Ja så jo at jeg kom inn i noe som var postet for lenge sidenDet ble ikke babystrek, men fikk TR
uansett, snart ferdig med TR så kan den nye syklusen med EL starteellers, tusen takk du
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja så jo at jeg kom inn i noe som var postet for lenge sidenDet ble ikke babystrek, men fikk TR
uansett, snart ferdig med TR så kan den nye syklusen med EL starteellers, tusen takk du
![]()

2. gang denne syklusen med positiv el test. Er nok pga foliklene på eggstokkene. At kroppen gjør seg klar for eggløsning men egg ikke slipper. Slik jeg har forstått det hvert fall!Var sikker på TR kom i går... pittelitt brunlig utflod, dag 41... Men jaggu kom ikke stillestående smiley i dagLa inn aksjer i går og kommer til å legge inn framover. Håper egget slipper denne gangen da
2. gang denne syklusen med positiv el test. Er nok pga foliklene på eggstokkene. At kroppen gjør seg klar for eggløsning men egg ikke slipper. Slik jeg har forstått det hvert fall!
Eller..... Strimmeltesten er klart negativ endaHurra! Masse lykke til! Håper egget slipper og at det snart lurer en liten spire inni der![]()
tatt nå rett før kl 10.. teste igjen senere kanskje? Lurer CB meg
Eller..... Strimmeltesten er klart negativ enda
Eller..... Strimmeltesten er klart negativ endatatt nå rett før kl 10.. teste igjen senere kanskje? Lurer CB meg
![]()
Du har pco? Da er vel ikke el tester helt til å stole på?Eller..... Strimmeltesten er klart negativ enda
Eller..... Strimmeltesten er klart negativ endatatt nå rett før kl 10.. teste igjen senere kanskje? Lurer CB meg
![]()
Jupp, men ikke av de værste tilfellene. El testene har slått ut riktig før, men også «falskt». Tror dog LH stigningen kommer i forbindelse med eggløsning, men at kroppen da ikke alltid slipper egg. Så går det plutselig 3 uker ish, så skjer det igjen. Og da har gjerne eggløsning funnet sted. Er nærmeste jeg kommer en forklaring og får bare kjøre på rundt positiv testDu har pco? Da er vel ikke el tester helt til å stole på?
Men var usikker på hvorfor CB slår ut som positiv test og ikke strimmel Ikke godt å si. Du kan jo prøve temping i tillegg for å se om egget slipper
Jupp, men ikke av de værste tilfellene. El testene har slått ut riktig før, men også «falskt». Tror dog LH stigningen kommer i forbindelse med eggløsning, men at kroppen da ikke alltid slipper egg. Så går det plutselig 3 uker ish, så skjer det igjen. Og da har gjerne eggløsning funnet sted. Er nærmeste jeg kommer en forklaring og får bare kjøre på rundt positiv testMen var usikker på hvorfor CB slår ut som positiv test og ikke strimmel
![]()
Ja, får se om jeg gjør det eller bare prøver med samleie annenhver dag framoverIkke godt å si. Du kan jo prøve temping i tillegg for å se om egget slipper

Var sikker på TR kom i går... pittelitt brunlig utflod, dag 41... Men jaggu kom ikke stillestående smiley i dagLa inn aksjer i går og kommer til å legge inn framover. Håper egget slipper denne gangen da
2. gang denne syklusen med positiv el test. Er nok pga foliklene på eggstokkene. At kroppen gjør seg klar for eggløsning men egg ikke slipper. Slik jeg har forstått det hvert fall!

9 dpo i dag! Skjønner ikke hvorfor jeg er så dum og tester så tidlig 

er det meg som har dårlig strek syn kanskje Klarer ikke å se noeer det meg som har dårlig strek syn kanskje
![]()

Har nå el slim og i går var det pittelitt brunaktig og en dråpe rent blod fra livmorhalsen.....

Haha, nei det har du nok ikke![]()
men så er det jo typisk at babyverden ødelegger kvaliteten på bildene her. Så da er det jo enda vanskeligere å se ordentlig på bildeneHehemen så er det jo typisk at babyverden ødelegger kvaliteten på bildene her. Så da er det jo enda vanskeligere å se ordentlig på bildene
ønskestrek kanskje 
Jeg ser noe her. Teste i morgen?Vis vedlegget 352601 Vis vedlegget 352602
ikke antydning til strek for fem øre..9 dpo i dag! Skjønner ikke hvorfor jeg er så dum og tester så tidlig
![]()
Jaa, vil ikke si at det er noe tydelig skygge der heller, men klarer liksom å se noe når jeg legger godviljen tilønskestrek kanskje
![]()