Ja, jeg syns det! Og jeg spurte også her inne og flere hadde samme erfaring! Absolutt mulig å prøve en annen og se om du får tydeligere utslagSent utslag? Jeg bruker denne typen nå. Har en annen liggende, kanskje jeg skal prøve den?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg syns det! Og jeg spurte også her inne og flere hadde samme erfaring! Absolutt mulig å prøve en annen og se om du får tydeligere utslagSent utslag? Jeg bruker denne typen nå. Har en annen liggende, kanskje jeg skal prøve den?![]()
Takk! Skal svi av en test igjen i kveldJa, jeg syns det! Og jeg spurte også her inne og flere hadde samme erfaring! Absolutt mulig å prøve en annen og se om du får tydeligere utslaglykke til!
Ser den godt jegJeg synes jeg ser noe her, men er 11 dpo så er sikkert bare skygge...? Vis vedlegget 386269Noen som har vært gravide og hatt positiv test sent? Hadde en MA i starten av juni og synes dette er litt tøft
Så blir spennende å se i morgen om det var skygge (IGJEN!) eller om det kanskje er noe annet på gang. Første gang jeg har hatt en så tydelig skyggestrek i såfall så det blir spennende! 11-12 dpo i dag og 3 dager til IKMLurer jeg også påNoen som har prøvd denne? For å sjekke spermen?Vis vedlegget 386282
Mange her som har fått skygge på babyplan ?Dette er vel babystrekBildet er tatt etter 3 min. Spent på om det er skygge eller ekteMange her som har fått skygge på babyplan ?Vis vedlegget 386291

HåperDette er vel babystrek![]()

Jeg ser noe
Ser definitivt noe.
Ja, ser strek der!
Veldig fornøyd med make sure sine strimmeltester, både til el og graviditetstestHvordan graviditetstester anbefaler dere? Føler ALLE gir skyggestreker.. Og hvordan el tester anbefaler dere?
Jeg ser noe!