Oss testetøser imellom

Hei!

Noen her som har erfaring med metode-testene? Hva tror dere om disse? Jeg er 11 dpo. Har tatt fire tester over tre dager, og alle fire tester jeg har tatt med disse har gitt en kjempesvak teststrek, over tiden vel og merke.

Vet jeg ikke skal se på over tiden, men dere kjenner vel kanskje til trangen etter å se også da.

Har ikke prøvd noen andre tester, enda.
29E3F83A-2F1E-4E57-B361-2ED02DEA96A8.jpeg

Hei!
Me again!
Er det normalt å få skyggestreker på aalle teststrimler over tiden?
Disse er fra fredag og fra i dag. Ville vel blitt tydeligere strek etter 3 døgn, om det var en graviditet?

Jeg og mannen er ikke aktive prøvere, men vi var litt uforsiktige på eggløsningsdagen. En ny spire vil alltid bli elsket uansett, så nå er jeg så tankefull etter alle disse svake skyggestrekene.

Vedlegg

• 6A2A155A-FF96-4D82-BE61-1ED82A0B8F17.jpeg
    6A2A155A-FF96-4D82-BE61-1ED82A0B8F17.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 190
Liten oppdatering: Alle var skyggestreker over tiden, for de økte ikke i styrke og tanta kom i dag.

Så obsobs, metode-testene fra A1 bør absolutt ikke ses på etter tiden. Det gjelder sikkert alle tester. Hehe!

Liten oppdatering: Alle var skyggestreker over tiden, for de økte ikke i styrke og tanta kom i dag.

Så obsobs, metode-testene fra A1 bør absolutt ikke ses på etter tiden. Det gjelder sikkert alle tester. Hehe!
Jeg fikk samme streken på en test fra metode i går, har ikke prøvd aktivt men vært litt uforsiktige, som dere. Da går jeg ut ifra at min test også viser veldig tydelig skyggestrek bare :wacky:

Gjelder helt klart alle tester. Syntes det var veldig spennende å beholde og sjekke i etterkant, men det gjorde meg bare mer stresset. Er den positiv så er det ingen tvil når den er ‘ny’.

Hei.. Er ny her! Håper på svar.

Er det noen om har opplevd å være 3 dager over mens, men bare blanke tester? Hodet flyr.. Kaan man ha såå sein hcg stigning? Eller er det noe vits å ha håp for denne pp ?

Testet positivt på eggløsningstest clearblue den 8 mars.. har 28 dagers syklus.. Har dere noen tanker ?

Hei.. Er ny her! Håper på svar.

Er det noen om har opplevd å være 3 dager over mens, men bare blanke tester? Hodet flyr.. Kaan man ha såå sein hcg stigning? Eller er det noe vits å ha håp for denne pp ?

Testet positivt på eggløsningstest clearblue den 8 mars.. har 28 dagers syklus.. Har dere noen tanker ?
Er du sikker på lh fase lengden? Kan det være noe som har utsatt el? Selv om man har positiv test er det ikke sikkert el skjer som planlagt. Temper du for å være sikker på el?

Er du sikker på lh fase lengden? Kan det være noe som har utsatt el? Selv om man har positiv test er det ikke sikkert el skjer som planlagt. Temper du for å være sikker på el?
Jeg har ganske stabil syklus.. jeg temper ikke, så kan ikke si noe annet enn at clearblue testen hadde blinkene smilefjes i 4-5 dager, også ble den ett helt smilefjes som ikke blinker.. Da er det eggløsning! Stod det på pakken ihvertfall :dead: 4 uker og 3 dager siden sist mensen.. Ikke skjedd før, som jeg kan huske ihvertfall.. pleier heller å komme noen dager før..

Jeg har ganske stabil syklus.. jeg temper ikke, så kan ikke si noe annet enn at clearblue testen hadde blinkene smilefjes i 4-5 dager, også ble den ett helt smilefjes som ikke blinker.. Da er det eggløsning! Stod det på pakken ihvertfall :dead: 4 uker og 3 dager siden sist mensen.. Ikke skjedd før, som jeg kan huske ihvertfall.. pleier heller å komme noen dager før..
Det er utfordrende å være prøver, samtidig som at syklusen ikke er 100% lik og forutsigbar hver måned:hungover::inpain: Men er ingenting å gjøre med det, temping gir sikkrere svar i alle fall... Av erfaring så har gjerne el blitt utsatt og dermed også mens. Erfaring har også lært meg at er testen positivt for sent er det et dårlig tegn og sjansen for SA/kjemisk er større...

Skal ikke være greit dette, krysser fingrene for at spiren sitter som et skudd snart:)

Ser jeg strek eller er jeg blitt gal? :anyone10 dpo

Vedlegg

• ED91AD62-F55E-46D0-B798-61C256F8ECFD.jpeg
    ED91AD62-F55E-46D0-B798-61C256F8ECFD.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 173
  • 8C343964-BA75-41E4-88E4-B06D55EFC1AD.jpeg
    8C343964-BA75-41E4-88E4-B06D55EFC1AD.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 177
  • 951A5785-29CE-4B92-8946-F3CE2162079F.jpeg
    951A5785-29CE-4B92-8946-F3CE2162079F.jpeg
    1.016,7 KB · Visninger: 183
Hva tenker dere om denne? Make sure tidligtest 10 dpo. Ser streken, men det er jo også en horisontal strek der? o_O

Vedlegg

• AA712CC3-B52B-4557-B561-F13C6DE2B45D.jpeg
    AA712CC3-B52B-4557-B561-F13C6DE2B45D.jpeg
    4,2 MB · Visninger: 172
Hva tenker dere om denne? Make sure tidligtest 10 dpo. Ser streken, men det er jo også en horisontal strek der? o_O

Ser streken:finger:
Krysser fingrene for at den blir sterkere. Jeg testet også med makesure, og hadde qånn strek. synes de var veldig svake i starten og tok lang tid før det ble skikkelig sterk strek :nailbiting:
Men gravid var jeg:)

Jeg som skulle være flink å ikke teste for tidlig :hilarious::hilarious::hilarious:
Første teste gikk Dpo 7, og den er jo selvfølgelig negativ :hilarious::hilarious:. Første gang jeg bruker babyplan sine. Jeg føler at den går som blendet, selvom jeg ser en skygge der streken skulle vært. Men de har kanskje ofte litt skygger? :p

Vedlegg

• 600F10EC-BA15-4957-9C77-D13D6718F482.jpeg
    600F10EC-BA15-4957-9C77-D13D6718F482.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 140
Back
Topp