Nukis
Forumet er livet
Februarhjertene2017
Marsboerne2017
August 2018
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Julemiraklene 2025
BabystrekEr det bare jeg som skimter noe her?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BabystrekEr det bare jeg som skimter noe her?![]()
Jeg ser noeEr det bare jeg som skimter noe her?![]()
Er som nevnt litt tidligere her veldig usikker på når el var, men fikk utslag (svakt) den 25 og ingenting 26, så heller mot at det skjedde 24 (evt 25). Men går ut ifra 8dpo i fra i dag.Ganske tydelige tester for å være så kort på vei![]()
da en del visstnok får sterkere litt senere på dagen. Jeg tok de siste rundt 09. Tar nok en tidlig test igjen rundt 11 (selv om det sikkert er fullstendig unødvendig og ingen endring), så levere baby og fikse negler, så teste igjen vil jeg tro
Jeg ser noeEr det bare jeg som skimter noe her?![]()
Ta digitalEr som nevnt litt tidligere her veldig usikker på når el var, men fikk utslag (svakt) den 25 og ingenting 26, så heller mot at det skjedde 24 (evt 25). Men går ut ifra 8dpo i fra i dag.
Har lyst til å teste igjenda en del visstnok får sterkere litt senere på dagen. Jeg tok de siste rundt 09. Tar nok en tidlig test igjen rundt 11 (selv om det sikkert er fullstendig unødvendig og ingen endring), så levere baby og fikse negler, så teste igjen vil jeg tro
![]()
Har tatt hcg blodprøve i dag, og tatt fler tester hjemme. Enda redd og i vantro, men håpefull og lett optimistisk.
Du er absolutt gravidHar tatt hcg blodprøve i dag, og tatt fler tester hjemme. Enda redd og i vantro, men håpefull og lett optimistisk.
Nå må bare spira klamre seg fast
Nydelig! Velkommen inn i april 2023 gruppa når du er klar!Utslag på CB digital early, tidlig - og vanlig Bp!
Høy på livet, absolutt litt iblandet skrekk, men mest positive følelser. Nå kan jeg ta natta med senkende skulder. Tester selvsagt i morgen igjen![]()

Takk for det. Hvor tidlig melder folk seg inn? Er vel enda en uke’ish til forventet mensNydelig! Velkommen inn i april 2023 gruppa når du er klar!![]()

Tror det varierer litt! Har inntrykk av at de fleste har blitt med ganske tidlig, men igjen, det er vel fordi de som er der nå er de som har meldt seg inn tidligTakk for det. Hvor tidlig melder folk seg inn? Er vel enda en uke’ish til forventet mens![]()

GratulererUtslag på CB digital early, tidlig - og vanlig Bp!
Høy på livet, absolutt litt iblandet skrekk, men mest positive følelser. Nå kan jeg ta natta med senkende skulder. Tester selvsagt i morgen igjen![]()
TakkGratulerer![]()

Opplevde det samme selv en gang. Du er gravid, er bare testene hos legen som er lite sensitiveUrinprøve hos lege i går var negativTok ogsp hcg blodprøve. Jeg hadde holdt meg i 3t og drukket minimalt… Her hjemme hagler det inn positive tester. Får ikke svar på hcg blodprøve før på torsdag!
Forvirret og oppgitt…
Denne var jo i hvert fall ikke til å ta feil av! Hvis det var en type test som skal vise to streker som ble tatt hos legen i går, så har jeg sett andre kommentere tidligere på forumet her at de selv har sett to streker, men at legen likevel har ment at testen var negativ, fordi det ikke var veldig tydelig strek. Leger har vel ikke alltid like velutviklet stresksyn som oss her inne på forumetUrinprøve hos lege i går var negativTok ogsp hcg blodprøve. Jeg hadde holdt meg i 3t og drukket minimalt… Her hjemme hagler det inn positive tester. Får ikke svar på hcg blodprøve før på torsdag!
Forvirret og oppgitt…