Oss testetøser imellom

Kjenner på en liten uro over at testene ikke blir sterkere, har historikk med en exu og en sa..
noen opplevd svak stigning på testene?

Ser på testene dine og tenker at det må være et dårlig merke, de varierer veldig i styrke. Så hadde ikke vært videre bekymret mht stigning.
Kjøp deg en pakke make sure fra meny, de er mer pålitelige en disse:Heartred
Krysser fingra for at frøet sitter på rett plass og blir der løpet ut :love2

Er rfsu sine tester bedre enn babyplan sine? Testet 2 med rfsu 31. og 1. fordi jeg hadde reist fra testene mine som lå hjemme. God stigning mellom testene, 9 og 10 dpo. Historikk med en SA og en BO med medisinsk abort og utskraping i denne prøveperioden (og 1 kjemisk, 1 SA og 1 MA forrige) - så nå blir det noen fæle uker framover...

Hei! Tenkte jeg skulle sjekke litt med dere kloke hoder. (Ikke vært gravid før) Sluttet på pilla i juli, første syklus var 39 dager også har de vært 34 dager etter det. Så stabil syklus. Har alltid spottet før mensen noen dager. I dag skulle jeg hatt mensen, men ingen tegn enda og har heller ikke spottet. Har testet og får negative tester med metode tidlig strimler. Burde vel vært positivt nå? Har ikke hatt noe spesielle symptomer, tror ikke jeg legger merke til det heller. Eneste jeg opplevde var på fredag hvor jeg skulle løpe på mølla som vanlig så fikk jeg veldig høy puls veldig fort og det pleier jeg ikke.. vil kanskje tro at mensen bare er forsinket denne måneden? :banghead:

Hei! Tenkte jeg skulle sjekke litt med dere kloke hoder. (Ikke vært gravid før) Sluttet på pilla i juli, første syklus var 39 dager også har de vært 34 dager etter det. Så stabil syklus. Har alltid spottet før mensen noen dager. I dag skulle jeg hatt mensen, men ingen tegn enda og har heller ikke spottet. Har testet og får negative tester med metode tidlig strimler. Burde vel vært positivt nå? Har ikke hatt noe spesielle symptomer, tror ikke jeg legger merke til det heller. Eneste jeg opplevde var på fredag hvor jeg skulle løpe på mølla som vanlig så fikk jeg veldig høy puls veldig fort og det pleier jeg ikke.. vil kanskje tro at mensen bare er forsinket denne måneden? :banghead:
Ville tatt en annen test. Metode testene avgir sent svar til tross for at det er tidlig test. Jeg fikk tydelig strek på vanlige tester fra et annet merke samtidig som metode kun avga skygge…

Ville tatt en annen test. Metode testene avgir sent svar til tross for at det er tidlig test. Jeg fikk tydelig strek på vanlige tester fra et annet merke samtidig som metode kun avga skygge…

Da får jeg kjøpe noe annet i morgen. Tips til hvilken jeg burde kjøpe eventuelt?

Blir sjeldent helt klok på disse EL-testene, jeg. Strimmelen har økt veldig i styrke siden i går bare (vet at den ikke er positiv altså), men CB digital advanced gir meg fortsatt tom sirkel? :rolleyes: Er bare på CD9, så er tidlig, men allikevel. Går på letrozol, så kan jo være den trigger EL tidlig syklusen her?

Vedlegg

• 512425CC-1D01-4E56-A764-BA2412E17A77.jpeg
    512425CC-1D01-4E56-A764-BA2412E17A77.jpeg
    345,9 KB · Visninger: 86
Kan vel like gjerne kjøpe tidlig, hvis du først skal kjøpe ClearBlue :)

Thanks, skal teste er redd det bare er forsinket mensen… man blir jo gæren av dette opplegget. I juli tenkte jeg at nå har jeg sluttet på pilla da blir jeg vel gravid ganske snart. Skulle hvert fall aldri ta mye tester osv, og forum var helt sprøtt. 5 mnd etter har jeg sikkert tatt 1000 tester og leser på forum hele tiden jeez…

Blir sjeldent helt klok på disse EL-testene, jeg. Strimmelen har økt veldig i styrke siden i går bare (vet at den ikke er positiv altså), men CB digital advanced gir meg fortsatt tom sirkel? :rolleyes: Er bare på CD9, så er tidlig, men allikevel. Går på letrozol, så kan jo være den trigger EL tidlig syklusen her?
Hm, så rart ikke Clearblue slår ut. Den el testen er jo straks positiv! :)

Er 8-9 dpo idag.. Murringer, vondt i korsryggen, sur og lei.. Tenker å ta en tidligtest i morgen! Men har ikke helt troa:sorry: IKM ca 9.januar..

Hvor bestiller dere tidligtester? Hører mange opplever skyggestreker på babyplan sine tidligtester:confused:

Er 8-9 dpo idag.. Murringer, vondt i korsryggen, sur og lei.. Tenker å ta en tidligtest i morgen! Men har ikke helt troa:sorry: IKM ca 9.januar..

Som om jeg skulle skrevet det selv!
Kan ikke jeg ha troa for deg og du for meg..? :hilarious: Det er mye lettere å være håpefull for andres del enn sin egen i dette gamet her :Heartred:Heartred:Heartred

Som om jeg skulle skrevet det selv!
Kan ikke jeg ha troa for deg og du for meg..? :hilarious: Det er mye lettere å være håpefull for andres del enn sin egen i dette gamet her :Heartred:Heartred:Heartred
Åååh:singing: Joo,jeg skal ha troa! Dette skal være både min og din mnd, og ingenting er motbevist før evt TR dukker opp :D tatt tidligtest? Eller tenker du å ta? Hadde jo mensmurringer på forrige graviditet, men tror det var heller mer i uke 5-6....

Åååh:singing: Joo,jeg skal ha troa! Dette skal være både min og din mnd, og ingenting er motbevist før evt TR dukker opp :D tatt tidligtest? Eller tenker du å ta? Hadde jo mensmurringer på forrige graviditet, men tror det var heller mer i uke 5-6....

Så fint, takk:D Har ikke tidligtester i hus, bare vanlige. Og de er ikke mye å rope hurra for ennå :p har hatt mensmurringer som tidlig graviditetstegn ved tidligere graviditeter, samt ligamentstrekk, stikk i livmorområdet. Og rikelig utflod.
Skulle gjerne hatt fler symptomer nå da :rolleyes:
Blir det tidligtester på deg i morgen?

Back
Topp