Oss testetøser imellom

Hjelp. Ser dere noe her??
Jeg tror det er en skygge.
Aner ikke dpo da jeg ikke har fått positive el-tester enda. I følge Flo skulle jeg hatt mensen på fredag, men stoler ikke på Flo denne syklusen.
Jeg har skjønt at mange har fått skygger på babyplan sine. Og denne er også sterkere på den ene kanten.
Syns den ser ut til å være sterkere enn en skygge :)

Hei
Jeg er på dpo 8 i dag og tok en test men jeg synes jeg ser streker på alle tester
Er det noen som ser noe på de her?

Vedlegg

• 20211212_153234.jpg
    20211212_153234.jpg
    871,9 KB · Visninger: 142
  • 20211212_150811.jpg
    20211212_150811.jpg
    1,2 MB · Visninger: 147
Hei
Jeg er på dpo 8 i dag og tok en test men jeg synes jeg ser streker på alle tester
Er det noen som ser noe på de her?
Jeg er usikker på om jeg ser noe, eller om jeg bare vet hvor streken skal være så jeg ser noe uten at det er noe. Tror jeg heller mer mot at denne er negativ, foreløpig ihvertfall.

Hjelp. Ser dere noe her??
Jeg tror det er en skygge.
Aner ikke dpo da jeg ikke har fått positive el-tester enda. I følge Flo skulle jeg hatt mensen på fredag, men stoler ikke på Flo denne syklusen.
Jeg har skjønt at mange har fått skygger på babyplan sine. Og denne er også sterkere på den ene kanten.

Fant ut at det er fra skyggepartiet til babyplan. Så jeg er ganske sikker på at det ikke er noe der. Har testet ganske mange fra samme pakke, og de har ikke hatt antydning til noe. Kjipt når det er så mye skygger ute og går.

Må dele med dere også :shy: er denne lovende tro? Tatt på 3timers urin med vanninntak på kvelden :rolleyes: EDIT: ikm igår/idag

Vedlegg

• A92375E4-9647-4D70-8214-C0EB08A8333D.jpeg
    A92375E4-9647-4D70-8214-C0EB08A8333D.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 160
  • 5B40B60E-9739-4616-9036-02C5EE94A7E4.jpeg
    5B40B60E-9739-4616-9036-02C5EE94A7E4.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 161
Last edited:
10 dpo og fremdeles blenda. Kanskje til og mer blenda en gårdsdagen om det var mulig :banghead:

Bare å komme over skuffelsen og gjør seg klar til ny runde sengevals:love022

Noen som vet om neste syklus går som normalt etter man har hatt en syklus hvor to egg ble sluppet?? pleier jo normalt å være annenhver eggstokk vel ? fikk plutselig en tanke om begge eggstokkene kanskje tok seg en liten pause denne runden :dontknow

Vedlegg

• D3C0CFB9-CA5D-412D-80CF-8D1B069DCB4C.jpeg
    D3C0CFB9-CA5D-412D-80CF-8D1B069DCB4C.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 85
10 dpo og fremdeles blenda. Kanskje til og mer blenda en gårdsdagen om det var mulig :banghead:

Bare å komme over skuffelsen og gjør seg klar til ny runde sengevals:love022

Noen som vet om neste syklus går som normalt etter man har hatt en syklus hvor to egg ble sluppet?? pleier jo normalt å være annenhver eggstokk vel ? fikk plutselig en tanke om begge eggstokkene kanskje tok seg en liten pause denne runden :dontknow

Ikke nøyaktig det du lurer på kanskje, men jeg hadde en MA for noen år siden der det før utskraping ble funnet to fosteranlegg på UL- altså to egg hadde blitt sluppet. Jeg ble gravid igjen med en gang etter utskraping, så da ble i hvert fall ett egg sluppet da! Men MA var jo i uke 10, så det var jo en stund siden de eggene hadde blitt sluppet da jeg ble gravid igjen.

Ikke nøyaktig det du lurer på kanskje, men jeg hadde en MA for noen år siden der det før utskraping ble funnet to fosteranlegg på UL- altså to egg hadde blitt sluppet. Jeg ble gravid igjen med en gang etter utskraping, så da ble i hvert fall ett egg sluppet da! Men MA var jo i uke 10, så det var jo en stund siden de eggene hadde blitt sluppet da jeg ble gravid igjen.[/QUOTE

jeg hadde en ma for 4 uker siden, så tydelig blitt sluppet egg fra eggstokken som den graviditeten kom fra også. Så bra du ble så fort gravid igjen :HeartredLest at man ofte er mer fruktbar etter en ma/sa, så håpte så at det skulle funke med dobbel sjanse denne gangen. Bare håpe nå at det blir grei eggløsning i neste pp

Noen som ser noe her? Innbiller jeg meg noe? Har også tatt to vanlige tester (CB pluss og babyplan fra det ødelagte partiet), de var negative. Har også fått positiv el-test må, på cd 36.

Vedlegg

• FFD3BE40-32FE-4DAE-B8A8-D19FD647C311.jpeg
    FFD3BE40-32FE-4DAE-B8A8-D19FD647C311.jpeg
    653,8 KB · Visninger: 108
Noen som ser noe her? Innbiller jeg meg noe? Har også tatt to vanlige tester (CB pluss og babyplan fra det ødelagte partiet), de var negative. Har også fått positiv el-test må, på cd 36.
Syns jeg kan skimte noe ❤️ Men du har fått positiv EL test nå i tillegg ?

Hei:)
Jeg er dpo 10 og har fått blenda hvit frem til i dag. Tok test da jeg våknet i dag og fikk den streken der.
Ser dere den?
Jeg er litt usikker på om det er skyggestrek eller ikke.. den ser litt rosa ut i virkeligheten. Vanskelig å få med på bilde.
Hva tror dere?:happy:

20211214_080419.jpg

Back
Topp