Oss testetøser imellom

På disse ser jeg en tynn strek, men litt vanskelig å se fargen siden den er så tynn :wideyed: prøv å hold deg i 4 timer uten å drikke og prøv igjen ❤️

Skal testen bli sterkere på så kort tid da??
Da må knipeøvelsen settes på prøve samt drikkingen av vann etc. blir jo så tørst støtt og stadig når man ammer :p:p

Skal testen bli sterkere på så kort tid da??
Da må knipeøvelsen settes på prøve samt drikkingen av vann etc. blir jo så tørst støtt og stadig når man ammer :p:p
Mine tester økte i styrke fra morgen til kveld samme dag :) men skjer jo sikkert ikke med alle, jeg har veldig rask stigning tydeligvis :p jeg testet alltid sterkere på ettermiddag enn morgenurin også

Mine tester økte i styrke fra morgen til kveld samme dag :) men skjer jo sikkert ikke med alle, jeg har veldig rask stigning tydeligvis :p jeg testet alltid sterkere på ettermiddag enn morgenurin også

Vet bare at med lille her når jeg fant ut jeg var gravid så testet jeg med rosa strek når jeg var 1 uker + 2 dager ish ikm. Men får prøve alt å holde meg til kl. 18 å se om det er noen endringer eller så får jeg teste igjen i morgen på morgen urin :smug:

Tok ny test på kvelden (i stad) og vet ikke om det er noe særlig økning eller forandring på testene, hva ser dere?? :wideyed:
Bilde med nr.1 er tatt tidligere i dag, men bilde det er nr2 på er tatt i kveld.
Skal sies bilde med nr. 1 synes jo faktisk noe da disse er tatt i dagslyset enn de med nr. 2 på
Hva ser dere?? :dance008:dance008

79E3716E-BA64-47A5-818A-A61C3E0FA7D9.jpeg
D2DEC215-4334-49A4-A435-7003BB1409D7.jpeg
A9FA333B-8B66-47A0-9319-F79003CAB2BE.jpeg

Tok ny test på kvelden (i stad) og vet ikke om det er noe særlig økning eller forandring på testene, hva ser dere?? :wideyed:
Bilde med nr.1 er tatt tidligere i dag, men bilde det er nr2 på er tatt i kveld.
Skal sies bilde med nr. 1 synes jo faktisk noe da disse er tatt i dagslyset enn de med nr. 2 på
Hva ser dere?? :dance008:dance008

Vis vedlegget 373875 Vis vedlegget 373876 Vis vedlegget 373877

jeg ser på både nr 1 og 2 :D

spennende å se de neste dagene da ❤️❤️

Jeg ville egentlig ikke bli en som overanalyserer alt. Men her er jeg. Er der noen som kan se noe her? Jeg er 10 dpo i dag. Har murringer i magen, og er ganske hormonell (kjennes ut som pms, dessverre).
Kan man få symptomer (murringer, ømme bryster osv) før man får positiv test?

Håper alle får en fin julaften!

Edit: tittet nøye nå, og jeg ser ikke strek

380C485D-4D67-4F10-A3E4-D4E78D93A20B.jpeg

Jeg ville egentlig ikke bli en som overanalyserer alt. Men her er jeg. Er der noen som kan se noe her? Jeg er 10 dpo i dag. Har murringer i magen, og er ganske hormonell (kjennes ut som pms, dessverre).
Kan man få symptomer (murringer, ømme bryster osv) før man får positiv test?

Håper alle får en fin julaften!

Edit: tittet nøye nå, og jeg ser ikke strek

Vis vedlegget 373902

Skimter en skygge, mulig det er begynnelsen på noe ❤️ Dagene før TR og starten på graviditet kjennes helt likt ut for min del, klarer ikke å skille mellom de :happy:

Tok ny test på formiddagen i dag. Syns når det rundt hadde gått 1 minutt så var den litt sterkere enn etter det hadde gått 3-5 min. Er denne mer mot negativ eller kanskje babystrek?? :dance008:dance008

Bilde m/ nr. 1 er tatt ved rundt 1min og de med nr. er tatt da det hadde gått rundt 3-5 min. Vet ikke om jeg ser noe spesielt til noe økning fra de andre testene jeg har tatt (som er litt lengre opp i tråden her) eller ei

hva tenker dere?

B1200A62-8CE4-4834-A46B-07A63C65BCCC.jpeg
D7E4E4AD-28B3-42EF-A73E-5D2EAB0A9ED1.jpeg
74862873-04A0-42AD-835A-A88486D71D36.jpeg

Tok ny test på formiddagen i dag. Syns når det rundt hadde gått 1 minutt så var den litt sterkere enn etter det hadde gått 3-5 min. Er denne mer mot negativ eller kanskje babystrek?? :dance008:dance008

Bilde m/ nr. 1 er tatt ved rundt 1min og de med nr. er tatt da det hadde gått rundt 3-5 min. Vet ikke om jeg ser noe spesielt til noe økning fra de andre testene jeg har tatt (som er litt lengre opp i tråden her) eller ei

hva tenker dere?

Vis vedlegget 373951 Vis vedlegget 373952 Vis vedlegget 373953
Vanskelig å se stor forskjell, men dette er helt klart begynnelsen på noe spør du meg :hello2
Har lagt ved bilde av min test da digital slo ut, ser så vidt streken!

Vedlegg

• 6B089B8D-C02E-4FD4-9052-195A8C887E34.jpeg
    6B089B8D-C02E-4FD4-9052-195A8C887E34.jpeg
    518 KB · Visninger: 122
Vanskelig å se stor forskjell, men dette er helt klart begynnelsen på noe spør du meg :hello2
Har lagt ved bilde av min test da digital slo ut, ser så vidt streken!

Har tenkt å «prøve» å holde meg unna testing noen dager for så å teste igjen for å se om det er noen økninger, men klarer jo ikke å la vær å teste hver dag for å se forskjell :p:p tenkte å kjøpe digital, men vet fra jeg var gravid i fjor/i år at digital slo ikke ut før testen var en del sterkere. Hvis det ikke var meg som tok den sen bare

Har tenkt å «prøve» å holde meg unna testing noen dager for så å teste igjen for å se om det er noen økninger, men klarer jo ikke å la vær å teste hver dag for å se forskjell :p:p tenkte å kjøpe digital, men vet fra jeg var gravid i fjor/i år at digital slo ikke ut før testen var en del sterkere. Hvis det ikke var meg som tok den sen bare
Veit, det er vanskelig å unngå testing når man først har begynt :hilarious: Oppdater oss når du tester igjen!

Du har ikke tidligtest da? Hører mange sier tidlig og vanlig Babyplan gir like sterke streker, men sånn var det ikke med meg. Tidligtestene fikk strek og var myyye sterke enn de vanlige :)

Her er 11DPO som eksempel:
9FAD2AA3-784E-4234-913D-35B9EA7F715A.jpeg

Fra 13-14 dpo var de like sterke.

Du har ikke tidligtest da? Hører mange sier tidlig og vanlig Babyplan gir like sterke streker, men sånn var det ikke med meg. Tidligtestene fikk strek og var myyye sterke enn de vanlige :)

Her er 11DPO som eksempel:
Vis vedlegget 373994

Fra 13-14 dpo var de like sterke.

Har igjen 1 tidlig test igjen. Dette må jeg prøve i morgen eller over i morgen å se om det blir sterkere eller ei :woot:

Samboer mener jeg ser syner/er gal, og mener jeg skal teste igjen om noen uker(!). Jeg tok en test med urin og dyppet en i vann. Jeg er 9 eller 10 DPO, og mener bestemt jeg ser en strek. Øverste er testen og nederste er vanntesten/kontrollen. Hva mener dere? Er streksynet overaktivert? :laughing002
Synes jeg ser en antydning på den øverste som jeg ikke ser på vann-testen. Har du testet noe mer siden?

Klarte selvfølgelig ikke å vente til i morgen med å teste :p:p men så var denne urinen utvannet så føler testen ble svakere denne gangen. Men hadde jeg vært gravid så regner jeg med testene her hadde vært sterkere fra dem jeg har lagt ut tidligere i tråden her?? :wideyed:

Hva tenker dere??

DB98CDA9-43E2-45A6-8894-B443A3EFEDAE.jpeg
68E1A50C-5962-4A91-B0BF-BF039E887FE3.jpeg
A836270E-5C7B-49DF-87B2-4C36D3F3DB92.jpeg
63FD8ADD-6DBC-469B-8944-1AEFB5D7D54A.jpeg

Last edited:
6 DPO og kjenner at jeg har såå lyst til å starte testingen!! :hilarious::hilarious::hilarious:

Synes jeg ser en antydning på den øverste som jeg ikke ser på vann-testen. Har du testet noe mer siden?
Har testet flere ganger ja, og den er borte nå. Antar det var rester etter ovitrelle. Det var vel 12 dager etter den ble satt, men restene har hengt igjen lenge for meg tidligere også såå:(

Back
Topp