Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva tenker dere om denne?
Ser strekenVis vedlegget 356691Kan dere strekspesialister se noe her? Har jeh blitt sprø, eller er det faktisk kanskje sant![]()
bare vær obs på at disse testene gir ofte skygger! Jeg fikk masse skygger med farge på dem når jeg ikke var gravid
ikke for å dra ned håpet ditt her altså men bare ha det i bakhodet
anbefaler virkelig å prøve andre tester Vis vedlegget 356691Kan dere strekspesialister se noe her? Har jeh blitt sprø, eller er det faktisk kanskje sant![]()
Vis vedlegget 356691Kan dere strekspesialister se noe her? Har jeh blitt sprø, eller er det faktisk kanskje sant![]()

11 dpo, og nå begynner jeg å tro det er min turVis vedlegget 356705

Kan være mens det du beskriver der. Jeg har første dagen mye slim med litt blod, dag to mer blod. Du burde fått positive tester hadde du vært gravid. EL pleier å være 24-48 timer etter positiv test.Hei alle testetøser!
Jeg delte noen eggløsningstester for noen uker siden. De var knallpositive, særlig 2.mai. Skulle hatt mensen for tre dager siden ifølge appen min. Har hatt enormt med murringer og stikninger i magen, men ingen blod. I går kveld like før jeg skulle legge meg, kom det (beklager detaljene) gjennomsiktig utflod med en liten stripe blod inni. I dag da jeg gikk på do på jobb var det noe slimete blod (veldig lite) som lå i do. Tidligere i ettermiddag var det pittelitt (minimalt) med blodstriper på papiret. Har tatt flere g-tester, og alle er negative... jeg forstår ingenting... pleier å ha svært stabile sykluser.
Kan jeg være gravid selv om testene burde slått ut nå? Eller er bare tanten forsinket? Rart mtp. at el-testene slo ut så positivt helgen 1.-2.mai. Begynner å bli en smule frustrert her... Måtte bare få det ut et sted!
Hei alle testetøser!
Jeg delte noen eggløsningstester for noen uker siden. De var knallpositive, særlig 2.mai. Skulle hatt mensen for tre dager siden ifølge appen min. Har hatt enormt med murringer og stikninger i magen, men ingen blod. I går kveld like før jeg skulle legge meg, kom det (beklager detaljene) gjennomsiktig utflod med en liten stripe blod inni. I dag da jeg gikk på do på jobb var det noe slimete blod (veldig lite) som lå i do. Tidligere i ettermiddag var det pittelitt (minimalt) med blodstriper på papiret. Har tatt flere g-tester, og alle er negative... jeg forstår ingenting... pleier å ha svært stabile sykluser.
Kan jeg være gravid selv om testene burde slått ut nå? Eller er bare tanten forsinket? Rart mtp. at el-testene slo ut så positivt helgen 1.-2.mai. Begynner å bli en smule frustrert her... Måtte bare få det ut et sted!
Kan være mens det du beskriver der. Jeg har første dagen mye slim med litt blod, dag to mer blod. Du burde fått positive tester hadde du vært gravid. EL pleier å være 24-48 timer etter positiv test.
Hjeelp.. hva skjer nå? noen som har fått svakere streker allerede på 12dpo? Skal de ikke bare bli sterkere å sterkere?
12 M er fra morgenen på dårlig noe utvanna urin
12 F er begge fra nå nettopp på konsentrert urin
Fikk jo også 1-2 på digital igår kveld
Vis vedlegget 356732
Har du tatt tidligstest eller test du skal ta på IKM?