Utslag på el testene? Så leit å høre at du mista :-(
Ja på EL testene
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utslag på el testene? Så leit å høre at du mista :-(
det må være forferdelig!Ja på EL testenede var sterkt positive
Takkdet er desverre sånn som skjer
klaffet ca et hallt år senere så er 20+5 i dag
![]()

det må være forferdelig!Men gratulerer med graviditeten nå, krysser alt jeg har for at den lille holder seg fint i magen til termin
![]()
Jaa! Den var sterk.Ååå, håper så det er vår tur nåvi har prøvd siden januar og mistet i mars så nå krysser alt som er og at om det er babystreker som kommer at spiren klorer seg godt fast
Ja, har lest om flere som får utslag med eltester så tenkte å prøve denne mnd bare for å se hvordan de utarter seg, og jammen ser det ut som de blir sterkere hver dag! Så du har en skikkelig dye stealer på eltestene dine?![]()

Se der!Jaa! Den var sterk.
Håper for deg! Tror det er strek
Her er min el test i går![]()
Gratulerer foresten!
Takk! Og det samme til degSe der!Gratulerer foresten!
Håper det! Har en skikkelig god følelse denne gangen

Hvordan går det med deg?Time på st.olavs den 19.05. Er så mange helligdager nå, men kan vurdere HCG om legekontoret er åpent i morgen. Vondt å gå å ikke vite hvert fall. Kjenner bare at noe er feil. Er som om jeg skal blø hvert øyeblikk.
Testet i dag?Se der!Gratulerer foresten!
Håper det! Har en skikkelig god følelse denne gangen

Skal teste nåTestet i dag?![]()

Gleder meg til å seSkal teste nå![]()

Jeg tror kanskje ikke du er så langt inn i dpoland, vanskelig å si men fortsett å testeSist jeg var gravid brukte jeg ebay-tester og man så stigningen ganske godt.. denne gangen har jeg brukt make sure og siden jeg ikke klarer å slå meg til ro med at positiv test betyr positiv test så har jeg jo fortsatt med testinga.. jeg ser jo stigningen, men syns ikke det har skjedd så mye siden torsdag.. strekene er jo enda svaaake. Jeg aner ikke når el var, så vet ikke hvor mange dpo jeg er eller hvor langt jeg er på vei.. er hvertfall på cd 32.. hva syns dere?
dine makesure tester er sterkere enn mine og jeg er 9 dpo idag Takk for svar, håper bare de fortsetter å stige ❤Jeg tror kanskje ikke du er så langt inn i dpoland, vanskelig å si men fortsett å testedine makesure tester er sterkere enn mine og jeg er 9 dpo idag
![]()
Det gjør de nok skal du seTakk for svar, håper bare de fortsetter å stige ❤
vi står ganske likt i venteprosessen. Håper for oss begge Det gjør jeg og❤❤Det gjør de nok skal du sevi står ganske likt i venteprosessen. Håper for oss begge
![]()

har vært helt stabil siden jeg sluttet på prevensjon
Hvordan går det med deg?
Hei MarthheeHei. Ingen forandring. Spotter hver eneste dag. Brunt, ikke friskt blod, men likevel. Et innforstått med at dette ikke går veien denne gangen heller.
Krysser fingrene for deg!Hei. Ingen forandring. Spotter hver eneste dag. Brunt, ikke friskt blod, men likevel. Et innforstått med at dette ikke går veien denne gangen heller.