Oss testetøser imellom

Ganske tydelige tester for å være så kort på vei :D
Er som nevnt litt tidligere her veldig usikker på når el var, men fikk utslag (svakt) den 25 og ingenting 26, så heller mot at det skjedde 24 (evt 25). Men går ut ifra 8dpo i fra i dag.

Har lyst til å teste igjen :nailbiting: da en del visstnok får sterkere litt senere på dagen. Jeg tok de siste rundt 09. Tar nok en tidlig test igjen rundt 11 (selv om det sikkert er fullstendig unødvendig og ingen endring), så levere baby og fikse negler, så teste igjen vil jeg tro:angelic:

Er som nevnt litt tidligere her veldig usikker på når el var, men fikk utslag (svakt) den 25 og ingenting 26, så heller mot at det skjedde 24 (evt 25). Men går ut ifra 8dpo i fra i dag.

Har lyst til å teste igjen :nailbiting: da en del visstnok får sterkere litt senere på dagen. Jeg tok de siste rundt 09. Tar nok en tidlig test igjen rundt 11 (selv om det sikkert er fullstendig unødvendig og ingen endring), så levere baby og fikse negler, så teste igjen vil jeg tro:angelic:
Ta digital :D

Har tatt hcg blodprøve i dag, og tatt fler tester hjemme. Enda redd og i vantro, men håpefull og lett optimistisk.

Vedlegg

• EA0C538A-EDC5-4224-94C4-F430D0DCA116.jpeg
    EA0C538A-EDC5-4224-94C4-F430D0DCA116.jpeg
    251,6 KB · Visninger: 171
  • 5DD6A996-6B5A-4B19-AC20-DE660E56955C.jpeg
    5DD6A996-6B5A-4B19-AC20-DE660E56955C.jpeg
    257,9 KB · Visninger: 164
Utslag på CB digital early, tidlig - og vanlig Bp!

Høy på livet, absolutt litt iblandet skrekk, men mest positive følelser. Nå kan jeg ta natta med senkende skulder. Tester selvsagt i morgen igjen :angelic:
Gratulerer :D

Urinprøve hos lege i går var negativ :nailbiting: Tok ogsp hcg blodprøve. Jeg hadde holdt meg i 3t og drukket minimalt… Her hjemme hagler det inn positive tester. Får ikke svar på hcg blodprøve før på torsdag!

Forvirret og oppgitt…

Vedlegg

• AC14336A-60B7-4C99-8DCA-7C81CA11413B.jpeg
    AC14336A-60B7-4C99-8DCA-7C81CA11413B.jpeg
    258,4 KB · Visninger: 98
Urinprøve hos lege i går var negativ :nailbiting: Tok ogsp hcg blodprøve. Jeg hadde holdt meg i 3t og drukket minimalt… Her hjemme hagler det inn positive tester. Får ikke svar på hcg blodprøve før på torsdag!

Forvirret og oppgitt…
Opplevde det samme selv en gang. Du er gravid, er bare testene hos legen som er lite sensitive :)

Forvirret og oppgitt…
Denne var jo i hvert fall ikke til å ta feil av! Hvis det var en type test som skal vise to streker som ble tatt hos legen i går, så har jeg sett andre kommentere tidligere på forumet her at de selv har sett to streker, men at legen likevel har ment at testen var negativ, fordi det ikke var veldig tydelig strek. Leger har vel ikke alltid like velutviklet stresksyn som oss her inne på forumet ;). Uansett vil jo hCG-prøven snart gi legen et definitivt svar, som sannsynligvis samsvarer med testene du selv har tatt!

Back
Topp