Oss testetøser imellom

Testa meg ca 7 dager etter eggløsning, ser dere streken også? testa i går også men den var negativ. Men i dag så testa jeg denne . Den er mere synlig i virkeligheten enn på bilde . Jeg har en lang cyklus på 33 - 34 dager ich så hadde eggløsning i starten av september.
Ser noe der ja!

Hei. Hva tror dere? De er begge fra babyplan, men den ene er tidlig test og den andre er vanlig. Skygge? :p

Vedlegg

• FDE17652-4283-4449-8A7E-72C649924CFD.jpeg
    FDE17652-4283-4449-8A7E-72C649924CFD.jpeg
    898,8 KB · Visninger: 156
  • 9417D1AF-F09A-4C8E-BB65-085C44C5C319.jpeg
    9417D1AF-F09A-4C8E-BB65-085C44C5C319.jpeg
    877,5 KB · Visninger: 150
Oh shit! Da blir det spennende å følge med fremover. Har en bebis fra før på 7 mnd, så dette ble litt skrekkblandet fryd :p Selvfølgelig vi selv som har vært sløv med beskyttelse osv, men tok tid med første så tenkte det ikke var stor krise, hehhee
Hehe, da skjønner jeg at det er litt ekstra spennende ja! Sånn er det vel av og til har jeg forstått, at når det tar tid med første og man er litt mer uforsiktig så plutselig sitter nr 2 raskt :woot: spennende da!

Hehe, da skjønner jeg at det er litt ekstra spennende ja! Sånn er det vel av og til har jeg forstått, at når det tar tid med første og man er litt mer uforsiktig så plutselig sitter nr 2 raskt :woot: spennende da!
Ja, har lest om det flere plasser men tenkte selvfølgelig at det ikke gjaldt oss :p Ja, spent på om det blir noe av det eller hva som skjer. Blir spennende å teste fremover ja!!

DPO. Eg hadde positiv eggløysning forgje torsdagskveld, 1 september. Den var negativ fredagsmorgon. Kor mange daga dpo er eg da? Telle ein fra dagen etter positiv test?

Testa meg ca 7 dager etter eggløsning, ser dere streken også? testa i går også men den var negativ. Men i dag så testa jeg denne . Den er mere synlig i virkeligheten enn på bilde . Jeg har en lang cyklus på 33 - 34 dager ich så hadde eggløsning i starten av september.
Tok en i dag også den er negativ så regner med det var en skygge strek. Hater det for man blir sånn what.... å er så rart jeg kjøper opp 15 sånne tester fra billigtester, å da er det alltid en som blir sånn av alle 15.... skjønner ikke hvorfor

Hei testesløsere :smiley-bounce022Det er 6 1/2 uke siden utskrapning(abort). Jeg pleier og ha EL på dag 16-18. begynte å sjekke etter EL på CD14 og testene synes jeg har vært sterke siden. Jeg hadde en rar mens for 14 dager siden med mørkt blod og noe friskt blod og intense menssmerter, men det var ikke en vanlig mens. Spørsmålet er om EL-testene slår ut fordi jeg har EL eller om det kan være jeg har hcg fortsatt i urinen enda. Jeg har ikke tatt G-test og sjekket om den er blank. Vil ikke sløse dem :wtf:

Vedlegg

• A1583A5C-46A4-4B1A-8D02-5923567A3F5B.png
    A1583A5C-46A4-4B1A-8D02-5923567A3F5B.png
    1,3 MB · Visninger: 89
Hei testesløsere :smiley-bounce022Det er 6 1/2 uke siden utskrapning(abort). Jeg pleier og ha EL på dag 16-18. begynte å sjekke etter EL på CD14 og testene synes jeg har vært sterke siden. Jeg hadde en rar mens for 14 dager siden med mørkt blod og noe friskt blod og intense menssmerter, men det var ikke en vanlig mens. Spørsmålet er om EL-testene slår ut fordi jeg har EL eller om det kan være jeg har hcg fortsatt i urinen enda. Jeg har ikke tatt G-test og sjekket om den er blank. Vil ikke sløse dem :wtf:
Synes jo det ser ut som el-testene endrer seg, så det er jo bra :)
Da jeg hadde utskrapning måtte jeg ta blodprøve frem til hcg var nede, har du hatt noen oppfølging etter utskrapning?

Synes jo det ser ut som el-testene endrer seg, så det er jo bra :)
Da jeg hadde utskrapning måtte jeg ta blodprøve frem til hcg var nede, har du hatt noen oppfølging etter utskrapning?
Ja det synes jeg og, så det lover godt. Skal ta en imorgen og for å se.
Jeg har ikke tatt blodprøver etterpå, men jeg var hos gynekolog to uker etterpå og hun så det var biitelitt rester.,dette er nå 4 uker siden.
Vi prøver ikke denne gangen siden jeg skal ta blodprøver hos gynekolog for å se om hun kan finne årsak til to aborter på kort tid. Så skal jeg også be fastlegen min ta blodprøver å sjelle stoffskifte o.s.v. Men vi hadde ubeskytta sex igår to ganger så jeg har jo alltids et lite håp :smiley-bounce022

Ja det synes jeg og, så det lover godt. Skal ta en imorgen og for å se.
Jeg har ikke tatt blodprøver etterpå, men jeg var hos gynekolog to uker etterpå og hun så det var biitelitt rester.,dette er nå 4 uker siden.
Vi prøver ikke denne gangen siden jeg skal ta blodprøver hos gynekolog for å se om hun kan finne årsak til to aborter på kort tid. Så skal jeg også be fastlegen min ta blodprøver å sjelle stoffskifte o.s.v. Men vi hadde ubeskytta sex igår to ganger så jeg har jo alltids et lite håp :smiley-bounce022
Da krysser jeg fingrene for at de abortene var helt tilfeldige (og nødvendige), og at alt herfra går på skinner! :D
Må alltid ha håpet :)
Kjenner så alt for godt hva du står i! Hadde to aborter på rad, hvor den andre (MA) førte til masse komplikasjoner og masse rester.
Stå på! Man må i blant pushe litt på selv for å bli hørt eller komme gjennom dessverre, så ikke gi deg hvis det ikke er tomt, og du ikke er gravid :)
Vi fikk et avbrutt fryseforsøk (innsett av tint embryo, assistert befruktning) nå, og la inn aksjer i all hast dagen etter positiv EL-test. Er 10 dpo i dag, og har positive tester foreløpig, så håpet har innfridd foreløpig!

Hei!
Kor tidlig fekk dikka positiv graviditetstest? Eg fekk knallsterk el-test torsdagskveld, altså 1 september, og fredagsmorgon var den negativ igjen, samme på fredagskveld, så rekna me eg hadde el i løpe av natta eingang. Onsdagkveld var den negativ, testa ikkje på morgon torsdag. Hadde sex på kvelden på torsdag, så kryssa fingrane! Med begge dei to forgje så testa eg positivt 12 daga etter positiv el-test, blir vel 11 dpo det da..? jaja, føle meg like fersk på detta sjøl om det er unge nr 3, hehe! :):)

Du har som regel EL rundt 24t etter første positive EL test (ikke når testen blir negativ igjen)..
12 dager etter positiv EL, blir vel oftest 10 dpo.
(For du har da positiv dagen før EL, EL dagen etter, så teller du 1dpo dagen deretter).

Da krysser jeg fingrene for at de abortene var helt tilfeldige (og nødvendige), og at alt herfra går på skinner! :D
Må alltid ha håpet :)
Kjenner så alt for godt hva du står i! Hadde to aborter på rad, hvor den andre (MA) førte til masse komplikasjoner og masse rester.
Stå på! Man må i blant pushe litt på selv for å bli hørt eller komme gjennom dessverre, så ikke gi deg hvis det ikke er tomt, og du ikke er gravid :)
Vi fikk et avbrutt fryseforsøk (innsett av tint embryo, assistert befruktning) nå, og la inn aksjer i all hast dagen etter positiv EL-test. Er 10 dpo i dag, og har positive tester foreløpig, så håpet har innfridd foreløpig!
Ja satser på det. Jeg har spurt etter blodfortynnende men det ville hun ikke gi. Ser nesten alle på IVF får det, hvorfor kan ikke jeg få det da? Uff ja det har vært så heavy, men vi har nå lagt det litt bak oss og er klar for å prøve på ny. Om jeg må gjennom flere aborter til før målet er nådd så får jeg bare gjøre det. Blir nok IVF til neste år eventuelt. Åååh fantastisk håper og krysser alt for det går bra for deg denne gangen :angelic: :Heartbigred

Back
Topp