Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme test og samme urin? Det er rart i så fallTør ikke heeeelt å tro det, tok to tester og den andre er nesten blenda- men denne er rimelig tydelig da? Ikke manipulert bildet noe
Forskjellige merker, og nå en time etterpå ser jeg svak strek på den negative og. Så såvidt skygge på en fra den i går, men omtrent usynlig.Samme test og samme urin? Det er rart i så fallfor ja, ganske tydelig, og rosa!
Jippi! GratulererVis vedlegget 386471
Jeg tror jeg besvimer….!!!!
Da kan du nok stole på den du la ut bilde avForskjellige merker, og nå en time etterpå ser jeg svak strek på den negative og. Så såvidt skygge på en fra den i går, men omtrent usynlig.
Ganske sikker på at det er 50Noen som vet følsomheten på de graviditetstestene man tar med Clearblue Advanced monitoren? Hvor mange IU/ml den slår ut på?
Oioi, så gøy da!Vis vedlegget 386537
Oi uæh! For min slo ut i dag, 12DPO… shit, er det tvillinger inni der, eller?!
Jeg hadde høyt forrige gang, men var heldigvis bare 1 inni derVis vedlegget 386537
Oi uæh! For min slo ut i dag, 12DPO… shit, er det tvillinger inni der, eller?!

Oioi, så gøy da!Har hørt om flere som har høy hcg-produksjon uten at det nødvendigvis er tvillinger
men kanskje, hvem vet!
![]()
Tar gjerne tvillinger jeg, altså!Jeg hadde høyt forrige gang, men var heldigvis bare 1 inni der![]()
Syns ikke de stiger helt som jeg vil
Er 12dpo selv og mine strimler er omtrent like altså. Og hos meg slo fertilitetsmonitor ut i dag, og den slår visst ut på 50IU/ml- det er jo høytBare jeg som syns denne er svak til å være 12-13 dpo?![]()
Syns ikke de stiger helt som jeg vil
Vis vedlegget 386542
TakkEr 12dpo selv og mine strimler er omtrent like altså. Og hos meg slo fertilitetsmonitor ut i dag, og den slår visst ut på 50IU/ml- det er jo høyt
Min fra i dag over
kanskje det ikke er så gale da
Testen min på ettermiddagen var sterkere enn morgenen faktisk..Takkkanskje det ikke er så gale da
![]()
Håpløst for meg å teste på morgenen. Kommer såvidt strekTesten min på ettermiddagen var sterkere enn morgenen faktisk..

Ja, jeg drikker mye på kvelden, og mindre på dagen så er vel kanskje derfor?Håpløst for meg å teste på morgenen. Kommer såvidt strekTisser heller to runder og tester på tredje, etter 3-4 timer oppsparing. Da er det godt konsentrert. Rart det der. Morgenurinen skal liksom være best
![]()
Jeg drikker altfor lite hele døgnet, så er rart det skal være forskjellJa, jeg drikker mye på kvelden, og mindre på dagen så er vel kanskje derfor?
men ja, det har sikkert noe med det å gjøre hvis du drikker mye på kvelden