Oss testetøser imellom

Oi.. nederste fra klokka 08.00 idag tidlig, og den over fra no 11.30. streken kom med eingang. brukte 12 og 14 måna på dei to første, detta er første prøveperiode etter me slutta med prevensjon. holy!! Ser di streken på den øverste? :) Hadde positiv eltest 1 september, så er vel 9 dpo da!
Jeg ser noe på begge synes nå jeg :)

11 dpo (i dag) denne gang:
2E5DF542-7766-4613-B7BF-CA2F92E46212.jpeg

11 dpo sist:
A9851C2A-4BBD-4ED6-8B89-769C839D6203.jpeg

Vet ikke om jeg skal være veldig optimist denne gang, eller om jeg bør bekymre meg :P :hilarious:
Haha

Helsikes altså. Dårlig stigning syns jeg fortsatt... Enten så er make sure noe jækla dritt eller så ser dette mindre og mindre lovende ut :/ Hvis jeg legger annenhver dag ser det ikke kritisk ut, men til å være 13-14 dpo er da dette en svak test? :(
20220911_151259~2.jpg

20220911_151315~2.jpg

Noen som kan se noe her? Den øverst er fra i dag tidlig , og den andre er fra nå. Vet ikke helt DPO da jeg har PCOS men mulig mellom 6-8 DPO utifra eggløsning eggehvit utflod.
57DF3FF2-4C23-42F4-9ECE-C343B3472E34.jpeg

Noen som kan se noe her? Den øverst er fra i dag tidlig , og den andre er fra nå. Vet ikke helt DPO da jeg har PCOS men mulig mellom 6-8 DPO utifra eggløsning eggehvit utflod.
Vis vedlegget 388492
Ser på begge, men vet ikke om det er skygge eller ikke:/ håper det er baby på gang!

11 dpo (i dag) denne gang:

11 dpo sist:
Vis vedlegget 388473

Vet ikke om jeg skal være veldig optimist denne gang, eller om jeg bør bekymre meg :p :hilarious:
Haha
Jeg har mistet tre ganger før denne spiren satt, og de gangene jeg har mistet, har også testene vært svakere helt fra start. Følte oss tryggere denne gangen fordi strekene var så veldig mye sterkere enn tidligere, og er i uke 19 nå. Håper for deg at spiren sitter denne gangen :Heartred

Noen som ser noe her? 14dpo (tror jeg), og skulle egentlig hatt mensen igår. Har dog ikke sjekket for eggløsning, bare på følelse og i flo appen
Hatt murringer i flere dager, og føler at mensen kommer hele tiden..
Øverste testen er fra igår.

Vedlegg

• 20220911_085139.jpg
    20220911_085139.jpg
    699,1 KB · Visninger: 151
Ser på begge, men vet ikke om det er skygge eller ikke:/ håper det er baby på gang!
Da er det ikke bare jeg som ser den skyggen blir spennende å se hvordan det utvikler /ikke utvikler seg. jeg har blitt helt avhengig av å teste, og min guilty pleasure er å snoke inne på forumet her å se på tester !

Da er det ikke bare jeg som ser den skyggen blir spennende å se hvordan det utvikler /ikke utvikler seg. jeg har blitt helt avhengig av å teste, og min guilty pleasure er å snoke inne på forumet her å se på tester !
Håper jeg og. Ja jeg prøver ikke på baby men elsker å være inne her å snoke på tester hehe.

Helsikes altså. Dårlig stigning syns jeg fortsatt... Enten så er make sure noe jækla dritt eller så ser dette mindre og mindre lovende ut :/ Hvis jeg legger annenhver dag ser det ikke kritisk ut, men til å være 13-14 dpo er da dette en svak test? :(
Vis vedlegget 388481
Vis vedlegget 388482
Ulik menge fargestoff i testen og hvor konsentrert urinen er gjør jo at man egenltig ikke bør måle stigning med tester.

Meen så eg jeg likevel i samme situasjon som deg da, tester i vei og syns heller ikke jeg har særlig stigning på testene. Jeg mistet i november/desember og i mai, så jeg er kjemperedd for at det er der jeg er på vei nå. Var bekymret før jeg så at det var dårlig stigning også grunnet historikken, så jeg målte hcg på fredag og skal måle igjen i morgen. Da får jeg hvertfall et svar dersom det ikke går riktig vei.

Siden du er bekymret så anbefaler jeg deg å høre med legen om du kan komme innom å måle, det kan gi litt trygghet hvertfall.

Jeg har mistet tre ganger før denne spiren satt, og de gangene jeg har mistet, har også testene vært svakere helt fra start. Følte oss tryggere denne gangen fordi strekene var så veldig mye sterkere enn tidligere, og er i uke 19 nå. Håper for deg at spiren sitter denne gangen :Heartred
Takk ❤️ Håper det sitter denne gangen for oss også! :)
Jeg får veldig troen med så sterke tester!

Ulik menge fargestoff i testen og hvor konsentrert urinen er gjør jo at man egenltig ikke bør måle stigning med tester.

Meen så eg jeg likevel i samme situasjon som deg da, tester i vei og syns heller ikke jeg har særlig stigning på testene. Jeg mistet i november/desember og i mai, så jeg er kjemperedd for at det er der jeg er på vei nå. Var bekymret før jeg så at det var dårlig stigning også grunnet historikken, så jeg målte hcg på fredag og skal måle igjen i morgen. Da får jeg hvertfall et svar dersom det ikke går riktig vei.

Siden du er bekymret så anbefaler jeg deg å høre med legen om du kan komme innom å måle, det kan gi litt trygghet hvertfall.
Ja, jeg vet jo at man ikke burde bekymre seg og ta mange tester... Meen, som den kontrollfreaken jeg er så føler jeg litt at det er det eneste jeg har å følge med på, og jeg vil på en måte heller vite at det går nedover enn å tro at alt er strålende i orden og så begynne å blø en uke etterpå! Men.. Om det er bedre eller verre vet jeg egentlig ikke :banghead: Ja, jeg vurderer å kontakte legen i morgen og be om et par målinger av hcg, kanskje det kan gi meg et faktisk svar... Takk for innspill :)

er det en svak strek her eller et jeg helt tullete? Ventet mens i disse dager men ingen tegn til den, eller jo det strekker i lysken og murrer i ryggen så jeg håper jo den er på vei! Skal begynne på videreutdanning på onsdag og kan ikke få 3.mann nå, takk på forhånd<3

Vedlegg

• 03E19113-BAE0-4231-A2B3-7334EE067329.jpeg
    03E19113-BAE0-4231-A2B3-7334EE067329.jpeg
    307 KB · Visninger: 166
Back
Topp