Oss testetøser imellom

Ja satser på det. Jeg har spurt etter blodfortynnende men det ville hun ikke gi. Ser nesten alle på IVF får det, hvorfor kan ikke jeg få det da? Uff ja det har vært så heavy, men vi har nå lagt det litt bak oss og er klar for å prøve på ny. Om jeg må gjennom flere aborter til før målet er nådd så får jeg bare gjøre det. Blir nok IVF til neste år eventuelt. Åååh fantastisk håper og krysser alt for det går bra for deg denne gangen :angelic: :Heartbigred
Jeg får blodfortynnende, men det er fordi jeg har fått påvist Leiden-mutasjon, som gir økt risiko for blodpropp :)
Vet en del må krangle seg til det i IVF også, men altså, det er jo i utgangspunktet et legemiddel som det ikke er forbundet mye farlig eller bivirkninger rundt, så forstår ikke hvorfor noen leger er så restriktive til det. Så klart med mindre du har kjent blødersykdom eller annet.

Enig med deg, må jeg gjennom flere SA for å få et barn, så føler jeg det er verdt det. I hvertfall sånn ting er nå :)
Samboer er litt preget av abortene også. Viste han testen i dag. Han ble veldig glad, men sa også at han vil se an fremover før han slipper jubelen helt løs.

Masse lykke til fremover! :D Og IVF er en spennende prosess hvis dere må dit! :)

Jeg får blodfortynnende, men det er fordi jeg har fått påvist Leiden-mutasjon, som gir økt risiko for blodpropp :)
Vet en del må krangle seg til det i IVF også, men altså, det er jo i utgangspunktet et legemiddel som det ikke er forbundet mye farlig eller bivirkninger rundt, så forstår ikke hvorfor noen leger er så restriktive til det. Så klart med mindre du har kjent blødersykdom eller annet.

Enig med deg, må jeg gjennom flere SA for å få et barn, så føler jeg det er verdt det. I hvertfall sånn ting er nå :)
Samboer er litt preget av abortene også. Viste han testen i dag. Han ble veldig glad, men sa også at han vil se an fremover før han slipper jubelen helt løs.

Masse lykke til fremover! :D Og IVF er en spennende prosess hvis dere må dit! :)
Ja jeg forstår jo at en ikke skal få medisiner bare for å få dem, men hører mange får dem uansett. Og om det kan minske sjansen for abort så er jeg villig Til og prøve det.

Samboeren min er også preget og han sa for to uke siden at han ikke følte for å ha samleie da han så hva jeg måtte gjennom når det ble abort og han følte det var han som var skyld i det. Og følte utstyret var mer ett våpen. Men nå er vi i gang igjen og det er deilig. Så virker som han har lagt det også mitt bak seg :angelic:

Forstår veldig godt det er vanskelig å juble og vi kommer nok ikke til og juble så mye neste gang. Må nok over uke 8 før vi jubler. Vi har ikke kommet så langt hittil.

Ja jeg forstår jo at en ikke skal få medisiner bare for å få dem, men hører mange får dem uansett. Og om det kan minske sjansen for abort så er jeg villig Til og prøve det.

Samboeren min er også preget og han sa for to uke siden at han ikke følte for å ha samleie da han så hva jeg måtte gjennom når det ble abort og han følte det var han som var skyld i det. Og følte utstyret var mer ett våpen. Men nå er vi i gang igjen og det er deilig. Så virker som han har lagt det også mitt bak seg :angelic:

Forstår veldig godt det er vanskelig å juble og vi kommer nok ikke til og juble så mye neste gang. Må nok over uke 8 før vi jubler. Vi har ikke kommet så langt hittil.
Nei, jeg er helt enig! :)

Huff, det er ikke bare bare for de heller!
Heier masse på dere! :D

Ja, jeg er nok ganske nøktern til jeg er forbi rundt det punktet der selv!
Kommer til å dra på UL i uke 7, for det var sånn det ble oppdaget at det var noe som ikke stemte sist. Var litt for svake hjerteslag til å være 7+1.

Nei, jeg er helt enig! :)

Huff, det er ikke bare bare for de heller!
Heier masse på dere! :D

Ja, jeg er nok ganske nøktern til jeg er forbi rundt det punktet der selv!
Kommer til å dra på UL i uke 7, for det var sånn det ble oppdaget at det var noe som ikke stemte sist. Var litt for svake hjerteslag til å være 7+1.
Tusen takk heier masse på dere og. Det er hverfall sikkert og visst at jeg kommer Til og ta kvalmestillende om jeg blir kvalm neste gang, jeg pinte meg gjennom det forgjeves de første ukene. Aldri mer :wtf: :smiley-bounce022

20220910_190218~2.jpg

Noen testetøser som kan betrygge meg med at hcg-stigningen er ok-ish? :p syns fortsatt dette er svakt til å være det jeg egentlig tror er 13 dpo, men mulig det er 12 dpo.. Men altså, nederste er tatt nå i kveld, den nest nederste var i går morges (fikk positiv digital), den over der igjen var jo ganske sterk (torsdag ettermiddag, altså 10/11 dpo) men der fikk jeg negativ digital. :wacky:

Vis vedlegget 388440
Noen testetøser som kan betrygge meg med at hcg-stigningen er ok-ish? :p syns fortsatt dette er svakt til å være det jeg egentlig tror er 13 dpo, men mulig det er 12 dpo.. Men altså, nederste er tatt nå i kveld, den nest nederste var i går morges (fikk positiv digital), den over der igjen var jo ganske sterk (torsdag ettermiddag, altså 10/11 dpo) men der fikk jeg negativ digital. :wacky:
Her er mine.. er nå 8+0.. hcg steg tregt, men doblet seg som det skal

3B50239B-1FDB-4E5C-B8A0-400FDA569D52.jpeg

Ser ikke så godt gjennom tapen, men de var veldig svake

Godt å se! Prøver å roe meg ned med at alle svangerskap har ulik hcg-stigning! Men blir jo fort at man sammenligner med "sånn det var sist" :) takk for at du delte, det hjelper :D
Ja, jeg hadde over 4000 på hcg måling 5+0 sist. 5+2 nå hadde jeg 965. Fikk angst kan du si.. men det doblet seg som det skulle 2 dager etter.. Krysser fingrene for at du følger etter :Heartred

Føler bare for å dele noe ;)
Dette er fra i morges:
E76359BF-C656-49A0-AC35-71EE6F4B88B5.jpeg

Dette er 4-5 timer etterpå:
2EA41B22-8CC9-4D52-944A-1878863BC28D.jpeg

Hcg har ikke steget så mye på de timene.
Konsentrasjonen har alt å si for hvordan streken fremstår :)
Morgenurinen mon var myye mer utvannet enn den senere ;)

Bare sånn for å berolige de som sammenligner streker :)

Vis vedlegget 388440
Føler dette gir meg litt håp, siden min test i ettermiddag ga skygge/strek ish. Så da håper jeg på at den er sterkere i morgen :angelic:

Vis vedlegget 388440
Spent på om neste strek er sterkere :smiley-angelic001

Noen som har erfaring med metode g tester? Jeg har brukt babyplan noen dager, av å på med skygge. Tok nå en babyplan og en metode. Flere enn meg som ser skyggestrek på denne? Så den nesten med en gang. Er metode kjent for å ha skygge? Synes det er rart hvis jeg skal få skygge både på babyplan og metode sine… er 11 dpo i dag :smiley-angelic002
6734E4CE-6887-4A54-96D7-A9613DB8BF00.jpeg

Oi.. nederste fra klokka 08.00 idag tidlig, og den over fra no 11.30. streken kom med eingang. brukte 12 og 14 måna på dei to første, detta er første prøveperiode etter me slutta med prevensjon. holy!! Ser di streken på den øverste? :) Hadde positiv eltest 1 september, så er vel 9 dpo da!

Vedlegg

• EB187ED6-E5B0-4FFC-A6BF-D601196EC482.jpeg
    EB187ED6-E5B0-4FFC-A6BF-D601196EC482.jpeg
    375,6 KB · Visninger: 178
  • E9DD02F2-5B92-4835-907C-1002049DF6C4.jpeg
    E9DD02F2-5B92-4835-907C-1002049DF6C4.jpeg
    199,3 KB · Visninger: 165
Noen som har erfaring med metode g tester? Jeg har brukt babyplan noen dager, av å på med skygge. Tok nå en babyplan og en metode. Flere enn meg som ser skyggestrek på denne? Så den nesten med en gang. Er metode kjent for å ha skygge? Synes det er rart hvis jeg skal få skygge både på babyplan og metode sine… er 11 dpo i dag :smiley-angelic002
Vis vedlegget 388462
Har ikke fått skygge på metode sine, men de slår ut eeekstremt sent var min erfaring! Så hvis du har steker på to ulike merker er jo det veldig lovende :D

Oi.. nederste fra klokka 08.00 idag tidlig, og den over fra no 11.30. streken kom med eingang. brukte 12 og 14 måna på dei to første, detta er første prøveperiode etter me slutta med prevensjon. holy!! Ser di streken på den øverste? :) Hadde positiv eltest 1 september, så er vel 9 dpo da!
Ser strek på ene bildet der ja! :D spennende!

Back
Topp