Oss testetøser imellom

Var sikker på TR kom i går... pittelitt brunlig utflod, dag 41... Men jaggu kom ikke stillestående smiley i dag:hilarious::rolleyes: La inn aksjer i går og kommer til å legge inn framover. Håper egget slipper denne gangen da:angelic: 2. gang denne syklusen med positiv el test. Er nok pga foliklene på eggstokkene. At kroppen gjør seg klar for eggløsning men egg ikke slipper. Slik jeg har forstått det hvert fall!

Var sikker på TR kom i går... pittelitt brunlig utflod, dag 41... Men jaggu kom ikke stillestående smiley i dag:hilarious::rolleyes: La inn aksjer i går og kommer til å legge inn framover. Håper egget slipper denne gangen da:angelic: 2. gang denne syklusen med positiv el test. Er nok pga foliklene på eggstokkene. At kroppen gjør seg klar for eggløsning men egg ikke slipper. Slik jeg har forstått det hvert fall!

Hurra! Masse lykke til! Håper egget slipper og at det snart lurer en liten spire inni der ❤️

Eller..... Strimmeltesten er klart negativ enda
Hurra! Masse lykke til! Håper egget slipper og at det snart lurer en liten spire inni der ❤️
Eller..... Strimmeltesten er klart negativ enda:shifty: tatt nå rett før kl 10.. teste igjen senere kanskje? Lurer CB meg:hilarious:

Vedlegg

• 28D328BA-8F80-4F82-8870-7BFBEE566B8E.png
    28D328BA-8F80-4F82-8870-7BFBEE566B8E.png
    59,5 KB · Visninger: 55

Eller..... Strimmeltesten er klart negativ enda:shifty: tatt nå rett før kl 10.. teste igjen senere kanskje? Lurer CB meg:hilarious:

Ta ny strimmeltest i ettermiddag :) om du tok strimmel i går på morgen kan du ha hatt positiv senere på dagen?

Du har pco? Da er vel ikke el tester helt til å stole på?

:rolleyes:
Du har pco? Da er vel ikke el tester helt til å stole på?
Jupp, men ikke av de værste tilfellene. El testene har slått ut riktig før, men også «falskt». Tror dog LH stigningen kommer i forbindelse med eggløsning, men at kroppen da ikke alltid slipper egg. Så går det plutselig 3 uker ish, så skjer det igjen. Og da har gjerne eggløsning funnet sted. Er nærmeste jeg kommer en forklaring og får bare kjøre på rundt positiv test:hilarious: Men var usikker på hvorfor CB slår ut som positiv test og ikke strimmel :rolleyes:

:rolleyes:
Jupp, men ikke av de værste tilfellene. El testene har slått ut riktig før, men også «falskt». Tror dog LH stigningen kommer i forbindelse med eggløsning, men at kroppen da ikke alltid slipper egg. Så går det plutselig 3 uker ish, så skjer det igjen. Og da har gjerne eggløsning funnet sted. Er nærmeste jeg kommer en forklaring og får bare kjøre på rundt positiv test:hilarious: Men var usikker på hvorfor CB slår ut som positiv test og ikke strimmel :rolleyes:
Ikke godt å si. Du kan jo prøve temping i tillegg for å se om egget slipper

Ikke godt å si. Du kan jo prøve temping i tillegg for å se om egget slipper
Ja, får se om jeg gjør det eller bare prøver med samleie annenhver dag framover:hilarious:

Håper en liten spire kan feste seg :dance008

Testetøsen i meg dør! Tom for tester etter at CB digital viste stillestående smiley og strimmel negativ:hilarious: Har nå el slim og i går var det pittelitt brunaktig og en dråpe rent blod fra livmorhalsen.....
Skjønner jo/ (håper) at EL er i dag eller i morgen. Men skulle SÅ gjerne hatt en positivt strimmel i tillegg til negativ dagen etter:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Hehe :hilarious: men så er det jo typisk at babyverden ødelegger kvaliteten på bildene her. Så da er det jo enda vanskeligere å se ordentlig på bildene

Jaa, vil ikke si at det er noe tydelig skygge der heller, men klarer liksom å se noe når jeg legger godviljen til :pompus: ønskestrek kanskje :Heartred

Vis vedlegget 352601 Vis vedlegget 352602

ikke antydning til strek for fem øre.. :hilarious: 9 dpo i dag! Skjønner ikke hvorfor jeg er så dum og tester så tidlig :hilarious::hilarious:
Jeg ser noe her. Teste i morgen?
kan jeg gi deg et tips? Se/ta bilde av testen før du tester. Så kan du sammenlikne. Har opplevd skyggestrek på hver eneste babyplan-strimmel jeg har tatt. Nå brukte jeg Make Sure. Ikke en eneste skygge før det faktisk kom en ultrasvak strek. Den var positiv.

Back
Topp