Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei

Kan kanskje se en antydning til noe, men jeg tror ikke jeg er den rette til å svareVis vedlegget 386429
Skygge eller blenda? 10DPO

Ser noe på den! Håper det er noe mer enn skygge!Vis vedlegget 386429
Ser strekVis vedlegget 386429
Ser strekVis vedlegget 386429
Jeg ser ikke så veldig godt selv, men ble litt i tvil!Kan kanskje se en antydning til noe, men jeg tror ikke jeg er den rette til å svareSer tydeligvis strek på alt om dagen
![]()
Ser streken! Ser ut som det er farge på den? Så spennende!! Håper det er babystrek! Den er hvertfall ikke blendaVis vedlegget 386429

Jeg ventet en uke fra første positive 1-2 uker, bare for å slippe og bli usikkerNår tester man for 2-3 på digital ?
Ja sikkert lurt å dra det litt ut for sikkerhetsskyldJeg ventet en uke fra første positive 1-2 uker, bare for å slippe og bli usikker![]()
Ja, må bare nyte at du er gravid og ikke tenke så mye mer på detJa sikkert lurt å dra det litt ut for sikkerhetsskyld![]()
Hehe. Er ikke så lett neiJa, må bare nyte at du er gravid og ikke tenke så mye mer på detselvom det ikke alltid er så lett
![]()
Men ja. Skal prøve å slappe av litt. Gir meg etter 2-3.. så tar jeg de siste strimlene de kommende dagene
Hvis du trenger en indikasjon på ca. hvor sterk testene trenger å være for å få utslag på 2-3. Her er mine tester fra 14dpo som var akkurat sterk nok til at 2-3 slo utHehe. Er ikke så lett neiMen ja. Skal prøve å slappe av litt. Gir meg etter 2-3.. så tar jeg de siste strimlene de kommende dagene
![]()
Synes det ser ut på bilder andre legger ut også,at det er ca. så sterke tester for å få 2-3. Men så varierer det jo veldig hvor fort man produserer hcg og dermed når man vil kunne få utslag. Så ville ikke tenkt så mye på hvor mange dager du bør vente med å teste, heller se det litt an på testene hvordan stigningen blir.Gratulerer så myeVis vedlegget 386471
Jeg tror jeg besvimer….!!!!
Tør ikke heeeelt å tro det, tok to tester og den andre er nesten blenda- men denne er rimelig tydelig da? Ikke manipulert bildet noeGratulerer så mye![]()