den 12/10, men er mulig den er forskjøvet til 15/10 litt usikker da jeg aldri fikk EL topp på testene:/ skal ha mens igjen 27/10 så klarer ikke helt å se for meg at det kan være babystrekJeg serhvilken dag er du på?

Det var visst bare skygge! Ingenting idag!Jeg ser!

Den var klar og tydelig! Mange dpo? Vil tro en digital slår ut imorgen ;-)