Er strimmelen tidlig test?Skjønner fint lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er strimmelen tidlig test?Skjønner fint lite
Er strimmelen tidlig test?
Begge er tatt på sammen urin? Ser jo tydelig strek på strimmelennei. 25mlu
Begge er tatt på sammen urin? Ser jo tydelig strek på strimmelen![]()
Jeg ville begynt å teste allerede CD 11 for sikkerhetsskyldSpørsmål... Er det noen som kan svare på når man oftest har EL om man har en gjennomsnittlig syklus? Vil gjerne starte å teste etter EL i forhold til normal syklus, selv om min premom app mener at min ikke er normal. Den vil jeg skal vente til CD 21 og at EL er på CD 26. Synes dette høres veldig mye ut, synes folk snakker om CD 14-15... Er jeg helt på jordet?! Er premom på jordet?!

Jeg ville begynt å teste allerede CD 11 for sikkerhetsskyld![]()
Denne syklusen jeg ble gravid på fikk jeg postitivt el test allerede på syklus dag 9! Så anbefaler å starte rett etter mens jegJa sant, det er jo 10 dager før premom sier! Og skader jo ikke å teste fra 11, når det er det som er mer gjennomsnittlig. Tusen takk!
Denne syklusen jeg ble gravid på fikk jeg postitivt el test allerede på syklus dag 9! Så anbefaler å starte rett etter mens jegjeg hadde misset den totalt om jeg hadde begynt å teste etter el senere
tror det ble utslaget forrige måned
Ja sant, det er jo 10 dager før premom sier! Og skader jo ikke å teste fra 11, når det er det som er mer gjennomsnittlig. Tusen takk!

mener jeg har lest at det kan være lurt å teste mellom 11 og 20
Bare hyggelig!![]()

Da syns jeg du skal prøve å få til det jaJa det er lenge før premom sier jeg skal teste, så jeg ville jo gått glipp av mange dager med muligheter. Litt dumt da, for vi skal i campingvogna, å der er det vanskelig å både teste men også legge inn aksjer. Mulig jeg må overtale pappa og dama til å ta snipp noen netter![]()

da de andre testene har ikke tydet på noe særlig.GratulererTok ny test i natt da jeg har vært små kvalm i de siste dagene og trodd det har vært noe sykdom som er ute å går. Men ble godt overrasket over hva testen ble i kveldda de andre testene har ikke tydet på noe særlig.
bilde nr.1 ( innen 1.min)
Bilde nr.2 (innen ca 3.min)
Bilde nr.3 (innen ca 5.min)

Gratulere så mye ♡Tok ny test i natt da jeg har vært små kvalm i de siste dagene og trodd det har vært noe sykdom som er ute å går. Men ble godt overrasket over hva testen ble i kveldda de andre testene har ikke tydet på noe særlig.
bilde nr.1 ( innen 1.min)
Bilde nr.2 (innen ca 3.min)
Bilde nr.3 (innen ca 5.min)