M
MaJea1992
Guest
Er nok kjemisk jo mer jeg tenker og analyserer bildene..fikk TR nå, å pleier aldri ha noe smerter men det hadde jeg sist det var kjemisk samt har smerter nå..
![]()
Nei! Så kjedelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok kjemisk jo mer jeg tenker og analyserer bildene..fikk TR nå, å pleier aldri ha noe smerter men det hadde jeg sist det var kjemisk samt har smerter nå..
![]()
Nei! Så kjedelig![]()

Så merkelig!Men så skjedde det ikke noe mer.. verken smerter eller spotting/blødning... gir opp denne kroppen her nå..![]()
Krysser fortsatt fingrene for deg
Tatt ny test?Så ikke noe jeg jeg, ser du noe på den du har? Spennende å se hva som skjer!10 dpo i dag og ikm, ingen tegn til mens (har 9 dagers lutealfase)... og tom for tidligtester. Altså, hvorfor bestille like mange vanlige tester som tidligtester???
Men ja, venter i spenning nå...
Synes jeg ser noe på cb early og på babyplanMine bidrag i dag 8 DPO
(strimler sensibilitet 25, babyplan og make sure)
(cb early test sensibilitet 10)
Mine bidrag i dag 8 DPO
Jeg skimter strek på alle testene! Sååå spennendeMine bidrag i dag 8 DPO
Ebay test nå på urin nummer to i dag (8 DPO). Legger ved chart og, jeg var redd mensen kom i dag pga tempen![]()
![]()
Så ikke noe jeg jeg, ser du noe på den du har? Spennende å se hva som skjer!
Ser strek på alle testene dineEbay test nå på urin nummer to i dag (8 DPO). Legger ved chart og, jeg var redd mensen kom i dag pga tempen![]()
![]()
Litt av en dipp på tempen, men det trenger jo nødvendigvis ikke å bety noe. Krysser fingrene!Ser jo veldig lovende ut!Den nederste er tatt 06.20 i dag, den øverste er tatt 15.00 i dag og er veldig tydelig rosa i virkeligheten..! 10 DPO i dag, og forventet mens i morgen. Måtte spurte for å rekke apoteket så jeg har flere til i morgen

Den nederste er tatt 06.20 i dag, den øverste er tatt 15.00 i dag og er veldig tydelig rosa i virkeligheten..! 10 DPO i dag, og forventet mens i morgen. Måtte spurte for å rekke apoteket så jeg har flere til i morgen
Så merkelig!Krysser fortsatt fingrene for deg
Tatt ny test?
nå blir det innsett av tint blasto på meg neste onsdag