Oss testetøser imellom

Jeg veeet jo at rfsu kan gi skygge/falsk. Jeg vet også at dere egentlig ikke kan svare noe bedre på dette en meg. Men, jeg trenger meninger! Jeg fikk en skygge i går, og sterkere strek i dag. Så dan har Evt økt. Men den er fremdeles for svak til å tolkes positiv. Hva tror dere? Kan det være begynnelsen på noe?

Vis vedlegget 356892
Jeg synes absolutt å se en strek!! Så spennende!

Gleder meg til å spamme dere fremover:hilarious::hilarious::troll:

7dpo og blenda test. Klarte ikke å vente med testing før i morgen.

Er det noen som kan hjelpe meg å forstå hva som skjer, blir jeg evig takknemlig ❤️ Har testet etter EL siden cd9, hadde litt el-slim fra cd11 så begynte å legge aksjer da, tross svake tester uten tegn på el. I går begynte de imidlertid å stige, og selvom premom sier den nest nederste er "low", syns jeg den ser positiv ut. Tok test før jeg la meg i går og nå nettopp, og de var veldig mye svakere. I går hadde jeg ikke noe el-slim, men kremete utflod - noe jeg syns er rart. Også pleier jeg egentlig å ha positive EL-tester i ca et døgn.

Hvordan ville dere tolket testene? Har EL vært med en superkort LH-topp, noe jeg ikke pleier å ha, eller tøyser kroppen og syklusen med meg denne gangen? Ingen økning i temperatur, noe som burde skjedd hvis el var i går?
For nå virker det som om du toppet deg på CD 15, da testlinjen var ganske mørk for meg, men ikke så mørk som kontrollinjen. Det "lave" var fornuftig. Har du hatt sex på CD 15? LH svinger alltid. Du kan fortsette å teste for å se om det blir noen mørkere testlinje. Lykke til!

For nå virker det som om du toppet deg på CD 15, da testlinjen var ganske mørk for meg, men ikke så mørk som kontrollinjen. Det "lave" var fornuftig. Har du hatt sex på CD 15? LH svinger alltid. Du kan fortsette å teste for å se om det blir noen mørkere testlinje. Lykke til!
Hadde sex cd 15. Testene er helt blanke nå, me temperaturen har ikke steget enda - 2 dager etter. Antar derfor at el aldri skjedde ❤️

01CF1623-194D-4F5B-BAC2-036A777BF9AB.jpeg

Fikk peak i dag,med bare 0.81? Trodde den måtte være over 1? Hva tenker dere?
Vi legger ihvertfall inn aksjer i kveld og i morgen. Og så fortsetter jeg å teste.

Vis vedlegget 356913
Fikk peak i dag,med bare 0.81? Trodde den måtte være over 1? Hva tenker dere?
Vi legger ihvertfall inn aksjer i kveld og i morgen. Og så fortsetter jeg å teste.

Den justerer seg etter dine tester og hvis du ikke får høyere enn 1 i løpet av syklusen vil den legge peak til den høyeste over 0,5 eller noe sånt. Ligger en forklaring i premom-appen! Lykke til :love7

Rfsu er ganske kjent for skygger. Mange som har fått tydelig strek, men ikke vært gravid. Fikk selv tydelig rosa strek forrige mnd, men var ikke gravid.
Ja, jeg har googlet meg frem til at rfsu sine tester kan gi skyggestreker.. jeg bare føler at jeg er gravid. Men det er så utrolig frustrerende å få to vidt forskjellige svar på testene, men da mener du at jeg burde stole på CB digital sin? :)

Ja, jeg har googlet meg frem til at rfsu sine tester kan gi skyggestreker.. jeg bare føler at jeg er gravid. Men det er så utrolig frustrerende å få to vidt forskjellige svar på testene, men da mener du at jeg burde stole på CB digital sin? :)

Det er så vanskelig å si desverre. Det kan jo være at det var tidlig, og at du får sterkere utslag snart. Håper det er spire:happy:

Ja, følte gårsdagens var veldig fin når den var fersk. Disse er helt uredigert og føler når de har tørket helt så blir de ikke like tydelig. Makesure sin får jeg ikke frem strekene like godt som jeg faktisk ser heller

Slik ser mine tester ut også! :)

Ja, det var den men idag viser clearblue plus negativ og jeg har begynt å spotte så... det går nok ikke veien denne gangen heller :(
Ånei… huff. Så kjipt.. Håper det går bra med deg.

Back
Topp