Oss testetøser imellom

Nok en negativ :( 1 dag over IKM… ble ikke spire under pp14 heller:shifty: men ser den er veldig rosa nede langs siden, har dette noe å si? Noe poeng i å teste igjen? Eller er løpet kjørt tenker dere?
 

Vedlegg

  • 7310184B-9269-446A-951B-DC90818097B2.png
    7310184B-9269-446A-951B-DC90818097B2.png
    2,4 MB · Visninger: 87
Sovnet fra testen så den er over tiden.
Aner ikke når El er. Fant ikke El ved test eller temp. Sluttet å lete etter 15-16 dager.
Er på dag 32 nå tror jeg.
Testen er fryktelig svak så jeg regner med det bare er tull
Så drittlei. I pp12. Dette var siste forsøk før ivf. Lei lei lei

Lykke til med ivf i såfall da :love017 krysser fingrene for at det klaffer fort når dere begynner IVF prosessen ❤️
 
EL-test fra i ettermiddag.
Jeg syntes denne i grunn var ganske sterk, jeg... Var helt håpløst å få noe godt bilde av den. Og Premom påsto den var svakere enn den før selv om det er tvert imot i virkeligheten.
Dette er den fra i stad.
Skal ta ny før jeg legger meg.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20211206_200446.jpg
    Screenshot_20211206_200446.jpg
    12 KB · Visninger: 61
EL-test fra i ettermiddag.
Jeg syntes denne i grunn var ganske sterk, jeg... Var helt håpløst å få noe godt bilde av den. Og Premom påsto den var svakere enn den før selv om det er tvert imot i virkeligheten.
Dette er den fra i stad.
Skal ta ny før jeg legger meg.
Ja den er ganske sterk. Mine blir sånn like før positiv
 

Vedlegg

  • B14B49E9-9F46-4BDA-9852-CC434C268DF4.png
    B14B49E9-9F46-4BDA-9852-CC434C268DF4.png
    2,9 MB · Visninger: 55
Nok en negativ :( 1 dag over IKM… ble ikke spire under pp14 heller:shifty: men ser den er veldig rosa nede langs siden, har dette noe å si? Noe poeng i å teste igjen? Eller er løpet kjørt tenker dere?
Har du bedre bilde? Synes jeg ser en strek til der:shy:
 
Har du bedre bilde? Synes jeg ser en strek til der:shy:

har ikke bedre bilde, kastet den nå, ser at lyset kanskje var litt dårlig. Men er vel liten sjanse når jeg er en dag over IKM og det er, i såfall, en så svak strek? Men tester igjen om tr ikke kommer om 2 dager :smiley-ashamed005
 
Hei, jeg håper ikke dette er TMI...
Har hatt en veldig lang syklus, og er ikke hat el enda. Er på CD 30 (mye stress og medisinbruk har visstnok hatt en innvirkning). Jeg tester etter el med babyplan sine tester, men har enda ikke fått positivt. Har ikke testet enda i dag. I stad hadde jeg noe som lignet veldig på eggløsningsslim. Det var veldig stretchy, og ble ikke absorbert av toalettpapiret. Men, det var litt gulaktig. Er det fortsatt tegn på el da, hvis det er gulaktig? Eller må det være helt blankt? Noen som vet? Jeg finner ikke så mye svar på nett, dessverre.
 
Hei, jeg håper ikke dette er TMI...
Har hatt en veldig lang syklus, og er ikke hat el enda. Er på CD 30 (mye stress og medisinbruk har visstnok hatt en innvirkning). Jeg tester etter el med babyplan sine tester, men har enda ikke fått positivt. Har ikke testet enda i dag. I stad hadde jeg noe som lignet veldig på eggløsningsslim. Det var veldig stretchy, og ble ikke absorbert av toalettpapiret. Men, det var litt gulaktig. Er det fortsatt tegn på el da, hvis det er gulaktig? Eller må det være helt blankt? Noen som vet? Jeg finner ikke så mye svar på nett, dessverre.


Jeg aner ikke. Jeg fikk aldri positive eggløsningstester når jeg ble gravid i juni… men jeg fikk gult slim/utflod en dag. Var da 7dpo… og posetiv g test 14 dpo…
 
Nok en negativ :( 1 dag over IKM… ble ikke spire under pp14 heller:shifty: men ser den er veldig rosa nede langs siden, har dette noe å si? Noe poeng i å teste igjen? Eller er løpet kjørt tenker dere?
Denne testen ville jeg tenkt som ugyldig da det har rent farge ut nederst, mulig testen ble dyppet over maksstreken. Men dette er jo 2 dager siden, så du har kanskje tatt ny test?
 
Hei! Jeg er 3 dager over IKM, testet negativ når jeg var 1 dag over IKM. Noen her som har testet positivt noen dager over IKM?? :shy::angelic:
Har ikke noe spesielle symptom så tenker vel den bare er litt forsinket.. litt hardere avføring enn jeg pleier bare(sorry for avføringsdetaljer :troll:)
Tenker å teste igjen på fredag eller lørdag om tr ikke dukker opp før.
Ser en har kommentert at første testen jeg tok (bilde lengre oppe) kanskje var ugyldig, så det var jo en litt optimistisk ting å høre :happy:
 
Back
Topp