Oss testetøser imellom

Ser dere denne da? :p jeg får så ofte skygger på make sure. Men ikke ennå denne pp’en:)
Denne fikk jeg nå 11 dpo. Skal ha tr på tirsdag eller onsdag. Vis vedlegget 386148
Synes jeg ser noe her altså. Spennende. Ser flere tester på ettermiddag/kveld? Trodde man bare testa på morgenen. Frister å svi av en test nå..

Synes jeg ser noe her altså. Spennende. Ser flere tester på ettermiddag/kveld? Trodde man bare testa på morgenen. Frister å svi av en test nå..
Morgenrutinen min funker skjeldent. Da er urinen lysere enn noen gang på døgnet nesten :) el tester også. Må ha på andre urin. Kveld/ettermiddag er best å teste på :) så test i vei ❤️

Blenda nå også
F07D392A-B713-4348-BE91-0A0B5F43BEC2.jpeg

Hva tenker dere om denne? 8-9 dpo, bilde tatt etter ca 10min, så den har jo tørket litt. Men så streken før den tørket også. Men kan det være skyggestrekk? Er Metode tidligtest, noen som har erfaring med de?

Vedlegg

• 512BA2AF-42B1-467C-B228-2470D0FFFCB9.jpeg
    512BA2AF-42B1-467C-B228-2470D0FFFCB9.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 121
  • 1183DAA2-E413-4B83-83AF-376E57971295.jpeg
    1183DAA2-E413-4B83-83AF-376E57971295.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 131
Okok hold dere fast… Her er ikke tester fra lørdag og søndag med, men ja, jeg har klasset masse på tissepinnene og tapet de på ark :nailbiting:.
La plast med klebrig side over de etterpå. Arket blir nok kastet etterhvert, men har sett div på YouTube gjøre sånn og jeg skulle jo aldri ha (biologisk) barn så må bare benytte muligheten nå som nr2 bakes i magen :woot:

Jeg dristet meg også til en ny digital test med uker, og fikk ønsket resultat.:Heartred

Vedlegg

• 00DDF638-55C8-4F32-95B1-8E3BB5F0FF6A.jpeg
    00DDF638-55C8-4F32-95B1-8E3BB5F0FF6A.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 187
  • A760FBE3-7163-4548-AE25-BDE427414EF2.jpeg
    A760FBE3-7163-4548-AE25-BDE427414EF2.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 182
Okok hold dere fast… Her er ikke tester fra lørdag og søndag med, men ja, jeg har klasset masse på tissepinnene og tapet de på ark :nailbiting:.
La plast med klebrig side over de etterpå. Arket blir nok kastet etterhvert, men har sett div på YouTube gjøre sånn og jeg skulle jo aldri ha (biologisk) barn så må bare benytte muligheten nå som nr2 bakes i magen :woot:

Jeg dristet meg også til en ny digital test med uker, og fikk ønsket resultat.:Heartred
Gratulerer så mye! :Heartred:hello2

Søker erfaringer??

Jeg hadde mens 8juli, og EL 20 (dag 13).. Hadde samleie 5 dager etter EL.. Har syklus på 27-28 dager, og mensen er aldri sen, men nå er jeg på dag 31, med masse murringer i over en uke, utflod og litt småkvalm… Skulle hatt
ikm den 04.august..

Etter samleie så merket jeg murringer i magen,
så mistenker el litt senere enn jeg hadde regnet…

Noen som
ikke har testet posetiv før etter en stund?

Har en sønn på 9mnd, så dette var ikke helt
planlagt, men velkommen ☺️

Hva tenker dere om denne? 8-9 dpo, bilde tatt etter ca 10min, så den har jo tørket litt. Men så streken før den tørket også. Men kan det være skyggestrekk? Er Metode tidligtest, noen som har erfaring med de?
Ser absolutt steken! Erfaringen med de testene for meg er at jeg aldri vil kjøpe de igjen :shifty: De ga syyykt sent utslag og jeg tror også jeg så skyggestreker på de så og si hver gang jeg tok.. Men jeg syns dette ser ut som mer enn skyggestrek da :D Håper du får en sterkere strek neste gang du tester :love017

Så gøy å se. Gratulerer ❤️ hvor mange dpo er det testen starter med her? :)

Ser absolutt steken! Erfaringen med de testene for meg er at jeg aldri vil kjøpe de igjen :shifty: De ga syyykt sent utslag og jeg tror også jeg så skyggestreker på de så og si hver gang jeg tok.. Men jeg syns dette ser ut som mer enn skyggestrek da :D Håper du får en sterkere strek neste gang du tester :love017
Sent utslag? Jeg bruker denne typen nå. Har en annen liggende, kanskje jeg skal prøve den? :p

Så gøy å se. Gratulerer ❤️ hvor mange dpo er det testen starter med her? :)
Jeg vet ikke helt, har bestilt time til UL for fastsetting av hvor langt jeg er på vei. Men antatt EL var vel ca 22 juli så 9 dpo på første testen om det da stemmer.

Kan det da stemme at jeg er 4+2 i dag? Det gir litt mening for meg i alle fall, men skal som sagt på UL.

Back
Topp