Jeg får blodfortynnende, men det er fordi jeg har fått påvist Leiden-mutasjon, som gir økt risiko for blodproppJa satser på det. Jeg har spurt etter blodfortynnende men det ville hun ikke gi. Ser nesten alle på IVF får det, hvorfor kan ikke jeg få det da? Uff ja det har vært så heavy, men vi har nå lagt det litt bak oss og er klar for å prøve på ny. Om jeg må gjennom flere aborter til før målet er nådd så får jeg bare gjøre det. Blir nok IVF til neste år eventuelt. Åååh fantastisk håper og krysser alt for det går bra for deg denne gangen![]()
![]()
Vet en del må krangle seg til det i IVF også, men altså, det er jo i utgangspunktet et legemiddel som det ikke er forbundet mye farlig eller bivirkninger rundt, så forstår ikke hvorfor noen leger er så restriktive til det. Så klart med mindre du har kjent blødersykdom eller annet.
Enig med deg, må jeg gjennom flere SA for å få et barn, så føler jeg det er verdt det. I hvertfall sånn ting er nå
Samboer er litt preget av abortene også. Viste han testen i dag. Han ble veldig glad, men sa også at han vil se an fremover før han slipper jubelen helt løs.
Masse lykke til fremover!