Har ikke handlet på fertil.no før. Står det at det er fra fertil.no på pakken når man får den i posten? Eller har de en diskret innpakning?Kjøpte nettopp metode sine på Fertil.no. Masse tilbud der og hører bedre rykte på de,enn på Babyplan sine![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke handlet på fertil.no før. Står det at det er fra fertil.no på pakken når man får den i posten? Eller har de en diskret innpakning?Kjøpte nettopp metode sine på Fertil.no. Masse tilbud der og hører bedre rykte på de,enn på Babyplan sine![]()
Jepp,har noen tidligtester,så tenker en må ryke i morgen. Da er det 6 dager før ventet mensSå fint, takkHar ikke tidligtester i hus, bare vanlige. Og de er ikke mye å rope hurra for ennå
har hatt mensmurringer som tidlig graviditetstegn ved tidligere graviditeter, samt ligamentstrekk, stikk i livmorområdet. Og rikelig utflod.
Skulle gjerne hatt fler symptomer nå da
Blir det tidligtester på deg i morgen?
Aner ikke.Har ikke handlet på fertil.no før. Står det at det er fra fertil.no på pakken når man får den i posten? Eller har de en diskret innpakning?
tiden vil vise. Haha, håper det er diskret..Testa på nytt 10 (første bilde) og 12 dpo. Sier meg fornøyd med det og håper denne spira sitter. Får ikke gjort noe til eller fra, så legger bort testene for nåSvak strek? 25iu. 7dpo, tilfeldig urin. Den ble tydeligere da testen tørket, men ser nesten gråere ut da? Noen som har vært borti at de starter mer rosa og tørker seg mer grå? Bilde 2 er etter den har tørka![]()

Skygge? Eller ren fantasi? Eller begynnende babystrek?Helt ærlig ser jeg nesten ingenting men alltid gøy å spekulere før håpet faller i grus bår TR kommer
Vis vedlegget 374455
Jeg fikk en lignende strek på en babyplan vanlig forrige mnd. Det var dessverre bare en skygge, og testen var fra det dårlige partiet. Men jeg vet at flere har fått liknende streker som er babystrek. Så du må nesten bare vente å se. Jeg krysser fingrene for at det er en babystrek.![]()
testen i dag var ganske blenda er 10 DPO så regner med at det var skygga jaJepp,har noen tidligtester,så tenker en må ryke i morgen. Da er det 6 dager før ventet mens![]()
Her ble det noen skygger i går, og lite å juble for i dag.Skulle til å si at dette er jo corona, men heldigvis var det babyTesta på nytt 10 (første bilde) og 12 dpo. Sier meg fornøyd med det og håper denne spira sitter. Får ikke gjort noe til eller fra, så legger bort testene for nå![]()
Blenda tidlig-test i går, og slått meg til ro at TR kommer denne mnd også.. Bare å vente på hvilken dag. Vil ha det overståttHvordan gikk det med testingen din?Her ble det noen skygger i går, og lite å juble for i dag.
IKM er 9.jan,så håpet er jo ikke ute, men har typiske menssmerter. Tester ikke noe før jeg evt går over IKM nåDet ser jo strålende utTatt 30.12, 1.1, 2.1 og i dag. 5+2 ca. fikk 2-3 igår på CB digital, venter ny i posten. Håper på 3+ for å kunne ro ned
Men er litt fornøyd med stigningen, bare veldig engstelig.![]()
herlig! Gratulerer!
Veldig fin stigning dette! Bare å nyte at du er gravid nåTatt 30.12, 1.1, 2.1 og i dag. 5+2 ca. fikk 2-3 igår på CB digital, venter ny i posten. Håper på 3+ for å kunne ro ned
Tatt 30.12, 1.1, 2.1 og i dag. 5+2 ca. fikk 2-3 igår på CB digital, venter ny i posten. Håper på 3+ for å kunne ro ned

Jeg skjønner ikke disse Babyplan, synes alle i gruppa her sliter med de. Jeg har brukt det andre merket og er veldig fornøyd med de. Aldri fått en skyggestrek eller falsk positiv. Jeg ville tatt utgangspunkt i den øverste sterke, den er veldig fin. Fra nå av boikotter jeg BabyplanNoen som kjenner Make sure og babyplan? Fikk disse to på samme urin, og syns partiet fra babyplan er veldig dårlig. Pleier det å være så stor forskjell?
Begge er 25 mlu
Jeg sverger nok mere til babyplan enn makesure men det er min erfaring, mange opplever de veldig forskjellige. Men det kan godt være at du har fått ett parti fra babyplan med dårlig fargestoff. Ville nok ikke bekymret meg når du får en så fin strek på makesure hvertfallNoen som kjenner Make sure og babyplan? Fikk disse to på samme urin, og syns partiet fra babyplan er veldig dårlig. Pleier det å være så stor forskjell?
Begge er 25 mlu