Noen som kjenner Make sure og babyplan? Fikk disse to på samme urin, og syns partiet fra babyplan er veldig dårlig. Pleier det å være så stor forskjell?
Begge er 25 mlu
Har brukt babyplan sine og som flere skriver her så er det tydelig at babyplan har lett for å vise skyggestreker
Fikk en test som så skikkelig positiv ut men som ikke var det. Samt som jeg har fått en del skygger og rosa streker på dem
Så måtte dra til legen for å undersøke hva dette kunne være da jeg ikke viste selv om den var positiv eller ei.
Men kommer ikke til å handle babyplan sine igjen. Det har bare blitt bortkastet penger med tiden da dem ikke en gang
viser riktig testsvar. Litt kjedelig når man gjerne handler flere som man kan på babyplan sine sider.
Men når jeg først ble gravid så var min nokså sterk så syns derfor det er så rart at ene testen jeg tok ble sterk, men ser jo på den andre testen at den også viser nokså sterk strek. Ville prøvd en digital snart å sett hva den sier

Det var liksom aldri noe tvil med de, aldri skygger. Men det er så viktig å ikke la de tørke, kast de hvis det ikke er strek etter tidsfrist, uansett test.

Håper spiren klamrer seg godt fast 

Dessverre så stoler jeg ikke helt på disse skyggene som kommer etter den har tørket…