Tusen takkAbsolutt! Gratulerer så mye!!
Her er et bilde av min test 11dpo i forrige graviditet:
fin strek du hadde og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkAbsolutt! Gratulerer så mye!!
Her er et bilde av min test 11dpo i forrige graviditet:
fin strek du hadde og
Tusen takk for detDen er sterk og finGratulerer!

Hei alleser denne testen 11 dpo sterk nok ut?

Ååh tusen takk, det får meg til å slappe mer avIngen tvil her da den er så sterk
Gratulerer![]()

Ååh tusen takk, det får meg til å slappe mer av![]()
Har du lege med ultralyd-mulighet? Kanskje du kan ringe inn å høre om du kan få sjekket ut hva som er i gjære?
Kanskje en telefon til lege? Her kom el på cd 37 denne gangen, men jeg temper bare, tester ikke.
Ble gravid på første forsøk sist. Men går ofte 60 dager mellom syklusene. Sjukt irriterende når man venter på mensen så man kan gå videre til neste PP
Blir å prøve noen mnd før jeg spør om mer hjelp
Når du tester med strimmel så er det anbefalt og teste mellom 10:00 og 20:00du kan gå glipp av stigning ved å teste feks kl 6 om morgenen
prøv og test på formiddag/ettermiddag til samme tid om det lar seg gjøre...
Clearblue digital derimot ska tas med morgenurin, pga den leter etter 2 hormoner![]()

Fikk positiv test sist 23.30, så tenkte det var samma når jeg
Men CB har blinkende smilefjes 5.dagen nå.. Lurer på om kroppen min lurer den litt
Ahh! Mest praktisk siden det er da jeg står oppFikk positiv test sist 23.30, så tenkte det var samma når jeg
Men CB har blinkende smilefjes 5.dagen nå.. Lurer på om kroppen min lurer den litt
![]()
Ååå! Da så! Trodde den bare skulle blinke noen få dagerJa men da ville du nok fått positiv på dagen ogsåmen hadde du hatt kort stigning feks kunne du kanskje ha gått glipp av den
Min blinket i 9 dager før fast smileyså du må bare teste
![]()
Da fortsetter jeg. Men tok en strimmel nå kl 17.. den var jo så vidt jeg kunne skimte streken
Magefølelsen er i grunnen god denne gangen men hadde tidlig SA for en mnd siden og da var strekene mye svakere og ble aldri sterkere 4+6Men hvis du føler magefølelsen ikke er god og skulle trenge mer bekreftelse.
Ville jeg ha bestilt time hos fastlegen for å ta en blodprøve![]()
fikk svak strek allerede 6 dpo denne gangen så spira har klamra seg fast tidlig
Ååå! Da så! Trodde den bare skulle blinke noen få dagerDa fortsetter jeg. Men tok en strimmel nå kl 17.. den var jo så vidt jeg kunne skimte streken
Trodde de skulle være mørkere på strimlene når smilyen blinker
![]()
Føler jeg ser på kl 13!Litt vanskelig å få til nærmere bilde, men disse to her: Den øverste fra idag tidlig og den nede er fra kl 13.idag.Skal ta en til ikveld tenker jeg
![]()
Så spennende, lykke til! Ååå! Takk for svar. Bare syns det var rart LH strimlene ble nesten blenda i dag mot sterkere de foregående dageneIkke nødvendigvis, for den måler østrogen i tillegg til LH hormonetså det hormonet kan være høyt men LH er for lavt enda
![]()
Ååå! Takk for svar. Bare syns det var rart LH strimlene ble nesten blenda i dag mot sterkere de foregående dagene
Aha! Så greit å vite.Styrken på streken kan variere, jeg kunne ha middels sterke for så at den ble svakere igjen, og sånn holdt det påofte var den HELT blenda dagen før den ble positiv..
ikke lett å bli klok alltid!
Magefølelsen er i grunnen god denne gangen men hadde tidlig SA for en mnd siden og da var strekene mye svakere og ble aldri sterkere 4+6fikk svak strek allerede 6 dpo denne gangen så spira har klamra seg fast tidlig
![]()

Det ble ikke babystrek, men fikk TRFøler jeg ser på kl 13!Så spennende, lykke til!
![]()
ellers, tusen takk du