Oss testetøser imellom

Hei! Jeg er 3 dager over IKM, testet negativ når jeg var 1 dag over IKM. Noen her som har testet positivt noen dager over IKM?? :shy::angelic:
Har ikke noe spesielle symptom så tenker vel den bare er litt forsinket.. litt hardere avføring enn jeg pleier bare(sorry for avføringsdetaljer :troll:)
Tenker å teste igjen på fredag eller lørdag om tr ikke dukker opp før.
Ser en har kommentert at første testen jeg tok (bilde lengre oppe) kanskje var ugyldig, så det var jo en litt optimistisk ting å høre :happy:
Sist jeg var gravid testet jeg positivt først 2 dager etter IKM:)
 
Når mensen kommer begynner jeg med beige utflod,før mensen kommer en dag og to etterpå (rødt liksom). Når skal jeg regne første dag av mens da? Når utfloden begynner,eller når friskt blod kommer?
 
Hei damer! Spørsmål til dere som er erfarne med eggløsningstesting. Jeg tok en test kl 11 idag (øverst på bildet) som jeg tenkte kom til å bli sterkere i kveld. Men den jeg tok nå kl 19, ble svakere igjen (nederst på bildet). Kan jeg ha missa peaken bare på de åtte timene, eller har jeg mest sannsynlig ikke hatt eggløsning? o_O
 

Vedlegg

  • 3E1088C5-A933-42B8-BE04-8BB7ABACB364.jpeg
    3E1088C5-A933-42B8-BE04-8BB7ABACB364.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 70
Hei damer! Spørsmål til dere som er erfarne med eggløsningstesting. Jeg tok en test kl 11 idag (øverst på bildet) som jeg tenkte kom til å bli sterkere i kveld. Men den jeg tok nå kl 19, ble svakere igjen (nederst på bildet). Kan jeg ha missa peaken bare på de åtte timene, eller har jeg mest sannsynlig ikke hatt eggløsning? o_O
Det kan hende kveldsurinen din har vært for lite konsentrert/utvannet. Hvis du klarer å holde deg i 4 timer, så test igjen. Har du testet noen av dagene før i dag, som var stigende? I så fall kan peaken ha vært, og at egget dropper snart. Så legg inn litt aksjer i tilfelle :)
 
Når mensen kommer begynner jeg med beige utflod,før mensen kommer en dag og to etterpå (rødt liksom). Når skal jeg regne første dag av mens da? Når utfloden begynner,eller når friskt blod kommer?
Jeg ville sagt når friskt blod kommer. Uten at jeg har noen medisinsk grunn for å si det. For når vi har utflod pleier vi jo ikke å si at vi har mensen.
 
Det kan hende kveldsurinen din har vært for lite konsentrert/utvannet. Hvis du klarer å holde deg i 4 timer, så test igjen. Har du testet noen av dagene før i dag, som var stigende? I så fall kan peaken ha vært, og at egget dropper snart. Så legg inn litt aksjer i tilfelle :)
Takk for svar! Dette er dag tre med testing, har vært stigende frem til i dag tidlig ja. Det kan godt hende den var utvanna, har jeg ikke tenkt på! Takk for tipset :happy: La inn aksjer idag for å være på den sikre siden :p
 
Noen som har innspill på denne el testen? Skal nevnes at jeg har pcos og hatt sterke tester i flere uker-men ikke riktig så sterk som denne. Dobbel dose letrozol og på CD 25 i dag. Har såå lyst til å sette ovitrelle snart:hilarious:(Glemte å lese av da jeg tok den for noen timer siden, derfor er den tørr:p(
 

Vedlegg

  • D242C007-DEE0-42AA-806B-C648BBBDAF99.jpeg
    D242C007-DEE0-42AA-806B-C648BBBDAF99.jpeg
    3 MB · Visninger: 54
Noen som har innspill på denne el testen? Skal nevnes at jeg har pcos og hatt sterke tester i flere uker-men ikke riktig så sterk som denne. Dobbel dose letrozol og på CD 25 i dag. Har såå lyst til å sette ovitrelle snart:hilarious:(Glemte å lese av da jeg tok den for noen timer siden, derfor er den tørr:p(
Jeg ville tolket denne som straks positiv, og at du har dine fertile dager nå. Ser for meg at den blir positiv dagen etter :)
 
Dette er vel bare skygge? Den er fra ett av «skyggepartiene» til babyplan..
 

Vedlegg

  • 5C0098A1-5285-4253-A556-E8A1B468325D.jpeg
    5C0098A1-5285-4253-A556-E8A1B468325D.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 88
  • 2DE446ED-5A31-4D0F-9816-AE6116292C0B.jpeg
    2DE446ED-5A31-4D0F-9816-AE6116292C0B.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 83
Dette er vel bare skygge? Den er fra ett av «skyggepartiene» til babyplan..
Nå har ikke jeg de testene fra det partiet, men veldig sterk skygge isåfall da?? Når jeg har hatt skygge på de der har de vært mye svakere.. prøv med et annet merke ❤️
 
Nå har ikke jeg de testene fra det partiet, men veldig sterk skygge isåfall da?? Når jeg har hatt skygge på de der har de vært mye svakere.. prøv med et annet merke ❤️
Har bare fra dette merket (og partiet) :arghh:

Jeg ville sett denne som positiv, bare at det var tidlig. Hvor mange dpo er du?

Syntes streken så så grå ut og jeg er bare 9 DPO. Får vel bare smøre meg med litt tålmodighet og teste igjen om et par dager :rolleyes:
 
Har bare fra dette merket (og partiet) :arghh:



Syntes streken så så grå ut og jeg er bare 9 DPO. Får vel bare smøre meg med litt tålmodighet og teste igjen om et par dager :rolleyes:
På 9 dpo og utslag nå, så kan det hende streken er sterkere allerede i morgen. Jeg vet at jeg ihvrrtfall ikke hadde klart å vente et par dager :p
 
Hjelp. Ser dere noe her??
Jeg tror det er en skygge.
Aner ikke dpo da jeg ikke har fått positive el-tester enda. I følge Flo skulle jeg hatt mensen på fredag, men stoler ikke på Flo denne syklusen.
Jeg har skjønt at mange har fått skygger på babyplan sine. Og denne er også sterkere på den ene kanten.
 

Vedlegg

  • 9474293E-B2BA-478C-82FF-958898736E66.jpeg
    9474293E-B2BA-478C-82FF-958898736E66.jpeg
    621,4 KB · Visninger: 82
  • 928E3DE7-F126-4797-83D7-031424053C08.jpeg
    928E3DE7-F126-4797-83D7-031424053C08.jpeg
    588,3 KB · Visninger: 74
Hjelp. Ser dere noe her??
Jeg tror det er en skygge.
Aner ikke dpo da jeg ikke har fått positive el-tester enda. I følge Flo skulle jeg hatt mensen på fredag, men stoler ikke på Flo denne syklusen.
Jeg har skjønt at mange har fått skygger på babyplan sine. Og denne er også sterkere på den ene kanten.
Jeg tror ikke det er skygge! Syns jeg ser det er rosa farge i ❤️
 
Back
Topp