Du er nok gravid tenker jeg, ta en ny test ikveldMin er ikke så sterkere som din og jeg er 12 DPO idag
![]()
Så du ser streken min?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er nok gravid tenker jeg, ta en ny test ikveldMin er ikke så sterkere som din og jeg er 12 DPO idag
![]()

Syns jeg ser tydelig strek her, jeg![]()
Må vel ta en ny i kveld, da Ja, viste til og med bildet til mannen, og han var enigSynes du!?Må vel ta en ny i kveld, da
![]()

Ja, viste til og med bildet til mannen, og han var enig![]()

tok test strimmel i dag 7 dpo selvfølgelig negativ . Kan ikke ha tester i hus man går jo bare på venter på og ta en . Man blir jo nesten lei seg enda man vet det er for tidlig 
Her er samme testen tørket;

Jeg syns det ja, siden jeg ikke har fått slik strek som din egentlig. Bare noe svakere og de endte med skyggestrek.Så du ser streken min?Jeg har blitt lurt av like sterke streker før, og aldri blitt gravid på naturmåten tidligere, så har mine tvil, men spennende er det jo likevel
Har du fått positiv digital? Sier gratulerer uansett, jeg, for ser jo en tydelig strek der
![]()
Men håper på denne gangen! Siden lovende temp graf tillegg og ikke noe tegn til TR enda som er imorgen
Men du får ta en ny test ikveld og se an, men økingen kan ta 48 timer også så er testen din sannsynligvis mye sterkere imorgen
Jeg venter litt med digital til streken syns mer, evt. Da de trenger 25 ml/U for å slå ut positiv.Her er samme testen tørket;
Vis vedlegget 354947
Noen som ser noe der? Vet at den ikke er gyldig,men bare lurer.
Sorry for alt støvet på bildet forresten. Tørketrommel på badet er noe herk![]()
Hvilken dpo er du på?Jeg er ikke helt sikker,men tror kanskje 6? Jeg begynte å teste for jeg tenkte kanskje jeg hadde hatt el tidligere en jeg trodde. Skimtet noe,så nå klarer jeg ikke la være å fortsette å teste,selv om det nok er for tidligSynes jeg skimter noe, men det gjør jeg på nesten alle de testene uten at det trenger å bety noe, dessverre :/ Krysser fingreneHvilken dpo er du på?
Hva tenker dere om denne? Er 11 eller 10 dpo, så tenker den burde vært sterkere
Slitsomt med så sterke skyggestreker. Men men - så fort TR kommer blir det sprøyteoppstart og nytt uttak 

Om du ser på babyplan sin, så er det tydelig økning fra 9 til 11. Det er jo hver 2. dag hcg skal doble seg, og strimler er ikke det beste for å måle stigning, ihvertfall ikke når du tester daglig.Syns babyplan-testene har veldig dårlig stigning. Noen som har erfaring med dem og vet om det er normalt? Hadde det ikke vært for at make sure sine tester er fine så hadde jeg trodd dette ender i kjemisk, men fortsatt lite håp enda.
Vis vedlegget 354979
Vis vedlegget 354980
Syns babyplan-testene har veldig dårlig stigning. Noen som har erfaring med dem og vet om det er normalt? Hadde det ikke vært for at make sure sine tester er fine så hadde jeg trodd dette ender i kjemisk, men fortsatt lite håp enda.
Vis vedlegget 354979
Vis vedlegget 354980
Nå har jeg brukt tidligtester hele veien, men her er mine Babyplan fra 10DPO (øverst). Tatt en test hver morgen frem til i dag 17DPO (nederst):Synes jeg skimter noe
.Jeg tror det! Sjekk i Premom-appenPositiv??El test.
Jeg tror det er helt vanlig å ha festeblødning mellom 6 dpo og 12 dpo så jeg krysser fingrene for at det var et godt tegn med svak blødning på papiret dittHei dere! Jeg hadde eggløsning den 14. april, og har ikm nå på onsdag 28. april. Har testet meg 4 dager i strekk, og alle har vært negativ- også i dag (11 dpo). Jeg var nå nettopp på do og tørket meg, og det var da masse utflod med bittelitt lyst rosa blod i (merk: veldig lyst). Tror dere det er mensen som er litt for tidlig, eller er det en liten mulighet for at det kan være festeblødning?
Ble skiiikkelig nedfor når jeg så dette, for jeg ble først sikker på at det var mensen, men samtidig var det såå lite. Er det ikke litt seint med festeblødning 11dpo? Samboeren min reiste på jobb samme dag som eggløsning, så hvis jeg har blitt gravid må det ha vært den dagen eller dagene i forveien.
Noen som har erfaring med å få festeblødning så seint? Eller å ha testet negativt 11 dpo for å så være gravid likevel? Håper håper håper!
Masse masse lykke til!
Har du merket noe av dette?