Oss testetøser imellom

Hei Marthhee :) Sniker litt her inne, og vil bare fortelle om min erfaring med spotting/blødninger. Er i mitt 3 svangerskap nå. I mitt første opplevde jeg ingen spotting. Men i forrige svangerskap i 2019 hadde jeg både friske blødninger og brun spotting fra uke 5-10. Det kom visst av skjøre slimhinner. Har ei aktiv 1,5 åring her hos meg nå:) Er i uke 34 med lillesøster nå, og startet dette svangerskapet med først brun spotting fra uke 5, så to ganske store friske blødninger med påfølgende spotting i flere uker etterpå. Det ga seg ikke før i uke 8+5. Hadde også en blødning i uke 19. Det har heldigvis gått bra. I de første ukene kom spottingen og blødningene av skjøre slimhinner, og den siste kom fordi morkaka hadde lagt seg foran åpningen. Så krysser fingrene for at det er en uskyldig spotting hos deg også. Det er enda håp:Heartred Krysser fingrene for deg!

Takk for at du deler historien din! Vanskelig å holde håpet oppe, men skal prøve:Heartred

Tusen takk for støtta:Heartred Etter tre tidligere aborter er det 1 / 4 sjans for at det går dårlig.

Jeg skjønner tankegangen din!❤️ Jeg var usikker og redd og jeg har bare mistet en gang, så jeg forstår godt hva det gjør med hodet! Men håpet er ikke ute, før det faktisk er ute, så vi her inne håper for deg!!❤️

Jeg skjønner tankegangen din!❤️ Jeg var usikker og redd og jeg har bare mistet en gang, så jeg forstår godt hva det gjør med hodet! Men håpet er ikke ute, før det faktisk er ute, så vi her inne håper for deg!!❤️

Tusen takk kjære deg! Dere er utrolig gode å ha oppi alt!:Heartred

Blir uansett time på onsdag og da får man mye klarere svar! Håper dagene går fort!

Ville dere tolket dette som at el har vært, eller er det for tidlig å si med tanke på at det bare er én negativ test enda..?

Vedlegg

• 74F874DE-CE89-4466-8FD7-28A8E9021014.jpeg
    74F874DE-CE89-4466-8FD7-28A8E9021014.jpeg
    424,7 KB · Visninger: 93
4AFA9B3E-2188-4F53-8AA7-782C1D333DB5.jpeg

Tenker dere økningen er grei så langt? Hilsen urolig for å miste igjen pga av dårlig økning på babystrek :nailbiting: ja, det er tidlig enda men tankene surrer uansett :shy:

Vis vedlegget 356567
Tenker dere økningen er grei så langt? Hilsen urolig for å miste igjen pga av dårlig økning på babystrek :nailbiting: ja, det er tidlig enda men tankene surrer uansett :shy:
*sniker*
Er fortsatt så tidlig som 9dpo og vil ikke si at det er dårlig økning. Tydelig babystrek både morgen og kveld 9 dpo. Vil tippe strekene vil bli sterkere fra nå av annenhver dag:happy: Hvisker gratulerer med spiren:Heartred

Vis vedlegget 356567
Dette ser jo bra ut! Ser su har sterkere på kveld. Så ikke bekymre deg om den er svakere igjen nå på morgenen hvis du tester. Mine ble sterkere utpå dagen og alle testene på morgenurin har vært svakere:angelic:

*sniker*
Er fortsatt så tidlig som 9dpo og vil ikke si at det er dårlig økning. Tydelig babystrek både morgen og kveld 9 dpo. Vil tippe strekene vil bli sterkere fra nå av annenhver dag:happy: Hvisker gratulerer med spiren:Heartred
Dette ser jo bra ut! Ser su har sterkere på kveld. Så ikke bekymre deg om den er svakere igjen nå på morgenen hvis du tester. Mine ble sterkere utpå dagen og alle testene på morgenurin har vært svakere:angelic:
Dere er alle gode og takk for gode og oppløftende ord :Heartred nå skal det testes igjen så får vi se

Jeg må bare si at jeg synes det er vanskelig å holde motet oppe når testene aldri blir «fyldig» om dere forstår. Det samme skjedde forrige gang når vi mista. Hadde streker uten fylde, altså du ser streken men mer som en skygge på testen og ikke slik de typiske positive testene er. Vet vi ikke kan gjøre stort annet enn å gi det tid og det kan gå begge veier. Plutselig kan hcg hoppe og testene bli sterke. Trodde bare ikke jeg skulle føle det så tøft for frem til igår hadde jeg en kjempegod følelse med masse murringer som jeg ikke kjente så godt forrige gang. Men merker at forrige kjemisk/tidlig sa sitter godt i minnene enda og gjør disse strekene mine vanskelig å tolke. Ja, strek er strek, jeg er gravid pr nå men er bare så redd for de neste dagene, hvordan ting utvikler seg. Vet også at så langt er økningen ok men jeg lengter bare så etter en strek jeg føler jeg kan stole på. Beklager innlegget men kjente jeg måtte få disse bekymringene ut, mannen er ute av karantene og tilbake på jobb så får ikke snakket noe særlig med han om det. Og nå kjenner jeg at jeg angrer litt på at jeg viste han den testen fra igår.. uff, hvorfor skal denne prøve prosessen være så vanskelig :(

Jeg må bare si at jeg synes det er vanskelig å holde motet oppe når testene aldri blir «fyldig» om dere forstår. Det samme skjedde forrige gang når vi mista. Hadde streker uten fylde, altså du ser streken men mer som en skygge på testen og ikke slik de typiske positive testene er. Vet vi ikke kan gjøre stort annet enn å gi det tid og det kan gå begge veier. Plutselig kan hcg hoppe og testene bli sterke. Trodde bare ikke jeg skulle føle det så tøft for frem til igår hadde jeg en kjempegod følelse med masse murringer som jeg ikke kjente så godt forrige gang. Men merker at forrige kjemisk/tidlig sa sitter godt i minnene enda og gjør disse strekene mine vanskelig å tolke. Ja, strek er strek, jeg er gravid pr nå men er bare så redd for de neste dagene, hvordan ting utvikler seg. Vet også at så langt er økningen ok men jeg lengter bare så etter en strek jeg føler jeg kan stole på. Beklager innlegget men kjente jeg måtte få disse bekymringene ut, mannen er ute av karantene og tilbake på jobb så får ikke snakket noe særlig med han om det. Og nå kjenner jeg at jeg angrer litt på at jeg viste han den testen fra igår.. uff, hvorfor skal denne prøve prosessen være så vanskelig :(
Men hvordan er testen i dag da? 9 dpo så jo veldig bra ut! Sterkere enn min strek 10 dpo og min har blitt veldig mye bedre i dag 11 dpo :)

Ja, følte gårsdagens var veldig fin når den var fersk. Disse er helt uredigert og føler når de har tørket helt så blir de ikke like tydelig. Makesure sin får jeg ikke frem strekene like godt som jeg faktisk ser heller

Vedlegg

• E91548E0-21AD-4C84-A80D-7923A9474806.jpeg
    E91548E0-21AD-4C84-A80D-7923A9474806.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 106
  • 4E7EFC50-DAF3-4FB2-AFC3-E31778A9EBF8.jpeg
    4E7EFC50-DAF3-4FB2-AFC3-E31778A9EBF8.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 108
8 dpo og skyggestrek! 7 dpo var blenda, så jeg kjenner på et lite håp. Selvfølgelig umulig å få fram godt på bilder :p

Vedlegg

• 086C9FDD-E5A8-49E4-BECF-399AE56D07A3.jpeg
    086C9FDD-E5A8-49E4-BECF-399AE56D07A3.jpeg
    667,7 KB · Visninger: 134
Back
Topp