Oss testetøser imellom

Rekker nok aldri den testen, for mensmurringene har økt på (venstre side og bakover mot ryggen og ned i lysken) og i dag hadde jeg brun utflod på papiret. Faen altså. Var virkelig fornøyd med økningen på tester denne gangen.:(
Ååånei, det er vel håp enda??:Heartred

Røk på kveldstest:p Har sinnsykt mye el-tester, så måtte bare:hilarious:. De er virkelig begynt å bli sterke:rolleyes::hilarious:

Vedlegg

• FFB40284-5815-43A2-B94E-4F2E97F29FC2.jpeg
    FFB40284-5815-43A2-B94E-4F2E97F29FC2.jpeg
    592,5 KB · Visninger: 125
Ååånei, det er vel håp enda??:Heartred

Vet ikke hva jeg skal tro faktisk! Det strekker og lugger nede i magen. Skikkelig kvalm og uggen og svimmel. Ble mest satt ut av den brune utfloden i morrest, som har fortsatt i hele dag. Nå kommer skrekken tilbake. Som om kroppen og hjernen min vet hva som kommer til å skje. Er vel ikke meningen vi skal ha barn:(

Vet ikke hva jeg skal tro faktisk! Det strekker og lugger nede i magen. Skikkelig kvalm og uggen og svimmel. Ble mest satt ut av den brune utfloden i morrest, som har fortsatt i hele dag. Nå kommer skrekken tilbake. Som om kroppen og hjernen min vet hva som kommer til å skje. Er vel ikke meningen vi skal ha barn:(
Neei, sender gode tanker og krysser fingrene for at det ikke er noe farlig <3

Så utrolig kjedelig. Jeg håper at det ikke er noe gale! Er jo flere som har hatt både farget utflod og blødning uten at noe er gale! Og de andre tingene du nevner er jo typiske graviditetssymptomer. Så normalt det også. Men skjønner jo at du, med dine erfaringer blir redd. Jeg hååper sånn for deg! Og det er klart at det er meningen at du skal ha barn:sorry: Det er dessverre bare mange som sliter veldig lenge med å få det til:sorry::sorry::sorry::Heartred:Heartred:Heartred

Neei, sender gode tanker og krysser fingrene for at det ikke er noe farlig <3
Så utrolig kjedelig. Jeg håper at det ikke er noe gale! Er jo flere som har hatt både farget utflod og blødning uten at noe er gale! Og de andre tingene du nevner er jo typiske graviditetssymptomer. Så normalt det også. Men skjønner jo at du, med dine erfaringer blir redd. Jeg hååper sånn for deg! Og det er klart at det er meningen at du skal ha barn:sorry: Det er dessverre bare mange som sliter veldig lenge med å få det til:sorry::sorry::sorry::Heartred:Heartred:Heartred

Glad jeg har dere her inne! Takk for all støtte, uansett hvordan det går:Heartred

Glad jeg har dere her inne! Takk for all støtte, uansett hvordan det går:Heartred
Krysser alt som kan krysses!!!:Heartred Får du målt hcg hos lege? Hva gjør du for å avkrefte at noe er gale?:Heartred

Krysser alt som kan krysses!!!:Heartred Får du målt hcg hos lege? Hva gjør du for å avkrefte at noe er gale?:Heartred

Time på st.olavs den 19.05. Er så mange helligdager nå, men kan vurdere HCG om legekontoret er åpent i morgen. Vondt å gå å ikke vite hvert fall. Kjenner bare at noe er feil. Er som om jeg skal blø hvert øyeblikk.

:Heartred
Time på st.olavs den 19.05. Er så mange helligdager nå, men kan vurdere HCG om legekontoret er åpent i morgen. Vondt å gå å ikke vite hvert fall. Kjenner bare at noe er feil. Er som om jeg skal blø hvert øyeblikk.
:sorry::sorry: Jeg skal til legen i morgen, så lov å håpe at det er åpent hos dere også! Er så kjipt med disse helligdagene når man trenger noe:sorry: Og det der er det verste å ikke vite. :Heartred

så leit å høre.. Krysser fingrenen for at det skal gå bra <3 all gode tanker til deg <3

Meg igjen :happy: 8 dpo og idag sjer jeg faktisk strekene bedre igjen, spennende.. håpe de kan utvikle seg til fine babystreker :Heartred
Har også gjort et lite eksperiment med el tester. Noen som har erfaring med eltestene reagerer på graviditet?

Vedlegg

• A6A66EA6-14D4-4755-81E2-3E8CD0C6E717.jpeg
    A6A66EA6-14D4-4755-81E2-3E8CD0C6E717.jpeg
    840 KB · Visninger: 113
  • 7586912D-DDBE-4141-BC97-AD43BD0366E7.jpeg
    7586912D-DDBE-4141-BC97-AD43BD0366E7.jpeg
    682,9 KB · Visninger: 114
  • 5180E4B7-E8FC-4267-B680-E6ACEC345F0A.jpeg
    5180E4B7-E8FC-4267-B680-E6ACEC345F0A.jpeg
    661,3 KB · Visninger: 110
Meg igjen :happy: 8 dpo og idag sjer jeg faktisk strekene bedre igjen, spennende.. håpe de kan utvikle seg til fine babystreker :Heartred
Har også gjort et lite eksperiment med el tester. Noen som har erfaring med eltestene reagerer på graviditet?
Spennende! Må være baby dette vel:smug: Mine el-tester ble sterkere og er nå positive. Mye mer positiv nå 18dpo enn ved EL:p

Spennende! Må være baby dette vel:smug: Mine el-tester ble sterkere og er nå positive. Mye mer positiv nå 18dpo enn ved EL:p
Ååå, håper så det er vår tur nå :Heartred vi har prøvd siden januar og mistet i mars så nå krysser alt som er og at om det er babystreker som kommer at spiren klorer seg godt fast :shy::angelic:
Ja, har lest om flere som får utslag med eltester så tenkte å prøve denne mnd bare for å se hvordan de utarter seg, og jammen ser det ut som de blir sterkere hver dag! Så du har en skikkelig dye stealer på eltestene dine? :joyful:

❤️❤️❤️❤️❤️ Krysser fingre og tær for gode nyheter fra deg snart!

Jeg hadde utslag over lenger tid når jeg mistet i fjor sommer! Trodde stadig jeg hadde EL men det var graviditeten som slo ut :) så begynte den sakte men sikkert og synke :)

Back
Topp