Lykketroll1
Forumet er livet
It's gonna be May 2019
❤Januarlykke 2022❤
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Den sier high 1.Jeg tror det! Sjekk i Premom-appen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den sier high 1.Jeg tror det! Sjekk i Premom-appen![]()
Burde gjerne vente til i morgen
Er vel helst mellom 10-15 man skal ta disse testene... 
Jeg legger de inn på easy@home bare fordi at da får jeg disse grafene under "Charts"Dere som el-tester med babyplan og bruker Premom: legger dere den inn som «other» eller easy@home? Min insisterer på at den burde være på sistnevnte siden det ser ut som en sånn test, men det er jo babyplan.. men spiller det noen rolle?
Å! Ja det er jo kjektJeg legger de inn på easy@home bare fordi at da får jeg disse grafene under "Charts"Før la jeg inn både der og på "Others". Fikk samme målinger på begge, så vet ikke om det spiller så stor rolle
![]()

Gratulerer!!Etter å startet prøvingen mai 2018, med en MA januar i 2019 og prøving av og på etter det (sluttet med pillene igjen i desember 2020) fikk jeg endelig denne i dag❤ - 3+5Vis vedlegget 355079

Etter å startet prøvingen mai 2018, med en MA januar i 2019 og prøving av og på etter det (sluttet med pillene igjen i desember 2020) fikk jeg endelig denne i dag❤ - 3+5Vis vedlegget 355079
Jeg legger inn i alle tre faktiskDere som el-tester med babyplan og bruker Premom: legger dere den inn som «other» eller easy@home? Min insisterer på at den burde være på sistnevnte siden det ser ut som en sånn test, men det er jo babyplan.. men spiller det noen rolle?
Jeg ser jegDagens;
Vis vedlegget 355150
Ser fortsatt skygge. Men tror det kun er skygge. Tror ikke jeg skal bruke disse testene i flere omganger. Utenom de som allerede er på vei i posten![]()
Jeg har tatt utgangspunkt i 10dpo. Men jeg vet ikke om jeg har hatt el. Ser ikke ut som det i følge tempen.Jeg ser jeghvor langt er du?
bestilte meg tester en stund siden jeg skulle spare til ikm 7 stykk eller noe vanlige tester . Alle er brukt opp til og med digitale som jeg vet jeg har brukt for tidlig
jeg er 10 dpo eller kanskje 8 usikker eksakt på EL men satser på 10 dpo . Så fort jeg gikk Tom for tester bestilte jeg nye . De venter jeg på nå. Så var jeg i butikken i sta og da klarte jeg ikke å la være . Jeg tok med en rsfu tidlig test som jeg skal ta i kveld
jeg vet rsfu har dårlig rykte men måtte ha for det . Blir jo små rar av denne besettelsen av å teste .