Oss testetøser imellom

Jeg har tatt tidligtest fra CB (før IKM) og RFSU i dag på ettermiddagsurin. Begge blendahvite. Har noen fra Babyplan. Kanskje bare ta en til i morgen tidlig for å sjekke...? Når jeg ser på datoene nå, og om det stemmer med EL, så var jo kanskje EL-datoen min mandag 3.mai, ergo 1 DPO tirsdag 4.mai, og mensen skulle ha kommet i dag. Så da har jeg/appen muligens regnet feil. Og IKM dag 1 er i morgen...? Haha, jeg blir SÅ usikker! Kjenner så mange nye symptomer i kroppen, men det tipper jeg er fordi vi nå faktisk prøver å bli gravide.
Er ikke lett å vite, men min erfaring er egentlig at rfsu test ofte har slått ut ganske tidlig,men da veldig svake streker. Men den har aldri vært blendahvit da jeg har vært gravid. Håper på det beste for deg!

Jeg tok en test i dag tidlig som nesten var blenda, og tok ny test da jeg kom hjem fra jobb som bar helt klart positiv. Tror disse testene noen ganger spiller oss et puss også. Kjipt å få ble dagvakt test eller svarte test etter å ha hatt positive! Har du tatt en ny test i kveld?
Ja, så ut til å være sterkere igjen men gruer meg litt til å ta test nå når jeg står opp

Er det noen som kan hjelpe meg å forstå hva som skjer, blir jeg evig takknemlig ❤️ Har testet etter EL siden cd9, hadde litt el-slim fra cd11 så begynte å legge aksjer da, tross svake tester uten tegn på el. I går begynte de imidlertid å stige, og selvom premom sier den nest nederste er "low", syns jeg den ser positiv ut. Tok test før jeg la meg i går og nå nettopp, og de var veldig mye svakere. I går hadde jeg ikke noe el-slim, men kremete utflod - noe jeg syns er rart. Også pleier jeg egentlig å ha positive EL-tester i ca et døgn.

Hvordan ville dere tolket testene? Har EL vært med en superkort LH-topp, noe jeg ikke pleier å ha, eller tøyser kroppen og syklusen med meg denne gangen? Ingen økning i temperatur, noe som burde skjedd hvis el var i går?

Vedlegg

• Screenshot_20210519_075840.jpg
    Screenshot_20210519_075840.jpg
    198,9 KB · Visninger: 95
Er det noen som kan hjelpe meg å forstå hva som skjer, blir jeg evig takknemlig ❤️ Har testet etter EL siden cd9, hadde litt el-slim fra cd11 så begynte å legge aksjer da, tross svake tester uten tegn på el. I går begynte de imidlertid å stige, og selvom premom sier den nest nederste er "low", syns jeg den ser positiv ut. Tok test før jeg la meg i går og nå nettopp, og de var veldig mye svakere. I går hadde jeg ikke noe el-slim, men kremete utflod - noe jeg syns er rart. Også pleier jeg egentlig å ha positive EL-tester i ca et døgn.

Hvordan ville dere tolket testene? Har EL vært med en superkort LH-topp, noe jeg ikke pleier å ha, eller tøyser kroppen og syklusen med meg denne gangen? Ingen økning i temperatur, noe som burde skjedd hvis el var i går?
Jeg tror du har kort LH-topp og at du fikk positiv test igår 18.05. Tipper du har eggløsning idag 19.05 og er 1 dpo imorgen 20.05:happy: Jeg ville tolket det slik ihvertfall. Jeg ville forsikret meg om dette ved å teste noen dager til fremover da :love2

Jeg tror du har kort LH-topp og at du fikk positiv test igår 18.05. Tipper du har eggløsning idag 19.05 og er 1 dpo imorgen 20.05:happy: Jeg ville tolket det slik ihvertfall. Jeg ville forsikret meg om dette ved å teste noen dager til fremover da :love2

Men normalt har jeg ikke kort LH-topp :wideyed: Kan det variere fra en syklus til en annen? Bruker å ha positive tester i et døgn ca ❤️

Hei dere!
Har noen erfaring med rfsu sine tester? jeg testet svakt positivt for 4 dager siden.
tok en CB digital igår som var ikke gravid.
Jeg føler meg sånn passe forvirret.
Jeg må nevne at jeg har spiral, og føler meg tildels enda mer forvirret. Hehe! Setter stor pris på svar!

Hei dere!
Har noen erfaring med rfsu sine tester? jeg testet svakt positivt for 4 dager siden.
tok en CB digital igår som var ikke gravid.
Jeg føler meg sånn passe forvirret.
Jeg må nevne at jeg har spiral, og føler meg tildels enda mer forvirret. Hehe! Setter stor pris på svar!

Rfsu er ganske kjent for skygger. Mange som har fått tydelig strek, men ikke vært gravid. Fikk selv tydelig rosa strek forrige mnd, men var ikke gravid.

Men normalt har jeg ikke kort LH-topp :wideyed: Kan det variere fra en syklus til en annen? Bruker å ha positive tester i et døgn ca ❤️

Tror nok ikke det er uvanlig at det varierer fra tid til annen :) jeg var vandt med at jeg fikk blenda test dagen før positiv test, det endrer seg plutselig til og ikke være sånn. Ble ikke klok å var sikker på at testene som var positive ikke var det så gikk glipp av EL et par ganger pga det.. Følte selv at testene ikke så like positive ut som jeg var vandt med heller. :)

Tror nok ikke det er uvanlig at det varierer fra tid til annen :) jeg var vandt med at jeg fikk blenda test dagen før positiv test, det endrer seg plutselig til og ikke være sånn. Ble ikke klok å var sikker på at testene som var positive ikke var det så gikk glipp av EL et par ganger pga det.. Følte selv at testene ikke så like positive ut som jeg var vandt med heller. :)
Nei, det går vel kanskje litt opp og ned. Blir spennede å se om tempen har steget i morgen. Da stemte i så fall den positive testen :)

Hvem skulle trodd! Jeg er faktisk kurert for testetrangen:happy:!!

Vedlegg

• 21574E98-2418-40A8-98A0-D9699E243DC9.jpeg
    21574E98-2418-40A8-98A0-D9699E243DC9.jpeg
    235,1 KB · Visninger: 87
Jeg veeet jo at rfsu kan gi skygge/falsk. Jeg vet også at dere egentlig ikke kan svare noe bedre på dette en meg. Men, jeg trenger meninger! Jeg fikk en skygge i går, og sterkere strek i dag. Så dan har Evt økt. Men den er fremdeles for svak til å tolkes positiv. Hva tror dere? Kan det være begynnelsen på noe?

IMG_20210520_103125.jpg

Back
Topp